رفتن به محتوای اصلی

اجرای تفکیک جنسیتی در صداوسیما آغاز شد

اجرای تفکیک جنسیتی در صداوسیما آغاز شد
چرا تفکیک جنسیتی درمورد بینندگان صداوسیما اجراء نمیشود

==========

باید خندید یا بر ایران و ایرانیت اشک ریخت که فسیل هائی از اعماق عصر بربریت برخاسته و انسانیت را مورد تحقیر، تمسخر و تجاوز قرار می دهند؟!!!

==========

Image removed.

ایلنا: منابع آگاه از صدور بخش‌نامه‌ای به دستور معاون صدا خطاب به مدیران شبکه‌های رادیویی مبنی بر آغاز طرح تفکیک جنسیتی خبر می‌دهند.   

به گزارش خبرنگار ایلنا، نرگس آبروانی (معاون صدای سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران) به تازگی بخش‌نامه‌ای مبنی بر آغاز طرح تفکیک جنسیتی به مدیران شبکه‌های صدا ابلاغ کرده است.

مسئولان شبکه‌های مختلف رادیو ازجمله رادیو ورزش، اقتصاد و جوان نیز براساس دستور صادر شده؛ کار را آغاز کرده‌اند و به این ترتیب تمام اتاق‌هایی که مسئولیت مدیریت آنها با آقایان بوده؛ از کارمند و منشی خانم تخلیه شده است.

سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران دستخوش تحولات اساسی شد. به این ترتیب که نیروهای غیررسمی – برنامه‌ای و حق‌الزحمه‌ای - سازمان آرام آرام اخراج شدند و برنامه‌های تولیدی و غیرزنده به‌طور جدی در دستور کار قرار گرفتند.

این طرح توسط مسئولان صاحب نفوذ در دولت‌ گذشته مطرح شد و بارها از طریق تریبون‌های رسمی بر ضرورت تسریع در تفکیک جنسیتی تاکید شد.

مرضیه وحید دستجردی (وزیر بهداشت دولت دهم) ازجمله مسئولانی بود که ناتوانی از اجرایی کردن این طرح را اعلام کرد. این وزیر که در برنامه شناسنامه سخن می‌گفت؛ در پاسخ به سوالی در همین ارتباط اظهار کرد: «ما نمی‌توانیم تفکیک جنسیتی را ایجاد کنیم و الزاما فقط به یک جنس اختصاص دهیم. این امر در بیمارستان شهید بهشتی قم برای اولین بار صورت گرفت و به‌صورت جدی شکست خورد.»

سردار محسن کاظمینی (فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ) صبح 14 مرداد 1393 در همایش زن، جامعه، تعالی گفت:‌ آمار طلاق در بین کسانی که شاغل هستند آمار کمی نیست و این نگران‌کننده است. نگرانی دیگری که وجود دارد این است که این خانواده‌ها بین یک تا دو فرزند در جامعه دارند و این فرزندان امروز با بنیان خانواده‌ای که متلاشی شده است؛ مواجه شده و تکلیف‌شان برای آینده مشخص نیست.

او افزود: چرا هنوز در ادارات و سازمان‌های ما زن و مرد باید در کنار هم نشسته باشند وهیچ معنایی ندارد که این افراد از صبح با یکدیگر بگویند و بخندند و پرده‌های حیا را کنار بزنند. باید در تمام سازمان‌ها ونهادها تفکیک جنسیتی رخ دهد.  می‌شود که در سازمان‌ها و نهادها و مجموعه‌های دولتی و غیردولتی زنان حضور داشته باشند ودر مقابل مفاسد آن را به صفر رساند و این شدنی است.

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

تصویر

تصویر

تصویر

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید