رفتن به محتوای اصلی

اشتباهات خانم ویکتوریا آزاد!

اشتباهات خانم ویکتوریا آزاد!

خانم ویکتوریا گرامی , نوشته اخیر شما (نگاهی به بیانیه 17 آقای موسوی وچه باید کرد) شما دو اشکال اساسی دارد 1_به شما و دیگر مدعیان سکولاریسم که خواهان جدایی دین از دولت هستید باید عرض کنم که این تئوری ظاهرا جهانشمول در کشورهای غربی با موفقیت اجرا شده است ولی در کشورهای دیگر به ویژه کشورهای مسلمان یا اساسا پیاده نشدو یا در جاهایی هم که پیاده شد با مشکلات جدی مواجه شد ه است (بطور مثال در ترکیه) مشکل سکولار های ایرانی است که بدون در نظر گرفتن شرایط مشخص ایران ، حکم های کلان و کلی صادر می کنند و آنهم در پوشش حکم های« جهانشمول» که هیج پایه علمی ندارد و تنها یک نظریه و یا یک جهان بینی است .

اینکه جمهوریخواهان و سلطنت طلبان و دیگر فرقه های سیاسی می توانند با هم همکاری سیاسی داشته باشند حتی با هم جبهه هم تشکیل دهند ولی اصل در ا تحاد های سیاسی بر روشنایی مرز های است نحله های سیاسی است در هیج شرایطی سیاستمداران مجاز نیستند که مرزها رامخدوش نمایندولی متاسفانه شما و دیگر همفکران تان که در حرف جمهوریخواه ولی در عمل تبلیغاتچی های رضا پهلوی هستید ، می خواهید که رهبری شاهزاده پهلوی را بجای میر حسین موسوی بنشانید .

از سوی دیگر ، شما و دیگر دوستانان انتخابات را تحریم کردید ولی مردم ایران بر عکس آگاهانه در انتخابات شرکت و عمدتا به موسوی ، کروبی و رضایی رای دادند وقتی جنبش شرکت در انتخابات به جنبش سبز مردمی فراروئید . شما هم« سبز» شدید و از جنبش حمایت کردید

ولی سه جریان ایدئولوزیک در جنبش سیاسی ایران بطور مشخص از جنبش سبز می ترسند: سلطنت طلبان ، مجاهدین و کمونیست ها.این سه دسته در هر جنبشی بدنبال رهبری مطلق خود هستند . فرصت طلبانه موج سواری می کنند .

2 _اما اشکال دوم شما به لحاظ سیاسی این است که متوجه توطئه رزیم اسلامی نیستید .کاملن روشن است که کودتا چیان سعی می کند در جنبش مردمی سبز اختلاف بیانداز وبطور جدی می کوشند که « دم »رادیکالیسم بی خاصیت خارج از کشوری را گرم کند تا بدست این سه جریان ایدئولوژیک جنبش سبز را دچار تفرقه سازند و تا بعدا قادر باشند که به قول خود «سران فتنه »را نابود و یا مجددا به خدمت خود در آورند و آنان آگاهانه شما ها را به جون موسوی بیاندازند

بر کسی پوشیده نیست شما و دیگر همفران تان بیش از 25 سال است که درخارج ایران زندگی می کنید و کاملا نسبت به شرایط مشخص ایران ذهنی هستید وبی جهت نیست در 5 سال گذشته به لحاظ سیاسی 2خط مشی کاملا متفاوت را بر گزیده اید با زمینه های چپ به موج « اتحاد جمهوریخواهان »رسیدید و در هیت اجرایی اتحاد جمهوریخواه جای گرفتید .

در آن زمان شما بطور مشخص ضد سلطنت طلبان بودید وبعدا پس از چند ماه ناگهان به سلطنت روی آورید و بگونه ای برخورد کرده اید که گویا مشاور رضا پهلوی شده اید !

البته تغییر مواضع سیاسی حق هر فعال سیاسی است ولی انسان بایستی حداقل برای مخاطبین خود یک جمع بندی از اشتباهات رابه اطلاع آنان برساند .دمکراسی یعنی علینت و شفافیت به ویژه که شما خود را یک چهر ه سیاسی معرفی می کنید وظیفه دارید این تغییرات را در سانه اعلام کنید . مثلا شما باید به روشنی پاسخ دهید که آیا جمهوری خواه هستید یا سلطنت طلب و اگر جمهوریخواه هستید پس رابطه نزدیک سیاسی شما با رضا پهلوی به چه معناست؟ و....

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

تصویر

تصویر

تصویر

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید