رفتن به محتوای اصلی

شباهتهای سرکوب مردم سوریه و ایران

شباهتهای سرکوب مردم سوریه و ایران

سرکوب مردم سوریه بدست نیروهای منقول وغیر منقول آقای بشار اسد هر کس را به یاد سرکوب مردم ایران بعد از انتخابات خرداد 88 می اندازد . شایعه است که سپاه قدس ونیروی انتسابی ، ببخشید انتقامی ، نه خیر انتظامی آقا ، منظورم همان ولی مطلقه فقیه و نایب بر حق امام زمان و جانشین خدا بر روی کره زمین وسایر کرات دیگر و فراتر از آن کهکشان راه شیری است .

البته ما که زیاد به شایعات اهمیتی نمی دهیم ، چرا که باید بررسی کرد .

در ویدیویی که چند روز پیش در فیس بوک دیدم به یک جوان سوریه ای تجاوز میکردند و از او میخواستند حرفهایی را که میزنند تکرار کند ، البته در این ویدیوی تجاوز از برادران سپاه و نیروی انتظامی خبری نبودها ! دروغ چرا همه عربی صحبت میکردند ، حالا یا برادران در سپاه و نیروی انتظامی بسیار علاقمند به زبان عربی شدند و به عشق ارشاد مردم منحرف و اغتشاشگر سوریه بصورت ام پی تری زبان عربی یاد گرفتند ، یا از دور برادران آموزش دیده سوریه ای زیر نظر خودشان را کنترل میکردند ویا واقعاً شایعه بوده ، آخر این صحنه ها از ویدیو مرابیخودی به یاد کهریزک انداخت همان کهریزکی که بعد از شکنجه و تجاوز وجنایت به دختران و پسران آشوبگر آقا لطف کرده و فرمودند درش را گل بگیرید که این زندان استاندارد نیست ، همان کهریزکی که توسط دستوربرادرنسبتاً محترم سردار رادان به جوانهای مردم تجاوز میشد ، ولی بعد از گل گرفتن در کهریزک نمیدانم چرا کسی در دهان برادر رادان را گل نگرفت انگار زیر سیبیلی رد شد .

در خیابانهای سوریه نیروهای سرکوبگر بشار اسد با باتوم به جان مردم افتاده وآنها را طوری می زنند که ایستادن یادشان رود ، باز یاد سرکوب بعد انتخابات خرداد88 افتادم که برادران یگان ویژه ، لباس شخصی ها ونیروی انتظامی برای نظم و امنیت کشور که به لرزه درآمده بود ، با باتوم اغتشاشگران را چنان نوازش میکردند که به کمک آمبولانس از روی زمین جمع می شدند .

در سوریه مردم در تیر راس مستقیم گلوله قرار می گیرند و کشته میشوند حال پرسش اینجاست که آیا در سوریه هم نیروهای انگلیسی در کشتار مردم دخیل هستند یا خیر ؟

برای یادآوری ، در سی ام خرداد88 دستور از ولی امر مسلمین جهان رسید که با اغتشاشگران برخورد قاطع شود ، البته منظور از برخورد قاطع آقا همانا نشانه رفتن گلوله ای به گلوی دختر جوانی بود در کوچه پس کوچه ای خلوت که بتوان کشته شدنش را گردن شخصی بنام آرش حجازی مأموردولت انگلیس انداخت نه بسیجی تحت فرمان آقا بنام عباس کارگر جاوید .

حال دوباره این پرسش مطرح میشود که کشته شدن مردم سوریه نیز کار انگلیسی هاست یا کارگر جاویدی هایی هستند که این نقش را خوب ایفا می کنند وفی سبیل الله زحمت برادران انگلیسی را کم می کنند؟

حال با تمام این در گیریها آقای احمدی نژاد با 63% رأی که معلوم نشد کو؟!!! با همکاری صمیمانه و دلسوزانه صادق محصولی وآقا مجتبی و دستور مستقیم رهبری که قبل از انتخابات فرمودند"من فقط یک حق رأی دارم" ولی بعدها معلوم شد مثل اینکه حق رأیشان 63% بوده بر سر کار آمد و پس از آنکه خر محترمشان "احمدی نژاد" کامل از روی پل گذشت والبته سرک کشیدن مقام عظما و آقا مجتبی در این سوراخ وآن سوراخ کابینه جناب احمدی نژاد ، ناغافل ورق برگشت . یار گرمابه و گلستانش همان رحیم مشایی معروف مزدور از آب درآمد واطرافیانش همه در صف رفتن به زندان هستند و فراتر از آن اعظم خانم "اعظم السادات فراحی" هم از این قائده مستثنی نشد و به دستور عظمای ولایت وحی منزل شد و ایشان یک شبه به آقای احمدی نژاد حرام شدند وخلاصه همه این اتفاقات افتاد که یک موقع امر به رئیس جمهور 63% مشتبه نشود که برای خودش کسی است . حواست را جمع کن اراده کنیم چنان خر محترمت را به کمک برادران سپاه و اطلاعات از روی پل برمیگردانیم که خود جناب خر هم متوجه نشود .

القصه آقای بشار اسد اینها را گفتیم که حواست به خرت باشد و فکر نکنی حال که به کمک نیروهای جان بر کف آقا میتوانی ملتت را سرکوب کنی فردا روز روی ولی فقیه را زمین بیندازی و از اوامر ایشان سرپیچی کنی آنوقت است که ممکنه خانم اسماء اسد هم به شما حرام شود و اطرافیانت برای پاره ای از توضیحات روانه زندان اوین شوند .

البته اگر که حدسهای ما در مورد سرکوب مردم سوریه درست باشد ، شاید هم شایعه ای بزرگ در حد فاجعه بوده است ما که نمیدانیم شما چطور ؟!!

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

تصویر

تصویر

تصویر

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید