رفتن به محتوای اصلی

چراخامنه ای نالید؟

چراخامنه ای نالید؟

بارديگرسيدعلی خامنه ای ـ مريدان خود را از داخل و خارج وباهزینه مردم درد مند ایران در بارگاه حکومتی خويش تحت عنوان اجلاس بیداری اسلامی گرد آورد تا به مردم وعده صدور انقلاب اسلامی را بدهد!

آیا خامنه ای در اجلاس بیداری اسلامی از فقر،تنگدستی ،بیکاری،فحشاء واعتیاد که در میان امت اش رواج یافته است نیز سخن گفت؟

آیا خامنه ای در اجلاس اسلامی از سرکوب ،شکنجه و کشتار مردم در انتخابات کودتائی 22 خرداد سال 88 نیز سخنی به میان آورد.انتخابات هدایت شده ای که بی کفایت ترین دولت تاریخ ایران را به قدرت رساند که شاید همه اینها را باید به پای هوشمندی رهبر فرهمند! نوشت.

توکلی: خودکشی پیشکش، استعفا داده و بروید.آفتاب

خباز: اگر این دولت پاک‌ترین است پس دولت ناپاک چیست.آفتاب

خامنه ای کدام نعمت الهی را برای مردم ایران به ارمغان آورده است که اینک می خواهد آنرا برای ملل اسلامی جهان ارزانی می دارد.آیا ولی امر مسلمین جهان!؟ از وعده هائی که در مقطع انقلاب اسلامی به مردم دادند تا حاکمیت را بدست آورند ، هیچ گاه یکی از آنها عملی نشد و اوضاع کشور از هر لحاظ هزار برابر وخیم از گذشته شد ،حقیقت را شرکت کنندگان در اجلاس در میان گذاشت؟

ولی فقیه در اجلاس بیداری اسلامی که بیشتربه محفل ریاکاران شباهت داشت تا بیداری وجدان ها ،آیا از فرار مغزها ،خودکشی ، پناهندگی ،فروش دختران ایرانی به کشورهای همسایه نیز سخنی به میان آورد تا علل همه این بدبختی ها روشن شوند؟

"از وزیرخارجه سابق طالبان تا انقلابیون گمنام در اجلاس بیداری اسلامی _ آینده"

مردم ایران در جنبش سبز بدرستی شعاردادند،ننگ بر طالبان چه در کابل چه تهران! چرا در اجلاس بیداری اسلامی نماینده طلبان نیز حضور علنی داشته است.

خامنه ای از استقبال شایان مردم لیبی که از رهبران فرانسه و انگلیس بعمل آوردند به خشم آمده است که چرا ملت لیبی در ام القرای اسلام جهانی که وی خود را ولی امرهمه مسلمین می پندارد ،مردم گمراه لیبی از رهبران کافراروپا پذیرائی گرمی کرده اند وبه توصیه های او هیچ توجه ای نکرده اند.

از نظر خامنه ای ،مردم لیبی باید منتظر می شدند تا نمایندگان حکومت اسلامی به آن کشور سفر می کردند تا استقبال پر شکوهی از آنها انجام بگیرد ودرس های انقلاب اسلامی را سی و سه ساله از آنها بیاموزند.

مگر مردم جهان نمی دانند که در ایران تحت رهبری خامنه ای چه می گذرد ؟ تا فاجعه ای که در ایران شکل گرفته است را سرمشق خویش قرار دهند!

خامنه ای به رجب اردوغان نیز می تازد که چرا به ملت های عرب توصیه کرده است که ازشکل گیری حکومت اسلامی پرهیز نمایند و به نظام لائیک بسنده نمایند تا هم دین شان حفظ گردد ونیزکشورشان از هرگونه گزندی در امان بماند.

آری خامنه ای از این می سوزد که چرا ملتهای مسلمان جهان دنباله رو وی نیستند.مردم جهان هوشیارند و از بلائی که بر سرمردم ایران آمده است آگاهند وترجیح می دهند تا با کشور های اروپائی به تعامل و مذاکره بپردازند تا با رهبران تحریم شده ومنزوی جمهوری اسلامی که هرروز در تگناهای بی شمار گرفتار می آیند!

بخشی از تبلیغات گوبلزی کیهان تهران را مشاهده می کنید!

اعتراف به هوشمندي و اقتدار رهبر انقلاب در عقده گشايي شبكه دولتي انگليس (خبر ويژه)

همین چند روزپیش درروزنامه های ایران ،اختلاس سه هزار میلیاردی به مردم گزارش شد.تازه این یکی از دزدی های کلان 33 ساله عمرمقامات جمهوری اسلامی هست و بیشتر اختلاس ها هنوز آشکار نشده اند.

براستی باید اذعان داشت که هیچ ملتی از انقلاب شکست خورده اسلامی در ایران تقلید نخواهد کرد!

"آیت‌الله علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی ایران، روز شنبه در مراسم گشایش اجلاس بیداری اسلامی در تهران، از آنچه «سهم‌خواهی قدرت‌های خارجی در انقلاب‌های منطقه» خواند، انتقاد کرد و افزود که سلطه‌طلبانی که تمام توانایی خود را برای حفظ حکام مستبد و فاسد و وابسته به کار گرفته‌اند، اکنون حق ندارند خود را در پیروزی انقلاب‌ها سهیم بدانند."

در حاليکه مهندس موسوی انقلاب مصر را الهام گرفته از جنبش سبز مردم ايران در سال ۱۳۸۸ خورشيدی ارزيابی نمود اما خامنه ای تحولات اخير مصر را متاثر از انقلاب اسلامی ۱۳۵۷ می داند!

با يک کنکاش ساده می توان دريافت که ارزيابی مهندس موسوی به خرد آدمی بيشتر نزديک تر است تا سخنان تبليغاتی خامنه ای!

در سخنان مهندس موسوی در مورد انقلاب مصر می توان از روحيه مبارزاتی عليه استبداد و ظلم و ستم در جمهوری اسلامی استنباط کرد اما از سخنان خامنه ای فقط فتنه انگيزی و دخالت در امور ديگر کشورها را تشخيص داد!خامنه ای که بارها با کينه جوئی خاص خويش جنبش سبز را هدايت شده از خارج توصيف کرده است اما از جانب ديگربه خود اجازه می دهد تا نسخه پوسيده انقلاب اسلامی ايران را برای مردم توانمند و باشعور مصر و لیبی بپيچد و توصيه کند!

همه بخوبی می دانند که جمهوری اسلامی برای چندمين بار به بحران هويتی و ساختاری گرفتار آمده است وبسياری از نيروهای حکومتی از بدنه دستگاه قدرت تصفيه و جدا شده اند تا آنجائيکه به آنها اجازه شرکت در انتخابات نيز نمی دهد! حکومت برای حفظ نظام فقط به سرکوب و زندان و اعدام متوسل شده است.

در حاليکه بيشتر نيروهای سياسی بنيان گذار و وفادار به جمهوری اسلامی رفته رفته از حکومت به بيرون پرتاب شده اند وفرياد آخرين مسافر قديمی قطار قدرت يعنی هاشمی رفسنجانی به گوش می رسد و نامبرده پس از سالها بالاخره از شکست انقلاب اسلامی سخن رانده است ،چگونه می توان انقلاب اسلامی را راهنمای ملت های خاورميانه برشمرد!

همه زمينه های ذهنی و عينی که باعث انقلاب مصر شده است به شکل شديد تری در ايران کنونی نيز وجود دارد.با آگاهی از اين موضوع که مصر در محاصره اقتصادی و مشکلات و عواقب آن گرفتار نيامده است اما جمهوری اسلامی علاوه بر گرانی و بيکاری ، کمبود بودجه ارزی در دوران سخت و شکننده محاصره اقتصادی به بن بست رسيده است« افشای تخلف جديد دولت احمدی نژاد: نزديک به ۱۲ ميليارد دلار از درآمد نفتی کشور به حساب ذخيره ارزی واريز نشده است»

.جنبش سبز مردمی که می رفت به يک انقلاب تمام عيار تبديل گردد اما در سايه عدم شناخت دشمن مردم و مماشات و تسامح نيروهای سياسی داخل و خارج هنوز نتيجه ای نداده است اما آن جنبش به مثابه آتش زير خاکستر بسيار فعال است . روزی نه چندان دور جنبش سبز پس از بررسی کمبودها و ضعف به پا خواهد خاست!

نگذاريم تاريخ مشروطه در اين سرزمين تکرار شود!

http://aftabnews.ir/vdciuuazrt1arq2.cbct.html

دستگاه تبليغاتی رژيم اسلامی به خامنه ای لقب ولی امر مسلمين جهان داده است!

حجت الاسلام سعيدی:سعيدی: اختيارات ولی‌فقيه به عنوان نايب امام زمان(عج) با اختيارات پيامبر اکرم(ص) يکسان است

مشروعيت ولی فقيه فرازمانی است!

http://aftabnews.ir/vdcivuazrt1arv2.cbct.html

خامنه ای نيز در اين روزها بيکار نمانده است وخود را رهبر انقلابات اخير در خاورميانه عربی می پندارد! اما به غير از نيروهای حزب الله لبنان و حماس که مستمری بگير رژيم اسلامی هستند اما هيچ مسلمانی ديگر تصوير خامنه ای را در دست نمی گيرد تا به تظاهرات بپردازد!اين روزها از تظاهرات تونس گرفته تا مصر و يمن و اردن ـ هيچکس حتی يکبار برای نمونه تصوير خامنه ای و يا خمينی را دردست نگرفته است تا تظاهرات نمايد اگر چنين تصويری برای حکومت اسلامی يافت می شد ،آنرا پيراهن عثمان می کرد! اما خامنه ای به زور می خواهد خود را رهبرانقلاب مردم مصر غالب کند! خامنه ای که در ايران در قم و مشهد ـ بيشتر روحانيون از وی تبری جسته اند و نيروهای وسيعی از اصلاح طلبان بعد از کودتای انتخاباتی احمدی نژاد که در سايه حمايت های شخص خامنه ای انجام گرفت ،از نامبرده تبعيت نمی کنند!مردم ايران از خامنه ای و زير دستش احمدی نژاد متنفرند اما وی ادعا دارد که مسلمانان جهان بدنبال رهبری خامنه ای و مديريت احمدی نژاد هستند که در همين بايد به ياد دن کيشوت افتاد!

انقلاب ۵۷ از آن روزی که اسلامی شد،شکست خورد.در واقع از آن هنگامی که انقلاب را اسلامی کردند تا غير خودی ها راتصفيه نمايند و قرائت معينی از اسلام را نصب العين قرار دادند تا ديگران را منزوی نمايند ،حرکت تاريخی مردم ايران به شکست انجاميد!آنهائی که سياست های معين را پيرامون روح الله خمينی طرح ريزی می نمودند تا به نيات پليد خود دست يابند تا به امروز همچنان در دسيسه سازی خود فعال مانده اند!

آيت الله طالقانی در بحبوحه دسيسه گری های قدرت طلبان قرار گرفت و با شجاعت بی نظيری اعلام نمود :

«حکومت دينی مولود استبداد است»

بهمبن خاطرتشنگان قدرت ايشان را از سر راه برداشتند ودر همان راستا روح الله خمينی اجازه کالبد شکافی پيکر وی را که از جانب خانواده وی درخواست شده بود ممنوع اعلام نمود تا آثار مشکوک مرگ ايشان روشن نگردد!

همه بخوبی می دانند که در سايه استبداد پهلوی ، تنها مذهب رسمی اجازه حضور در ميان محافل را يافته بود،لذا متوليان مذهب توانستند رهبری انقلاب را بطور مصلحت جويانه از جانب مردم ونيروهای سياسی بدست آورند.مردم هم در انقلاب مشروطيت و نيز انقلاب ۵۷ از روحانيت به شکل ابزاری بهره بردند تا کمر استبداد را بشکنند!

در انقلاب مشروطيت ـ روحانيت به علت عدم توانائی و نداشتن صلاحيت کشور داری همه اموررا در اختيار نيروهای غير روحانی ورجال قدرتمند قرار داد اما در انقلاب ۵۷ روحانيت به علوم عصر خود تا حدودی دست يافته بود وديگر رجال سياسی قدرتمندی در سايه استبداد شاهی وجود نداشت تا با قدرت طلبی روحانيت به مقابله برخيزد!

قدرت جذبی نظام مدتهاست که از بين رفته است و رژيم سرسختانه مشغول دفع ياران اوليه خود سرگرم می باشد.۳۲ سال از عمر رژيم اسلامی می گذرد و تصفيه ها و جراحی های خونين بدنه نظام همچنان ادامه دارد. فرقه ای خاص و هدايت شده دررژيم اسلامی که مانند يک تومور خطرناک درون نظام را می خورد در نهايت کشور را پرتگاه سوق خواهد داد.هاشمی سرنوشت انقلاب و نظام را کشور گره زده است تا مبادا در سايه نابودی رژيم اسلامی ،کشور نيز نابود گردد.اما اين بر همگان آشکار شده هست که مردم ايران ديگر با حفظ نظام در پی پاسداری از کيان کشور نيستند بلکه آنها بدين نتيجه تاريخی دست يافته اند که برای نجات کشور ابتدا بايد حاکمان مستبد و بی تدبير بايد ازاريکه قدرت سياسی سرنگون کرد!

"اصول‌گرايان افراطی هنوز از هاشمی می‌ترسند.جريان اعتدالی است که می‌تواند کشور را نجات دهد.

می‌گويد همان‌هايی که همه می‌شناسندشان نه تنها از هاشمی می‌ترسند بلکه بارها اذعان کردند که از جريان فکری هاشمی رفسنجانی هم می‌ترسند. منظورش از جريان فکری، جريان تکنوکرات‌هايی است که مدعی است تفکر هاشمی را در سپهر سياسی ايران تربيت کرده و اين روزها سايه مديريت توانمند آنها برای برخی‌ها آزاردهنده است."

http://aftabnews.ir/vdcc0xqsp2bqi18.ala2.html

اينک خاندان رفسنجانی از نجات کشور سخن می گويد اما هيچگاه دلايل نابودی کشور را به مردم نگفته اند؟

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

تصویر

تصویر

تصویر

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید