رفتن به محتوای اصلی

هفته‌های سرنوشت: ''جلوزدن سپاه از رهبری''

هفته‌های سرنوشت: ''جلوزدن سپاه از رهبری''

تمامی نشانه ها (نقش مرتضوی در کهریزک، خطبه های امروز صدیقی در نماز جمعه، استعفای حسینیان، صحبتهای دیشب مطهری و نبوی و سلیمی نوین): رژیم درحال عقب نشینی شدید. تندروی وحمله به کروبی نشان ازشکاف شدیدداخلی وجلوزدن سپاه از رهبری. هفته آینده شکافها مشخصتر میشود.

با توجه به کشتار مردم در عاشورا و ماه محرم که جنگ در ان حرام است معلوم شد که آقای خامنه ای هیچگونه رهبری براین دولت ندارد یا اگر زمانی داشته الان قدرت در دست سپاه پاسداران است . این دستور خشونت حتما از طرف خامنه ای صادر نشده و بطور قطعی با موافقت او نبوده نه به خاطر اینکه دلش برای مردم سوخته ولی برای اینکه هیچ روحانی حتا اگر به خرفتی خامنه ای هم باشد در این ماه دست به کشتن مسلمان نمیزند. نسپاه سعی کرد که از آنچه میپنداشت که محبت و احترام مردم به مقام من در آوردی رهبری است استفاده کند و به طغیان مردم پایان دهد. دیدیم که چطور فرستاداندش که اشک تمساح ببارد و وقتی نشد شایعه مریضی و دم مرگ بودنش در آمد که شاید اقلا دل مردم برای این ضحاک بسوزد که نشد . الان خامنه ای مانند سنگ دور گردن اینها آویزان است. ادعای رهبری دارد و برای سپاه و اطلاعت خط و نشان میکشد ، توقع فرمانبردادی دارد و خیالات خلیفه گی . آیا سپاه میتواند او را خانه نشین کند و آیا خامنه ای رضایت میدهد که از خلافت خیالی دست بردارد؟ سوال اینست که اکنون سپاه پاسداران با خامنه ای چه خواهد کرد؟ آیا یک مرگ ناهنگام دیگر مثل آقای منتظری در انتظار خامنه ای است؟

هفته نامه اشپيگل، چاپ آلمان در گزارشي با عنوان: ”ترس حکومت از مردم“جناح محافظه کار مي داند افول آيت الله خامنه اي، شمارش معکوس سقوط حاکميت آلوده به فسادي ست که توسط نخبگان محافظه کار، روحانيون، و بخش بزرگي از مجموعه نظامي - صنعتي در اين سي ساله اداره مي شود.

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

تصویر

تصویر

تصویر

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید