رفتن به محتوای اصلی

فرزندان ابوالفضل اسلامی دیپلمات سابق مقابل سفارت

فرزندان ابوالفضل اسلامی دیپلمات سابق مقابل سفارت

در باره نتیجه بازجوییهای پلیس که از روز 16 می شروع شده و تقریبا دو ماه بطول انجامید؛ باید بعرض برسانم که هر روز پلیس یکی از بچه ها را برای بازجویی می برد و ما باید هم زندگی را اداره کنیم هم رفت و آمد به اداره پلیس که خود معضل بزرگی بود. محل زندگی ما در خارج از توکیو است و برای رفتن به توکیو یک ساعت و نیم با قطار راه است یعنی برای هر رفت و آمد بیش از 3 ساعت در راه بودیم علاوه بر هزینه های آن.

علت طولانی نمودن بازجوییها این بود که قبل از آغاز جنبش سبز مردم ایران، حکومت ولایت فقیه دولت ژاپن را تطمیع نموده بود که با تحت فشار گذاردن ما و ایجاد سختی معیشت، ما را از فغالیت سیاسی باز دارد و لذا به هیج روزنامه کوچکی هم اجازه مصاحبه با ما را ندادند. من با تمام روزنامه های ژاپنی ملاقات کردم و خواستم که خبری از من منشر کنند؛ حتی بعضی از آنها قبول کردند ولی عمل نکردند. لذا من فقط با ارسال ایمیل به همکارانم در وزارت خارجه برای جدا شدن از رژیم فعالیت میکردم.

بعد از آغاز جنبش سبز که به لطف خدا خبرهایی از ما منتشر شد و ما هم توانستیم فعایتی بکنیم و فرزندان ما حسام و شهاب هم در برپایی تظاهرات در توکیو همراه با بچه های جنبش سبز فعال بودند در صف اول آشکارا در مقابل سفارت فریاد می زدند و از کارمندان سفارت می خواستند که به ما بپیوندند.

اینکه فرزندان ابوالفضل اسلامی مقابل سفارت فریاد می زدند به ما بپیوندید برای سفیر و جمهوری ولایت فقیه خیلی سخت بود.

لذا برای اینکه جلوی بچه های ما را بگیرند، پسر آقای متکی وزیر خارجه که در توکیو مستقر شده، علاوه بر رسیدگی به سرمایه گذاریهای پدرش در ژاپن ، همراه با عباس عراقچی هدایت یک تیم را بر عهده دارد که جند بار ما را تهدید کرده و به بچه های ما در تظاهرات ها حمله نموده اند.

حال که با این تهدیدها و حمله به بچه ها با فخشهای رکیک به آنها نتوانستند جلوی فعالیت ما را بگیرند، دست به دامن پلیس شده اند و پلیس هم در هماهنگی با آنها حدود دو ماه است که ما را در فشار بازجوییهای تکراری قرار داده است. بعد از این همه بازجویی بالاخره ما گفتیم دیگر خسته شده ایم و پلیس هم دیگر خجالت میکشد که باز هم بازجویی را ادامه دهد؛ لذا گفته که ما باید به دادگاه برویم. این هم کلک دیگر آنها برای تخت شار قرار دادن ماست

بهر حال ما از اینکه این همه ایرانیان با هم متحد شده و به کمک هم می شتابند خوشحالیم و از حمایتهای شما و همه هموطنان تشکر می کنیم

دوستان گفتند که می خواهند در برابر سفارت ژاپن در کشورهای مختلف تظاهرات راه بیندازند. در این باره من پیسنهاد دادم که تا زمان برگزاری هر حمایتی از ما راحت ترین کار این است که هر کسی که نیت حمایت از ما را دارد؛ در هر کجا که هستند؛ با یک تلفن یا فاکس یا نامه یا ایمیل به سفارت زاپن از آنها بخواهند که صدای اعتراضشان را به دولت ژاپن برساند. خلاصه منظور ما این است که تا قبل از برگزاری تظاهرات هم با تلفن و نامه و فاکس سفارتهای زاپن را با صدای اعتراض آنقدر به تنگ بیاورند تا مجبور شوند دولت ژاپن را از خواب بیدار کنند.

در پایان این هم چند عکس ضمیمه یکی از عکسها شهاب با پیراهن راه راه سفید و سبز که دو نفر پلیس جلوی او ایستاده اند.

قربان شما

اسلامی

هموطنان گرامی‌، به دنبال جدا شدن دیپلمات آزاده آقای ابو الفضل اسلامی از رژیم و پیوستن به مردم، عباس عراقچی سفیر و جیره خوار حکومت ضد مردمی اسلامی به دستور اربابان جنایتکار خود در تهران با استفاده از بودجه سری سفارت وکیل ماهری استخدام کرده تا فرزندان آقای اسلامی به نام شهاب ۱۸ ساله، حسام ۲۲ ساله و یک دانشجوی ایرانی‌ در توکیو را به "جرم" تظاهرات و پاشیدن رنگ سبز به دیوار سفارت به زندان افکند. در همین راستا، فرزند منوچهر متکی‌ وزیر خارجه رژیم اسلامی که تحت پوشش دانشجو در توکیو به فعالیات "تجاری" مشغول بوده ولی‌ در حقیقت سر گرم سر و سامان دادن به دارأیی پدر خود در ژاپن می‌‌باشد، با عباس عراقچی هم دست شده و در حضور پلیس فاشیست ژاپن حتی به ضرب و شتم فرزندان آقای اسلامی پرداخته است. هموطنان گرامی‌، ما نمی‌‌توانیم به دو دلیل در مقابل ظلمی که رژیم اسلامی در حق خانواده آقای ابو الفضل اسلامی روا می‌‌دارد ساکت باشیم. نخست آنکه سکوت ما، دیگر دیپلمات‌های رژیم را تشویق نخواهد کرد تا به مردم بپیوندند، دوم آنکه ما باید به حکومت سرکوبگر حاکم بر ایران و پلیس فاشیست ژاپن که به خاطر منافع نفتی‌ در کنار رژیم تهران قرار گرفته است ثابت کنیم خانواده آقای ابو الفضل اسلامی و آن دانشجوی بی‌ پناه که در تظاهرات شرکت کرده است تنها نیستند. در همین راستا از تمامی هموطنان عزیز بویژه در اروپا، آمریکا، کانادا، استرالیا و نیوزیلند تقاضا می‌‌شود با ارسال فکس و پیغام به سفارت ژاپن در کشور محل اقامت خود به یاری خانواده در بند آقای اسلامی و آن دانشجوی مظلوم ایرانی در ژاپن به شتابند. در ضمن شماره تلفن آقای ابو الفضل اسلامی در ژاپن جهت تماس با ایشان و تقویت روحی این خانواده به این شرح است:

0939 436 803 0081

دوستان گرامی از شما تقاضا داریم که این متن تهیه شده انگلیسی را کپی کرده و به نزدیکترین سفارت ژاپن فاکس نماید. امضاء فراموش نشود.

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

تصویر

تصویر

تصویر

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید