رفتن به محتوای اصلی

برگزاری سمیناری به‌ مناسبت سالیاد شهدای میکونوس

برگزاری سمیناری به‌ مناسبت سالیاد شهدای میکونوس
روز یکشنبه‌ 24\6\1392 هجری سمیناری به‌ مناسبت سالگرد ترور شهیدان میکونوس در مقر دفتر سیاسی حزب دمکرات کردستان برگزار گردید. در این سمینار کمال کریمی عضو دفتر سیاسی حزب دمکرات کردستان و عبدالله‌ حسن‌زاده ‌مبارز دیرین حاضر در صفوف حزب دمکرات کردستان هر یک به‌ ارائه‌ی مبحثی پرداختند.
کمال کریمی در ابتدای سخنانش با یادی از شهیدان برلین، در مورد تجارب کاری‌اش با دکتر شرفکندی بە ایراد سخن پرداخت. ایشان در سخنانش در مورد چگونگی مدیریت دکتر شرفکندی در برنامه‌ها و وظایف حزبی آنهم در روزهای سخت مبارزه‌ و زیر آتش توپخانه‌های رژیم ایران سخنانی ابراز داشت. وی خاطرنشان کرد که‌ شهید دکتر شرفکندی همیشه‌ راهنما و الگوی فردی کارآزموده‌ برای سایر اعضای حزب، در زمینەی استفاده‌ از موقعیتها در میادین مختلف مبارزه‌ بود و‌ ایشان به‌ ارائه‌ نظر و دیدگاههای سایر اعضای حزب احترام ویژه‌ قائل می‌شد. 
در بخش دیگر این سمینار، عبدالله‌ حسن زاده که‌ سالیان مدیدی یار و همرزم دکتر شرفکندی بود، به‌ تشریح  اندیشەها و باورهای سیاسی و فکری دکتر شرفکندی پرداخت و  با اشاره‌ به‌ تیزبینی و شم والای سیاسی دکتر شرفکندی در درک و تشخیص مسائل سیاسی و نیز نقش کلیدی وی در زمان رهبریش در حزب دمکرات سخنان مبسوطی ایراد داشت. 
عبدالله‌ حسن زاده‌ در ادامەی بیاناتش با اشاره‌ به‌ پایبندی د.شرفکندی به‌ حزب و در نظر داشتن منافع ملی و حزبی در هر شرایطی،  ابراز داشت: "دکتر شرفکندی در تقابل و گفتگو با‌ طرفهای ایرانی، مدام بە تشریح مسألەی کرد می‌پرداخت و از آرمانهای والای کردها عدول نمی‌کرد". عبدالله‌ حسن‌زاده‌ در ادامه‌ بیاناتش در مورد کنگره‌ی ملی کرد که‌ مقدمات برگزاری آن  مدتی پیش در هولیر پایتخت اقلیم کردستان فراهم شده بود، سخنانی ایراد نمود و ضمن ابراز امیدواری نسبت بە دستاوردهای این کنگره‌ امیدوار شد که‌ کنگرەی مزبور‌ در آینده‌ای نزدیک برگزار گردد.

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

منبع:
کردستان وکرد

تصویر

تصویر

تصویر

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید