رفتن به محتوای اصلی

خطر احمدی نژاد برای آینده جهان

خطر احمدی نژاد برای آینده جهان

افرادی از قماش احمدی نژاد را نباید دست کم گرفت و با خند ه و تمسخر از کنارشان گذاشت . احمدی نژاد نمونه کامل یک ایدئولوگ است . کسی که دنیا را از عینک یک ایدئولوژی میبیند . فجیعترین جنایات در تاریخ توسط همین ایدئولوگها صورت گرفته است چون آنها میخواهند به زور دنیا و مردم را به قالب ایدئولوژی خود در آورند ، امری که غیر ممکن است و به ناچار متوسل به خشونت و کشتار و خونریزی میشوند تا آن آرمانشهر خیالی خود را در دنیای واقعیت به زور و بر خلاف میل مردم پیاده کنند .

انکیزیسیون در کلیسای کاتولیک یک نمونه از این ایدئولوژیها ست که وقتی دانشمندان در اروپا کشف کردند که زمین گرد است و به دور خورشید میچرخد و سایر کشفیات مدرن که با تعلیمات انجیل در تضاد بود سعی کرد با کشتار و شکنجه عقربه زمان را به عقب برگرداند .

لنین و استالین و هیتلر و مائو هم نمونه های مدرن چنین ایدئولوگهایی هستند . ملیونها انسان بیگناه را به کشتن دادند چون میخواستند دنیا را به زور به هیبت آرمانشهر ایده آل خود در آورند .

ایدئولوگها سرانجام نا موفق هستند و گذر تاریخ پر است از ایدئولوگهایی که پس از تلاشهای ناموفق سرانجام در کنار راه افتاده اند و تاریخ به راه خود رفته است . کلیسای کاتولیک در تلاش بر تسلط بر جهان شکست خورد . کمونیستها و نازیها نیز پس از کشتن ملیونها انسان بیگناه سرنگون گشتند . ولی نباید فراموش کرد تا وقتی قدرت را در دست دارند واقعا دمار از روزگار انسانها و جوامع در می آورند .

 بیماری احمدی نژاد بیماری اعتقاد به ظهور قریب الوقوع امام زمان است . نه ظهوری در صد یا دویست سال دیگر ، خیر، او بارها در سخنرانیهای خود اینجا و آنجا بیان کرده که تاریخ ظهور بسیار نزدیک و شاید در عرض چند سال آینده باشد . او دوره ریاست جمهوری خود را چسبیده و متصل به زمان ظهور حضرت میبیند . او از هم اکنون خود را برای “مدیریت جهانی ” آماده میکند با کسی هم رودربایستی ندارد و بارها این امر را تایید کرده است . این چنین آدمهایی بسیار خطرناکند . برای اینان هدف وسیله را توجیه میکند . آدمی از قماش احمدی نژاد اشکالی نمیبیند اگر بمب اتمی را بر علیه ملیونها انسان به کار ببر د و ذره ای غبار بر وجدانش نخواهد نشست . او می تواند دروغ بگوید ، زندانی کند ، شکنجه کند ، کشتار کند چون همه اینها برای ظهور امام زمان است و انسانهایی که در برابر او علم مخالفت بر می افرازند مخالفان امام زمانند و آدم محسوب نمیشوند . در چشم او تمام مخالفان همچون یک حشره بی مقدار هستند . او حتی اگر صد ملیون از این انسانها را هم بکشد یک شب خوابش آشفته نمیشود چون اینها که انسان نیستند ، اینها سوسک و عقرب و لایق و مستحق این مجازات هستند .

خطر احمدی نژاد از همین اعتقاد و ایدئولوژی بر میخیزد وباید جهانیان قبل از اینکه کار از کار بگذرد و او بمب اتمی را به دست آورد چاره ای بیندیشند و گرنه بر ما همان میرود که بر مردم زمان هیتلر و استالین و مائو رفت .

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

برگرفته از:
دوراندیش

تصویر

تصویر

تصویر

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید