رفتن به محتوای اصلی

صعود مهندس میرحسین موسوی به رتبه اول مجله تایم

صعود مهندس میرحسین موسوی به رتبه اول مجله تایم

اثرگذارترین چهره سال 2010 در نظر سنجی مجله تایم به همت سبزها: بیشتر از اول شدن موسوی اهمیت این حرکت در اتحاد و باور به این توانمندی است .باوری که نگران نبود که میر حسین رای اش اختلافی چند صد هزار تایی دارد.خاطرم هست دوستی در کامنتی برایم گفته بود که قبل از فکر برای تجمع 25 خرداد اگر می توانید 200 هزار رای به موسوی دهید تا بالا بیاید.

صعود میر حسین در مجله تایم حاصل باور توانستن و همبستگی سبزها

میر حسین در ابتدای راه این نظر سنجی دهها هزار رای پایین تر از سایر انتخاب شوندگان بود اما باور به توانستن در میان هموطنانمان موجی را پدید آورد که خبر از رشد آرای میر حسین می داد و سرانجام امروز این تلاشها به بار نشست و موسوی اول شد.

بیشتر از اول شدن موسوی اهمیت این حرکت در اتحاد و باور به این توانمندی است .باوری که نگران نبود که میر حسین رای اش اختلافی چند صد هزار تایی دارد.خاطرم هست دوستی در کامنتی برایم گفته بود" که قبل از فکر برای تجمع 25 خرداد اگر می توانید 200 هزار رای به موسوی دهید تا بالا بیاید."

اکنون این مهم محقق شد اگر چه شاید به باور بسیاری خود این رای آوردن به هر نحوی چندان حائز اهمیت نباشد اما به باور من همین اتحاد و یکدلی برای به بار نشستن خواسته هایمان ارزشی وصف ناپذیر دارد

جنبش سبز رتبه اول پرقدرت ترین شخصیت سال 2010 مجله تایم را فتح و آنرا به میرحسین موسوی هدیه کرد .

به کوری چشم تمام وکیل الدوله های مجلس ، به کوری چشم تمام اعضای کابینه دولت کودتا ، به کوری چشم تمام دروغ پردازان صداوسیمای میلی ، به کوری چشم حسین بازجو وهرزنویسان کیهانش ، به کوری چشم تمام شکنجه گران و متجاوزان کهریزک و سایر زندانها ، به کوری چشم تمام آمران وعاملان قتل و ضرب و شتم مردم در خیابانها ، به کوری چشم تمام هتاکان و فحاشان تریبونهای حکومتی و به کوری چشم تمام آنها که آگاهی ، شعور و اتحاد مردم سبز ایران خاری در چشم آنهاست .

تمام هم و غم بعضی ها شده این نظرسنجی تایم! حالا گیریم اول شد، که چی؟ اصلن موسوی کی هست، تایم چی هست؟ لقمه ی ولایت فقیه گنده تر از اونیه که با این نوشابه ها پایین بره! گاهی بد نیست که آدم فکر کنی کمی، بعد جوگیر بشه! نصف مبارزین یا تو زندانن یا تحت فشار شدید، روزکارگر تو راهه،یک عالمه کارگر بدبخت و بیکار شدن، روز معلم تو راهه، این همه مصیبت دارن میکشن ملت،اونوقت عقلای قوم گیر دادن به رای گیری مجله تایم! خوش به حالتون که اینقدر خوشبینید که فکر میکنید اینجوری پیروزی میشید!

میرحسین موسوی: "سبز بودن به لباس و نماد نیست. سبز بودن به رفتار و اخلاق است".دوستان سبز رای دادن در مجله تایم به خاطر تعصب و نه با این اعتقاد واقعی به اینکه میرحسین را "تاثیرگذارترین فرد در سال گذشته" بدانیم درست و اخلاقی نیست.به علاوه تشویق به تقلب (مثل این نمونه) در این انتخابات همان روش "هدف وسیله را توجیه می کند" است که حکومت در انتخابات سیاه خرداد 88 نیروهایش را به آن واداشت.

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

برگرفته از:
ایمیل دریافتی

تصویر

تصویر

تصویر

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید