رفتن به محتوای اصلی

"تاریخ مطلب:

"تاریخ مطلب:
ناشناس

"تاریخ مطلب:
نام: آلتین
نظر:
کمونیستهای تاریخ مصرف گذشته ای ............. که هنوز در اوهامات انترناسیونالیسم پرولتریشان غوطه می خورند از آن ور بام ایران پرستان افتاده اند گویا اینان در توهمات خود زندانهای مخوف استالین را در عصر جدید دوباره بر پا نموده اند. «مانقورد» که شاخ و دم نباید داشته باشد."

مثل اینکه ایران گلوبال بدلیل خویشاوندی سیاسی که با امثال سیروس مددیها و ف. علاء الدین ها دارد علاقه ای به مشاهده ی «نام» هم مسلکهای خودش در بین کامنتها نداشته و آنان را از فیلتر خودش رد می نماید. اگر نگاهی علی السویه بین هم پیمانان فکریمان و دیگران داریم قاعدتاً یا باید مطالب تخریبی اینگونه افراد بر علیه ملت آزربایجان را منتشر ننماییم و یا اگر به هجمه های تخریبی این افراد اجازه ی انتشار می دهیم جسارت و شجاعت برخورد دمکراتیک با نظر و دیدگاه مخالفان را هم داشته باشیم.

خانم محترمی که ظاهراً از طریق اینترنت با حرکت ملی آزربایجان آشنا شده است با ملغمه ای از احساسات زنانه ی فمینیستی و هومانیستی تحت حمایت و پشتیبانی سایت ایران گلوبال و مشخصاً فردی مجهول الهویه به نام آ. ائلیار و برخی عناصر «معلوم الحال» دیگر بطور هدفدار مقالاتی سریالی را جهت تخریب وجهه ی حرکت ملی آزربایجان منتشر می نماید اما در مقابل تریبون از دست مخالفان گرفته شده و تلاش بر خفه نمودن صدایشان در گلویشان میشود. احترام به آزادی اندیشه چیزی نیست که فقط با ادعا آن را به بازی گرفت برای تحقق چنین چیزی ما قبل از انکه خود را حق مطلق بپنداریم می بایست نفس وجودی طرف مقابل را به رسمیت بشناسیم چیزی که در جامعه ی استبداد زده ی ایران به این سادگیها امکان پذیر نمی شود.