رفتن به محتوای اصلی

روز هفت آبان، روز آنا تومروس، روز عدالت و آزادی

روز هفت آبان، روز آنا تومروس، روز عدالت و آزادی

 

 

با نگاهی گذرا به نحوه شکل گیری حکومت استبدادی هخامنشی و گماردن کوروش و اذناب آنها این حقیقت روشن می گردد که اربابان این سلسله ضد بشری جهت انسداد مسیر کهن ترین تمدن بشری که از بین النهرین و سومریان شروع و تداوم آن بوسیله سلسله حکومت های اکد بابل و شوش و خوزی هادر مسیر تعالی و پیشرفت حرکت می کرد این جریان انحرافی ویرانگر توسط مسیونرهای وقت بنیانگذاری شد و پس از خیانت های پیدا و پنهان و نابودی میراث عظیم بشری یک حکومت خونخوار بر روی استخوان های نابود شده سایر ملل متمدن بنیان گذاشته شد.
چنانکه این جریان انحرافی بوسیله صاحبان زر و زور و تزویر در گدشته توسط خاندان پهلوی و هم اکنون در قالب رژیم به اصطلاح جمهری اسلامی کماکان ادامه دارد.
متاسفانه با وجود مستندات غیر قابل انکار تاریخی و علمی دال بر جعلی بودن توهمات آریایی و کوروش پرستی و جنایات هولناکی مانند مرسوم بودن ازدواج با محارم در میان کوروش و نوادگان او که عملی بسیار منفور نزد همه انسان ها و حتی ضد دینی می باشد، باز هم عده ای افراد معلوم الحال که نوکران و دنباله روان عقیدتی شعوبیگری و پس ماندگان عقاید واپسگرای میسیونرها هستند در صدند در قرن بیست و یکم باز هم شالوده پوشالین کوروش پرستی را تجدید بنا و تقدیس و این خونخوار را تا مرتبه پیغمبری ارتقا و تبلیغ نمایند تا به آرزوی دیرین خود جهت استحاله ملل غیر فارس و نابودی تمامی ثروت های مادی و معنوی این مرز و بوم و ملل غیر فارس نائل آیند.
با این مقدمه کوتاه و نظر به اینکه کوروش به همراه لشکریان متجاوزش در حدود دو هرارو پانصد سال پیش بوسیله بانوی شجاع و قهرمان نامدار بنام آنا تومروس متوقف و با تحمل شکست مفتضحانه و با مرگ خفت بار به سزای اعمال ننگین خود رسید.
لذا بر آن شدیم روز هفت آبان را روز برقراری عدالت و آزادی و نفی هر گونه بردگی و افزون طلبی و ایجاد همدلی ،دموکراسی و احترام متقابل بین تمام ابنائ بشری بنامیم.
نهایتا از همه ملل تحت ستم راسیسم فارس و سایر وجدانهای آگاه و بیدار مستدعی است با اتحاد و هم دلی ندای آزادی و عدالت را سر داده و افکار نژاد پرستانه و ضد بشری را به زباله دان تاریخ بسپاریم.
مدافعان و هواداران گسترش آزادی و دموکراسی

برگرفته از فيسبوك صفحه ى روز آنا تومروس:

https://www.facebook.com/anamtumrus/

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

برگرفته از:
https://www.facebook.com/anamtumrus/

تصویر

تصویر

تصویر

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید