رفتن به محتوای اصلی

"وضعیت جسمی مام جلال بسیار خوب است"

"وضعیت جسمی مام جلال بسیار خوب است"

سخنان نجم الدین کریم در حالی است که طی هفته گذشته خبرهایی مبنی بر مرگ جلال طالبانی در رسانه های اقلیم کُردستان منتشر شده بود و گفته می شد که جنازه طالبانی پس از انتخابات به عراق بازگردانده خواهد شد. وی افزوده وضعیت جسمی مام جلال روز به روز بهتر شده و "هیچ خطری وی را تهدید" نمی کند.

استاندار کرکوک تنها شخصی است که پس از بیماری رئیس جمهور عراق در خصوص وضعیت جسمی وی اطلاع رسانی می کند.

روزنامه شرق الاوسط در گزارشی که امروز به چاپ رسیده با ضد و نقیض خواندن اظهارات نجم الدین کریم وضعیت طالبانی را نامشخص و ابهام بر انگیز خوانده است.

یک سیاستمدار کُرد که نخواسته نامش فاش شود در گفتگو با این روزنامه اظهار کرده که "به احتمال بسیار رئیس جمهور عراق همچنان در کما بسر می برد و هیچ تغییری در وضعیت وی به وجود نیامده است".

در اردیبهشت ماه امسال اتحادیه میهنی کُردستان با انتشار چندین عکس جدید از رئیس جمهور عراق ادعا کرده بود که وضعیت جسمی وی رو به بهبودی بوده و در آینده ای نزدیک به کُردستان باز خواهد گشت.

پیش از شروع رسمی تبلیغات انتخابات پارلمان اقلیم کُردستان، "هیرو ابراهیم احمد" همسر طالبانی نیز نوید خبرهای خوشی را در خصوص وضعیت جسمی همسرش داده بود.

کانال تلویزیونی NRT نیز به نقل از منبعی مطلع گزارش کرده که طالبانی زنده است و هیچ تغییری در وضعیت جسمی وی به وجود نیامده است.

طی ماه های گذشته چندین خبرگزاری بین المللی خبر از درگذشت و مرگ مغزی طالبانی داده بودند که کلیه این خبرها توسط دفتر سیاسی اتحادیه میهنی رد شده بود.

همچنین طی مدت پنج ماه گذشته و خصوصا ماه های اخیر بحث ها بر سر جایگزین کردن فرد دیگری از سوی اتحادیه میهنی در پست ریاست جمهوری عراق بالا گرفته بود.

شایان ذکر است که جلال طالبانی رئیس جمهور عراق و دبیر کل اتحادیه میهنی کردستان عراق، پس از دیدار با نوری مالکی در اواخر پاییز سال گذشته دچار حمله مغزی شد و پس از چند روز برای درمان به یکی از بیمارستان های آلمان منتقل شد.

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

منبع:
NNSROJ

تصویر

تصویر

تصویر

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید