رفتن به محتوای اصلی

همه حملات تبهکاران در جبهه کوبانی با شکست مواجه شدند

همه حملات تبهکاران در جبهه کوبانی با شکست مواجه شدند

 

*******

مرکز اطلاع رسانی ی پ گ اعلام کرد از شب گذشته تا ظهر امروز در جریان درگیری های تن به تن و حملات قهرمانانه نیروهای ی پ ژ و ی پ گ در جبهه های جنوب، جنوب غربی و شرق کوبانی، دست کم 80 تن از تبهکاران کشته شده اند. بیست و هشتمین روز مقاومت کوبانی همچنین با جان باختن “روژدا آخین” فرمانده تیپ ی پ گ در جبهه شرقی همراه بوده است.

این مرکز می افزاید حملات شدید داعش برای تصرف شهر کوبانی به قصد پیشروی در شهر انجام شده و اگرچه با پشتیبانی تانک‌ها، توپ و خودروهای زرهی همراه بوده اما در سایه مقاومت تاریخی مبارزان، کوبانی هنوز سقوط نکرده است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی نیروهای مدافع خلق ، شب گذشته در جبهه جنوب و جنوب غربی هم نیروهای مبارز به صورت جداگانه دست به حملات گسترده زدند و تبهکاران را از این مناطق عقب رانده و 53 نفر از آنها را از پای در آورده و تعداد زیادی را زخمی کردند. در نتیجه این عملیات بیش از بیست سلاح فردی و دو قبضه اسلحه کمری و مقادیر زیادی مهمات و بی سیم تبهکاران به دست مبارزان افتاد و چند خودرو به همراه سلاح سنگین این گروه تروریستی منهدم شدند. 
در جبهه شرقی نیز شب گذشته درگیری های سنگینی روی داده که تا سحرگاه امروز ادامه داشته اند. دوازده تبهکار داعش در این جریان کشته شده و تعدادی نیز زخمی شدند.

عناصد داعش همچنین صبح امروز اقدام به عملیاتی در “کانیا کوردا” کرده و قصد داشتند با خودروی بمبگذاری شده مواضع مبارزان را در هم شکنند که این خودرو پیش از رسیدن به مقصد توسط نیروهای مدافع خلق در میان خود تبهکاران منفجر شد. در درگیری های پراکنده پس از این عملیات هم 15 تبهکار کشته شدند و 1 قبضه بی‌کی‌سی و یک راکت‌انداز ب7 به غنیمت مبارزان درآمد.

نهایتا در جبهه جنوب‌شرقی در مشتنور، شب گذشته در جریان یک درگیری سنگین ، حملات تبهکاران درهم شکسته شد اما اطلاعی دقیق از میزان کشته و زخمی‌شدگان در دست نیست.

مرکز اطلاع‌رسانی ی.پ.گ اعلام کرد که عملیات نظامی نیروهایش در شهرستان سریکانی غرب کردستان علیه گروه تروریستی داعش کماکان ادامه دارد و حاصل این درگیریها تلفات 19 نفره ی داعش بوده. در جزعه هم دو عنصر دیگر این گروه کشته شده اند.

این مرکز با اعلام آنکه عملیات نیروهایشان در غرب و جنوب‌غربی شهرستان سریکانی که از دو روز پیش آغاز شده بود همچنان ادامه دارد از منهدم شدن یک خودروی تبهکاران در منطقه‌ای میان روستاهای دَحمآ و رآویه و کشته شدن سرنشینان آن خبر می دهد.

این اطلاعیه به حمله مبارزان ی.پ.گ به یکی از مقرهای داعش و نابودی این منطقه اشاره کرده و می افزاید که صبح امروز هم، این نیروها در روستای دَحمآ و خط مرزی و در ناحیه‌ای میان دَحمآ و رآویه به حملات موفقیت آمیزی دست زده اند که در جریان آن 19 تبهکار داعش از پای درآمدند.

مرکز اطلاع‌رسانی واحدهای مدافع خلق در انتهای بیانیه خود در رابطه با حمله ی غروب روز گذشته ی نیروهایش به داعش در روستای “جدید” واقع در جنوب‌شرقی جزعه می نویسد که منجر به منهدم شدن یک خودروی این گروه و کشته شدن دو تن از اعضای آنها شده است.

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

تصویر

تصویر

تصویر

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید