رفتن به محتوای اصلی

٨ مارس به بدترین نحو ممکن سرکوب شد

٨ مارس به بدترین نحو ممکن سرکوب شد

.
روز جهانی زن برابر با ٨ مارس به بدترین نحو ممکن از طرف نیروهای رژیم آخوندی سرکوب شد . امنیتی کردن فضای اکثر شهرهای ایران و ایجاد رعب و وحشت در میان مردم , و سرکوب کردن ان ها ترس رژیم از تودهها را میرساند .
امروز ٨ مارس برابر با ١٧ اسفند ماه ١٣٩٢ تجمع خانواده های عمدتا دراویش برای پیگیری مشکلات زندانیان بیمار در مقابل دادستانی تهران تا دقایقی پیش ادامه داشت. به اجتماع آنها هجوم برده شده, عده ی زیادی را کتک زده و گروهی از آنها را بازداشت کرده اند. با این حال این فشارها باعث نشد آنها متفرق بشوند.
به گزارش مجذوبان نور، این وکیل دادگستری خانم نسرین ستوده با حضور در جمع خانواده‌های دراویش زندانی و زندانیان سیاسی قصد همراهی و همدلی با ایشان را داشته اما نیروهای امنیتی او را با گاز فلفل مورد حمله قرار داده‌اند و تهدید به بازداشت کرده‌اند.
خبر‌ها همچنین حاکی است آقایان صالح الدین مرادی و بهزاد نوری از دراویش گنابادی ساکن شیراز نیز در جریان یورش نیروهای امنیتی به دراویش دستگیر شده مورد بازجویی قرار گرفته‌اند.
بر اساس اين گزارش‌ ، بيش از ۵۰۰ درويش که در اعتصاب غذا به سر می‌بردند، در جريان دستگيری‌های روز شنبه، نيروهای يگان ويژه بازداشت و به نمازخانه کلانتری ۱۱۳ بازار تهران در اطراف محل دستگيری منتقل شده و مورد بازجويی قرار گرفته‌اند.
سرکوب , ایجاد رعب و وحشت , تهدید همگی اینها برای سرکوب کردن جامعه مدنی به کار برده میشود تا آنها نسبت به مطالبات خود کوتاه بیایند , این هم دست آورد دولت تدبیر و امید که از ان دم میزد به همراه وعده های دروغین که فقط آنها را در چهار چوب ولایت تعریف شده است نه خواسته های مردم و جامعه ...

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

تصویر

تصویر

تصویر

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید