رفتن به محتوای اصلی

راه سعادت

راه سعادت

بنام خدا

15/5/1390

مدتهاست که ملت شریف ایران با اگاهی از واقعیات این حکومت دینی در صدد ایجاد تغییرات اساسی در ساختار قدرت و مدیریت کشور به کمک و یاری سیاستمداران عرصه کشور چشم دوخته به راهنمائی انان در طی مسیر سعادت دلخوش است و به همین دلیل فرصتها را یکی پس از دیگری از کف داده، همچنان دربند و اسیر این حاکمین ظالم و از خدا بی خبر مانده است.

مدتهاست که سیاستمداران مدعی اصلاح رژیم حاکم، علی رغم توان بالقوه مردم انان را از حرکتهای پرشتاب، براندازانه و لازم نهیب داده به گشایش از طریق عمل به قانون اساسی موجود نوید میدهند! غافل از انکه همین قانون فعلی به عمد بیگانه قید التزام به اصلی غیر معقول و خارج از چهارچوبهای رسمی و گذشته پر برکت دین را بر گردن احاد ملت گذاشته پروژه حکومت فردی و مستبدانه را در قالبی نو باز تعریف میکند، اقایان در همین بزنگاه پاسخی به چرائی باز تعریف استبداد در پوشش دین نداشته، متوهمانه با توجه به منافع صنفی به فریب مردم در اطاعت از روضه خوانی کم مایه روی اورده اطاعت کور کورانه از ملائی کم دانش را بر مردم واجب دانسته، او را در فریبی بزرگ باصطلاح حجت بر میشمارند. زهی خیال باطل!!

در عصر ارتباطات پر سرعت و اطلاعات در دسترس، انسان را به ندانستن و نپرسیدن فرا خوانده ملتی ریشه دار را در چنگال مدعیان دروغین دین با تفکری قرون وسطائی فرا خوانده، اسیر میخواهند! دلیل اینهمه وسواس و علاقه انان به روشن نشدن حقایق و شتاب نگرفتن ملت در جهت تغییر رژیم ظالم فعلی در چیست!؟ ایا ترس از متلاشی شدن میهن انانرا به این وادی سوق داده، یا در ابر خیال دیدن گرفتاریهای اتی ملت انانرا میترساند!؟ بعید است که ترس انان از اینده از سر دلسوزی برای ملک و ملت باشد، انچه مسلم است هر تغییر در جهت بهروزی، الزمات و هزینه هائی را در بر داشته، بدون پرداخت ان هزینه ها نمی توان به سعادت و نتایج دلخواه رسید، کمی توجه به وضعیت امروز میهن و مردم عزیز کشورمان نشان از ان دارد که اوضاع امروز ایران در پرتو حکومت نابخردانه و سی ساله ملایان، کم از نابودی و اضمحلال ندارد، سر سپردگی این اوباش لباده پوش به بیگانه قدیمی و بخشش سهم عمده ای از درامد نفتی به پدرخوانده مدعی(BP)، بدترین نوع خیانت و سیاه روئی است، گذشتن از سهم پنجاه درصدی ایران در دریای خزر به امید حمایت روسها در برابر فشار اقتصادی/ نظامی غرب همراه با وعده دروغین ساختن نیروگاه چند برابر قیمت بوشهر بوسیله تکنولوژی عقب مانده و نا ایمن روسی و کاهش ان سهم به یازده درصد پهنه ابی بدون نفت، ادعا و افاضات اعراب در خلیج فارس و داعیه عربی بودن نام ان ابراهه همیشه پارسی و برداشت از حوزه گاز مشترک بیش از سهم واقیعشان بدون هراس از پاسخگوئی، عدم پرداخت خسارات جنگ هشت ساله توسط عراق و افاضات نمایندگان مجلس ان کشور در مورد اغازگر بودن ایران در ان جنگ میهنی و تشکیک در اصالت و عمل به قرارداد الجزایر، کاهش سطح نفوذ و برتری نسبی منطقه ای ایران بواسطه اعمال سیاستهای بدون پشتوانه و حاکی از عدم درک و اگاهی ملایان از لزوم سیاستگذاری مناسب منطقه ای/ جهانی و ناتوانی انان از دریافت صحیح و فهم اوضاع پیرامونی و تکیه بر سیاستهای نابخردانه، غیر ملی و تک بعدی مبنی بر رادیکالیسم اسلامی/ تهاجمی بر علیه غرب، سقوط روز افزون اقتصاد ایران و کاهش شدید ارزش پول ملی و اتکاء به تفکرات بادکنکی/ خیال پردازانه تقویت ابعاد نظامی بدون توجه به نظر کارشناسان خبره مبنی بر هشدار نسبت به خطرات این جلوه نمائی دروغین و عدم کارائی سازمانهای مربوطه در موقع بروز خطرات واقعی، ایران را به کام گردابی مهیب سوق داده، از رشد، توسعه و اینده ای روشن محروم ساخته است.

تمامی این الزامات و اتفاقات، تعهد ملایان به ارباب قدیمی در نابودی میهن، فرهنگ ایرانی و اضمحلال تشیع بعنوان جنبش مذهبی مؤثر در برابر زیاده خواهی دیگران بوده، این لباده پوشان حقیر بدلیل منافع صنفی هم قسم با بیگانگان در صدد نابودی میهن بوده، سالها کوشیده اند.

علی رغم واقعیات پیدا و پنهان این صنف منفعت طلب در طول تاریخ پر فراز و نشیب این یکصد ساله اخیر، حضرات با توهم، داد سخن از مردانگی ملایان در زمان تسمه به گرده جامعه ایرانی انداختن توسط بیگانگان داده، خوش باورانه مردم را چونان گذشته ساده دل پنداشته در تفسیر مشروطه ملی، روحانیون ممتاز و مردم داری چون ایت الله طباطبائی و بهبهانی را به ملائی مشکوک چون مدرس پیوند زده اند و مشروطه ناباورانه بواسطه مشروعه موفق دانسته، از شیخ فضل الله خائن و فروشنده خاک ایران به روسها بعنوان مظلومی که در خبط مشروطه خواهان به دار رفت یاد میکنند! عجبا از اینهمه تحریف حقایق!!

چه نقطه اشتراکی مابین روحانیون ازاده ای چون بهبهانی و طباطبائی با خائنین ازمندی چون فضل الله است!؟ تاریخ را با تحریف و قلب واقعیات به انحراف میکشند تا جوانان ایران زمین از دنائت و فساد پشت پرده انان با خبر نگردند! غافل از وجود سند ماندگاری چون تاریخ مشروطه مرحوم کسروی و توضیح و تفسیر ان مورخ فهیم از بطن ماجرا و خیانت مشروعه طلبان وابسته به بیگانه و در صدد استحاله و به بیراهه کشاندن مشروطه!

کاشانی عامل به موفقیت کودتاگران بر علیه دولت ملی را در کنار ازاد مرد بزرگی چون مصدق با زیرکی نام برده قیاس میکنند و با وصله زدن او به لباس مصدق درصدد کسب ابروی نداشته برای ان روحانیون خائن به وطن و سهم یابی از حرکت ملی شدن نفت می باشند! کاشانی را چه به مصدق؟ ایا جلسه پنهانی ایت الله با تیمسار زاهدی نیز از سر وفای به عهد با محمد مصدق بود!؟ اندک روحانیون ازاده، دگر اندیش و واقع گرا از شما فریبکاران به خدا پناه برده سالهاست که خون دل میخورند، انوقت حضرت اقا نهیب بر پائی مشروطه جدید را به هم لباسان و هم کیشان میدهند! از خدا و از ملت ایران بابت اینهمه دروغ و جفای به مردم خجالت بکشید و از این راه رفته با ناپاکان بازگشته، تا دیر نشده برائت بجوئید. امروز پشت پرده شما و حکومت اوباشان و نقش بیگانه در روی کار اوردن ان مراد شما اظهر من الشمس است و بیش از ان هویداست که با تحریفات تاریخی و بیان جعلیات جوانان فهیم این دیار خوبان را چونان گذشته سی ساله به گمراهی کشیده چون پدرانشان بازی دهید. امروز نقش پر رنگ و پس پرده قاطبه ملایان در خیانت به ایران و ایرانی در یکصد ساله اخیر بر کسی پوشیده نیست و چونان گذشته دکتر شریعتی ها هم نیستند که بواسطه درک عظمت بزرگان ممتاز و گذشته دین و به احترام انان، پاکی سرشت ان خوبان را در بیان به تمامی هم لباسان شما تسری داده برای صنف شما ابرو بخرند، از این همه دروغ و اوهام دست برداشته، از گذشته خود تا دیر نشده توبه کرده، برائت جوئید!؟

لازم است تا ایت الله لاهوتی و بیان روشنگرانه او در چرائی ظلم به ملت را توسط حکومت جدید و نوع رفتار ددمنشانه دوستانتان با او را بشما یاد اور شوم!؟ رفتار با مرجع روشن بین و اگاه حضرت ایت الله شریعتمداری را چطور!؟ یا رفتار شما و حکومت دینی با ان فقیه اگاه و دلسوز مردم حضرت ایت الله منتظری را!؟ دشمنان روحانیت و مشروطه خواهان دیروز و امروز اینچنین به حریم مرجعیت گستاخی نمودند یا شما و دوستان امروز و دیروزتان؟ تا حالا به چرائی و نحوه ترور ایت الله بهبهانی اندیشیده اید و از خود پرسیده اید که چرا در هیاهوی به ثمر رساندن مشروطه ان روحانی اگاه، ممتاز و پیشتاز از ملت دریغ گشت؟ تا کنون اندیشیده اید که چرا با ان فضاحت فضل الله، بزرگراهی بنام بهبهانی یا طباطبائی نبوده و بنام ان خائن به مشروطه و ملت هست!؟ یا چرا نوکران بیگانه و خائنین به مردم در این کشور ارج داشته، نام خادمین به ملت و میهن مغفول مانده است!؟ میدانید که چرا پیکر پاک امیر از ایران برده شد و در کربلا دفن گردید یا چرا امام موسی صدر در اغاز طرح غربی و ضد ملی دگرگونی 57 از دسترس مردم و ایرانیان خارج گشت!؟ عامل افغانی ان اتفاق مهم که هنوز هم در ایران و در پناه حکومت دینی بخوبی و در مکنت روزگار میگذراند!! این وقایع تاثیر گذار هم کار دشمنان روحانیت بوده است!؟ شما بخوبی به پاسخ این سئوالات واقفید، میدانم که میدانید و بر حقیقت اشراف دارید، اما نمی فهمم که چرا اهمال کرده، از تاباندن نور بر تاریکیهای پیکره صنفتان طفره میروید!؟ خود میدانید که در این عصر اگاهی، کتمان حقایق و پوشاندن واقعیات راه به جائی نبرده، ثمری نخواهد داشت، نسل نوی ایرانی جویا و پرسشگر است و براحتی با پاسخهای کوتاه و از سر طفره راضی نشده از ادامه راه دلسرد نخواهند گشت، این جوانان خوب وطن دختران و پسران ازادی، از راه رفته باز نخواهند گشت و شما را به حال خود رها نساخته حتی با بر پائی جشن ابی به چالش خواهند کشید.

انان پاسخ سئوالات ذهن پرسشگر خود را در حقیقت و اصالت مشروطه یافته، میدانند که مشروطه چراغ راه و نقطه اشتراک نسلهای ازادیخواه ایرانی است که به خدعه و مکر ملایان ضد میهن و غفلت مردم به بیراهه مشروعه کشیده شد، حقیقت روح مشروطه در کالبد پاک انان دمیده در پیوستگی تاریخی با ان مردان شجاع و ازادیخواه به جنبش بیداری سبز منجر گشته، که این برای شما و دوستان غافلتان به معنای نیستی و عدم است.

این جوانان خوب وطن که اتفاقاً در دوران حکومت بظاهر اسلامی شما و در پرتو بمباران تبلیغاتی رژیم ملایان پرورش یافته اند بخاطر تناقض در گفتار و رفتار شما دین فروشان بیش از پدرانشان به واقعیات دست یافته، هر توهمی را بسادگی باور ندارند، اینان راه مقابله با شما را در روشهای ساده و دسترس یافته اند و بنیاد ظلمتان را بدینوسیله بزودی بر باد خواهند داد، هم نسلان انان در کنار شما و در خانه هایتان به یاری انان شتافته از درون مضمحلتان خواهند ساخت. فرزندان و نوادگان شما، هم کلاسیها و دوستان انانند و بیش از شما دلبسته و وفادار به رفقا. انان بر خلاف پدرانشان بجای رشادت، زیرکی و بجای شجاعت، تفکر و از هم پاشی ساختار حکومت از درون را برگزیده، ریشه هایتان را خشک خواهند ساخت. شما انانرا با افکار پوچتان از دین ترسانده، از شریعت گریزان ساخته اید، می بایست که پاسخ اعمالتان را در رفتار انان جسته، در ادامه راهی جز عدم نخواهید یافت. شما انچه را خود کاشته اید درو خواهید کرد و این بد سرانجامی برای شما و تفکرات هجو گونه تان خواهد بود، از خدا پناه جوئید که از اینده و فروپاشی بساط ظلم و نیرنگتان گریزی نیست، و این پاسخی درخور به رفتار شما در گذشته پر مکرتان است.

زنده و پاینده باد ایران/

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

تصویر

تصویر

تصویر

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید