رفتن به محتوای اصلی

درگیری برخی از اعضای ملاخانه (مجلس) با ظریف، اخراج خبرنگاران

درگیری برخی از اعضای ملاخانه (مجلس) با ظریف، اخراج خبرنگاران
نخستین سیاست که خط خمینی - خامنه ای است بر پایه نوکری و باج دهی به روسیه و چین، سیاست های ماجراجویانه پان اسلامیستی "جنگ جنگ تا پیروزی" را در اشکال گوناگون ادامه داده و از درگیر کردن ملت ایران در جنگی دیگر برای اسلام و اسلامگرایان استقبال می کنند. سیاست دوم که هاشمی رفسنجانی سخنگوی شرمگین آنست، با درک توازن قوا و آگاهی به نتایج جنگ نابرابر، مشی پراگماتیستی عقب نشینی برای حفظ نظام را دنبال می کنند. هر دو نیروی پراگماتیست ها و ماجراجویان هدفشان نه صلح پایدار در جهان و منطقه، نه آزادی، آسایش و دادگری در ایران،  بلکه حفظ نظام، تداوم جباریت، سرکوب سیاسی، اجتماعی فرهنگی ملت ایران و قربانی کردن ایران و ایرانیان در راه منافع اسلام و اسلامگرایان شیعه است.
آخوند حسن روحانی در کتاب خود "امنیت ملی و دیپلماسی هسته ای" - چاپ سوم - صفحه 80 نوشت که: امام فرمودند هرکسی به فکر صلح باشد مبارزه با رسول الله است. ایشان مجکم ایستاده بودند. اما به محض این که نامه هائی از فرمانده سپاه و مقامات دولتی مواجه شدند و دیدند کشور در شرایطی است که ادامه جنگ ممکن است نظام را با خطر مواجه سازند، بلافاصله نظرشان تغییر کرد و فرمودند (من جام زهر را می نوشم).
در آنزمان خمینی از عزیمتگاه حفظ نظام عقب نشینی را پذیرفت و همان اتفاق بار دیگر در جریان چشم پوشی از تسلیح هسته ای انجام گرفت، که موجب شادی و مسرت جناح پراگماتیست حکومت و متحدین شان در جامعه و "اپوزیسیون" گردید. جناح پراگماتیست حکومت نکبتبار اسلامی، تنها راه حلی متفاوت برای حفظ سلطه اسلام و اسلامگرایان بر ایران و ایرانیان دارد، ولاغیر!
شادی آگاهانه ملت ایران زمانی است که آنها از حکومت اسلامی عبور کنند و ریشه های بربریت، جنگ طلبی، دیکتاتوری و بیدادگری را با ایجاد نظامی ایراندوست، آزاد، سکولار و دمکراتیک بخشکانند.
 Image removed.
 
*******

به گزارش «تابناک»، جلسه بعد از ظهر امروز کمیسیون امنیت یکی از بی سابقه ترین جلسات خود را در دوره نهم مجلس پشت سر گذاشت که در آن اکثر نمایندگان حاظر بودند این جلسه دارای حاشیه هایی نیز بود که حتی به درگیری لفظی بین ظریف و کریمی قدوسی انجامید.

یکی از نمایندگان عضو کمسیون امنیت ملی مجلس درخصوص موضوعات مورد بحث در این جلسه به خبرنگار تابناک،گفت: در این جلسه بعد از تبادل نظرات مختلف آقای کریمی‌قدوسی بحث‌هایی را در رابطه با فوردو و نطنز مطرح کرد و عنوان داشت که رهبری در یک جلسه خصوصی در خصوص اقدامات وزارت خارجه وشخص وزیر خارجه تذکرداده است.

وی گفت: آقای کریمی‌قدوسی به آقای ظریف گفت حضرت آقا به شما تذکر داده است؛اما ظریف به کریمی‌قدوسی گفت شما دروغ می‌گویید و با این گونه حرفها به آقا تهمت می‌بندید و به آقا ظلم می‌کنید و در آن جلسه هرگز آقا به من تذکر ندادند.

وی افزود: جلسه برای چند لحظه به شدت متشنج شد و نیروهای حفاظتی مجبور شدند سریعا خبرنگاران و افراد دیگر حاظر در جلسه را از کمیسیون به بیرون هدایت کنند.

وی گفت: ظریف به کریمی قدوسی گفت که شما در آن جلسه حضور نداشتید و چگونه وقتی در آن حاظر نبودید می توانید انقدر راحت دروغ بگویید، که وی نیز در پاسخ به ظریف گفت من در آن جلسه نبودم اما شنیده ام که در این جلسه چه گذشته است.

این عضو کمیسیون امنیت گفت: شما وقتی نمیدانید لطفا حرفی نزنید و یا از کسی که در جلسه بود به صورت کامل جزئیات را سوال کنید و سپس اظهار نظر کنید، آقای لاریجانی رئیس مجلس در این جلسه بودند و می تواند در این مورد شهادت بدهند.

بعد از این، درگیری لفظی قدری بالا گرفت و دکتر ظریف با عصبانیت قصد ترک جلسه را داشت که با پادرمیانی اکثریت نمایندگان حاظر که کریمی قدوسی را محکوم می کردند به جلسه بازگشت و پس از مدتی جلسه پایان یافت.
 
 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

تصویر

تصویر

تصویر

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید