رفتن به محتوای اصلی

واکنش مسیح علی نژاد به تصاویر منتشر شده از دختر محمدعلی رامین

واکنش مسیح علی نژاد به تصاویر منتشر شده از دختر محمدعلی رامین

سهم بچه‌های مسولان؛ رفاه است و سهم بچه‌های مردم گلوله و زندان و تبعید

این هم تصاویری از معاون احمدی نژاد در ارشاد اسلامی! من از محمدعلی رامین بپرسیم: این آقازاده‌های شما که سر سفره‌ی شما و انقلاب بزرگ شده‌اند هیچ کدام‌شان به حجاب و اسلام‌تان پایبند نیستند، کجا قایم شدی؟ از مخفی‌گاهت بیا بیرون و بگو غلط کردم در تمام این سالها زندگی جوان‌های مردم را به نام حجاب و اسلام سیاه کردم. شما معاون مطبوعاتی دولت احمدی نژاد بودی و همه کاره‌ی وزارت ارشاد و سینما این بود ارزش‌های اسلامی که با زندان و شکنجه به ما ملت تحمیل کردید؟

در وزارت ارشاد احمدی‌نژاد بارها مثل وحشی‌ها وارد ساختمان روزنامه‌ها می‌شدی تا میزان حجاب و اعتقاد روزنامه‌نگاران و به میزان پایبندی روزنامه‌نگارها به ارزش‌های انقلاب و اسلام را ارزیابی کنید. بگو غلط کردم که زندگی شما را جهنم کردم! شما در ساختمان روزنامه همشهری هم مثل وحشی ‌ها وارد اتاق شدی و فریاد زدی «دخترای بی‌حجاب‌تونو کجا قایم کردید؟» بگو خودت کجا قایم شدی.

شما با شیوه طالبانی و داعش فشار وحشتناکی بر دختران و زنان روزنامه نگار و خبرنگار و بازیگر وارد می‌کرد و دهها دختر را به جرم #بدحجابی و پس از توهین و فحاشی اسلامی_انقلابی! بیکار و ممنوع الکار کرده بودی و چندین مجله و نشریه را به جرم تبلیغ و ترویج بدحجابی تعطیل کردی.

همسر شما هم رئیس امور زنان مجمع جهانی اهلبیت بود!! به جای قایم شدن، بیایید بیرون و چشم در چشم ما که آواره شدیم، بگویید غلط کردم. اما همین هم کافی نیست و باید روزی در دادگاه حساب پس بدهی که با پول ملت چگونه بچه‌هایت را در ناز و نامت بزرگ کردی. سهم شما از انقلاب شد بهشت و‌ رفاه، سهم بچه‌های مردم از انقلاب شد گلوله و طناب دار و باتوم گشت ارشاد و تبعید! دوران مفت‌خوری و دزدی شدن و قایم شدن تمام شده، از لانه‌ات بیا بیرون و بگو که غلط کردی زندگی را برای ملت ایران تباه کردی.

مشابه این وضعیت در فرزندان بسیاری آخوندها و افراطیون مذهبی و مقامات جمهوری اسلامی و نمایندگان مجلس و سرداران سپاه دیده می شود،
که با پول ملت ایران، برای خود عشق و حال می کنند.

 

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

برگرفته از:
کانال اینستاگرام مسیح علی نژاد

تصویر

تصویر

تصویر

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید