رفتن به محتوای اصلی

اشک برای دو جوان مبارز و جسور

اشک برای دو جوان مبارز و جسور

اشک برای دو جوانی که در راه آزادی و دمکراسی به دست رژیم اسلامی شهید شدند

قتل محمدرضا زمانی‌ و آرش رحمانی پور تمامی‌ یاران جنبش سبز را عزادار کرد. با چشمانی اشکبار و قلبهایی پر درد به عزای این دو جوان رشید ایران می‌‌نشینیم. چقدر مظلومانه به قتل رسیدند. رژیم در حال سقوط اسلامی فکر میکند با گرفتن این دو ستاره از آسمان پر ستاره ایران می‌‌تواند ما جوانان جنبش سبز را مرعوب سازد. این رژیم فکر می‌کند با این قتل ها خواهد توانست چند ماهی‌ به عمر کثیف خودش اضافه کند. زهی خیال باطل! درود بر پدر شهید آرش رحمانی پور که گفت من فقط پیغام تبریک می‌‌پذیرم چون پسر من در راه دمکراسی و آزادی ایران به شهادت رسید.

در اینجا روی سخن من با رژیم دیکتاتوری، استبدادی و ضد ایرانی خامنه ای می باشد. آیا شما فکر می‌کنید با شهادت این دو جوان ما از خواست قانونی و دموکراتیک خودمان دست بر میداریم؟ شما فکر می‌‌کنید این رفتارهای خشن ما را می‌‌ترساند؟ به خدای ایران سوگند در دل جوانان جنبش سبز هیچ ترسی‌ راه ندارد. مشکل شما دیکتاتورهای بیچاره از رهبر به اصطلاح معظم گرفته تا خونخواری نظیر جنتی و حسنی این است که فکر می‌‌کنید شرایط امروز(سال۱۳۸۸) دقیقا همانند خرداد ۱۳۶۰ می‌‌باشد. باید درک کنید که امروز نزدیک به ۳۰ سال از آن روزها گذشته است. در حال حاضر شما با نسل جوانی روبرو هستید که با قتل آنها مرگ رژیم ضد انسانی‌ خود را جلو می‌‌اندازید. به خدای ایران سوگند، دور نیست که همین جنتی جنایتکار در مقابل این ملت شریف زانو بزند و طلب بخشش کند.

اگر فکر می‌کنید با همان سلاح کهنه(قتل و ترساندن) میتوانید به حکومت ظالمانه و کثیف خود ادامه دهید، مطمئن باشید اشتباه می‌‌کنید و پاسخ جنایتهای خودتان را در ۲۲ بهمن خواهید گرفت.

رضا شاهینی

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

تصویر

تصویر

تصویر

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید