رفتن به محتوای اصلی

تجمع اعتراضي دانشجويان

تجمع اعتراضي دانشجويان

 

در اين تجمع آخوند مرتضوي يكي از استادان اين دانشگاه , در جمع دانشجويان حاضر شد و قصد آرام كردن دانشجويان را داشت ولي دانشجويان همچنان شعار خود را تكرار كردند.

800تن از دانشجويان دانشگاه ملي, در اعتراض به بازداشت دانشجويان و حملات صورت گرفته به دانشگاه, در ميدان مركزي اين دانشگاه تجمع كردند. در زمان اين تجمع, نيروهاي حراست در تعداد بسيار زياد حضور داشتند و تمامي دوربينهاي دانشگاه روشن و درحال كنترل دانشجويان بودند.

نفرت و بیزاری دانشجویان از خامنه ای به شدت افزایش پیدا کرده است.حوادث پس از انتخابات ریاست جمهوری و سرکوب مردم توسط حکومت، و نیز تلاش برای سرکوب جنبش دانشجویی؛بیش از پیش چهره خودکامه ولایت مطلق خامنه ای را به دانشجویان نمایاند؛پس از این حوادث بود که دانشجویان معترض دانشگاه تهران در تظاهرات های 13 آبان و 16 آذر خود شخص خامنه ای را آماج شعارهای خود قرار دادند.

این روزها در تمام دانشکده های دانشگاه تهران و نیز خوابگاههای این دانشگاه شعارنویسی بر ضد خامنه ای به شدت رواج یافته است,دانشجویان با شعار هایی نظیر مرگ بر خامنه ای مخالفت صریح خود را نسبت حکومت جنایتکارانه خامنه ای ابراز می کنند.تصاویري كه مشاهده ميكنيد, تنها نمونه های اندکی از شعارنویسی دانشجویان دانشگاه تهران در دانشکده ها و خوابگاهها بر ضد خامنه ای است.

بنا بر اخبار دريافتي ازخبرنگار آژانس ايران خبر, عليرغم تعطيلي دانشگاه رودهن,به خاطر فرجه امتحانات , فضاي اين دانشگاه نيز مانند ساير دانشگاهها متشنج است. تعداد بسيار زيادي شعار نويسي در اماكن مختلف دانشگاه اعم از ,ميز اساتيد,ديوارها,صندلي ها و كلاسهاو... انجام شده است. بر اساس خبر ديگري از اين دانشگاه دانشجويان كه در حال حاضر براي امتحانات آماده ميشوند اعلام كرده اند كه به احتمال قوي در روز 24 ديماه كه اولين روز امتحانات خواهد بود در يك حركت اعتراضي برنامه اي براي لغو و تحريم امتحانات در دستور كار دارند.

http://www.youtube.com/watch?v=7LGsK6rZkgI

2:http://www.youtube.com/watch?v=r2BqQzEmVG8

3:http://www.youtube.com/watch?v=QVy1Qyzgarc

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

برگرفته از:
خبرنگار آژانس ايران خبر

تصویر

تصویر

تصویر

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید