رفتن به محتوای اصلی

جمهوری آیت الله های مرجع تقلید و غارتگران جنبش سبز! (7)

جمهوری آیت الله های مرجع تقلید و غارتگران جنبش سبز! (7)

فوّاره چو بلند گشت سرنگون شود؟ مگر مردم میمون هستند که تقلید بکنند؟ مراجع بزرگوار "تقلید" کشیشان قرون وسطایی تشیعه هستند؟ مراجع عظیم و اکبر تشیع ننگ می فروشند؟ مراجع بزرگوار شیعه را به هزاران فسق وفجورمتهم می کنند. این سخنان تضعیف و تخریب این نهاد ریشه دار وهتک حرمت به آنها نیست؟! و امّآ؛

ایهاالناس، هیچ چیز سرزمین شما را خراب نمی کند مگر متابعت از مرجع "تقلید". مگر زبانم لال مردم سگ هستند که قلاده به گردنش بیاندازند و این طرف و آنطرف بکشند، مگر مردم میمون هستند که تقلید چی شوند وادای مضحک در آورند و مگرمردم بازیگر سینما هستند که گوش به بوق کارگردان باشند!؟. (مر مرا تقلیدشان بر باد داد، که دو صد لعنت بر این تقلید باد).

ای مردم، هیچ کس در مملکت حکمش مجری نیست مگر مرجع تقلید، مجلس شورا حافظ مرجع تقلید، شورای نگهبان نگهبان مرجع تقلید، قوه قضاییه قاضی مرجع تقلید، سپاه وقزلباش پاسدار مرجع تقلید ورئیس جمهور مُجری مرجع تقلید وخلاصه آنکه، خرابی و خواری ملک وملت و قوم کهن منوط گشته به تقلید از مرجع تقلید.....و ای دو صد لعنت بر این تقلید باد.

ای ملت، جان کلام آنکه ملا ها و مراجع تقلید به فساد وعلمای بی عمل و بد عمل تبدیل گشته اند و از اینروست که خانه های خود را با شمشیر و قمه بند، تیر کلاشینکف و دور بین مخفی محافظت می کنند و از ترس بزیر دامن لنین و مائو خزیده اند.» اذا فسد العالم فسد العالم « یعنی هر گاه ملا فاسد باشد، دنیا فاسد می شود!؟

محمود بی مُخ و نوچه هایش را مُجری قوانین خود کرده اند، دارایی های ملت را غارت ومردم راتحقیر و به سیخ کشیده اند. مملکت را از زور عمامه و مندیل یزدی به صورت مزرعه خشخاش در آورده اند. مانند کفتار به جان ملت افتاده و همه چیز را پاره می کنند و می بلعند. ( چو بیشه تهی گشت از نره شیر، شغالان به میدان درآیند دلیر).

از جمله این دلیران، شغالانی هستند که از ترس جنبش سبز ملت مغازه دو دهنه رنگرزی بار کرده اند. خود را سبزنموده و در اروپا و وآمریکا در خانه بروکسل وکاخ سفید مشغول، که ما علمدار مبارزه با استبداد سید علی آقا هستیم. تنها سید علی آقا فاسد است ولی سید محمد آقا کاسب! و......اینان کسانی هستند که نوچه های آن مراجع تقلید بوده اند، گاهی داماد، گاهی باجناق و آقازاده و زمانی پاسدارو قمه دار و مرگ بر آمریکا بگو و زمانی " روشنفکر " مدیحه سرا و فیلم ساز..............و اکنون هم سردارفراری سبز مردم!؟ بوفالو بیل وسران شُو بیزینس هالیود هم حیران ازاینهمه هنر این رنگرزان!

فوّاره چو بلند گشت سرنگون شود؟ مگر مردم میمون هستند که تقلید بکنند؟ مراجع بزرگوار "تقلید" کشیشان قرون وسطایی تشیعه هستند؟ مراجع عظیم و اکبر تشیع ننگ می فروشند؟ مراجع بزرگوار شیعه را به هزاران فسق وفجورمتهم می کنند. این سخنان تضعیف و تخریب این نهاد ریشه دار وهتک حرمت به آنها نیست؟!! و امّا

چند دستی به پیچ فوُاره چسبیده اید که جریان آب فوُاره را قطع کنید غافل از اینکه این سیل خروشان حنبش آزادی خواهی و حق طلبانه سبزمردم ایران دکان دین وبارگاه تقلید و تزویر شما را دارد از جا بر میکند و شما نمی خواهید ببینید. دو راه در پیش دارید؛ نخست اینکه به جایگاه خود برگردید و در کار ملک و ملت و دولت دخالت نکنید. دو دیگر آنکه خیره سری کرده و به یاغیگری ادامه دهید و زحمت مردم دارید که در اینصورت تر و خشک با هم خواهند سوخت و در انتها ملت پیروز است. این حکم تاریخ است و سرنگون خواهید شد، تردید نکنید.

ppostchy@gmail.com

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

تصویر

تصویر

تصویر

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید