رفتن به محتوای اصلی

احمدی‌نژاد: طرح ترور یا حبس مرا بررسی می‌کنند

احمدی‌نژاد: طرح ترور یا حبس مرا بررسی می‌کنند

محمود احمدی‌نژاد، رئیس جمهوری اسبق ایران، در گفت‌وگویی که در تارنمای هواداران او «دولت بهار» منتشر شده است، از احتمال بررسی حبس، حصر، یا ترور خودش گفته است.

او در پاسخ به سؤالی مبنی بر این که آیا طرح حذف و حصر او در جریان است، گفت: «همین الان هم این بحث‌ها مطرح است. من اطلاع دارم که باند فاسد امنیتی و برخی جریان‌ها دنبال این مسئله هستند. آن‌ها کسانی هستند که در حوزه اندیشه و مدیریت کم می‌آورند، نمی‌توانند جامعه را اداره کنند، و با حذف و زورگویی و اعمال قدرت می‌خواهند نظرات خودشان را جلو ببرند.»

او افزود: «من از بابت خودم نگرانی ندارم... اما برای جامعه و کشور نگران هستم که عده‌ای می‌خواهند با این روش‌ها، موانع را از پیش پای سلطه‌گری خودشان بردارند و بر سرنوشت ملت حاکم شوند.»

احمدی‌‌نژاد همچنین خطاب به «باند فاسد امنیتی» که اعضایش را مشخص نکرد گفت: «می‌خواهند بیایند ترور یا حذف کنند! از این حرف‌ها هم دارند می‌زنند. بیایند حذف کنند! فکر می‌کنند با حذف چند نفر، می‌توانند ۸۵ میلیون آدم را مدیریت کنند؟ این‌ها آدم‌های کوچکی هستند که تلقی‌های اشتباه دارند و به نظرم نمی‌فهمند که در جامعه چه می‌گذرد.»

رئیس جمهوری اسبق ایران همچنین گفت که «تعدادی از متفکرین جهان» را به گفت‌وگوی جهانی «برای همفکری، هم‌اندیشی، و رسیدن به محورهای مشترک» دعوت کرده است.

او در ضمن گفت که قصد برپایی دو کنفرانس دارد: «یک کنفرانس برای سال آینده است که یک گفت‌وگوی جهانی درباره آینده است با نام "به سوی فردا" (Towards tomorrow) که اینجا منظور از فردا، آینده است؛ و یک کنفرانس مقدماتی هم در اسفندماه گذاشته ایم که مشخصا راجع به دموکراسی است... که به صورت مجازی برگزار می‌شود. دومی در سال آینده، متناسب با شرایط برگزار خواهد شد.»

 

 

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

تصویر

تصویر

تصویر

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید