رفتن به محتوای اصلی

هاشمی تردید اوباما برای حمله به سوریه را برطرف کند

هاشمی تردید اوباما برای حمله به سوریه را برطرف کند

به گزارش خبرگزاری «مهر» آقای زاکانی این اظهارات را روز چهارشنبه (۱۳ شهریور ماه) در نطق میان دستور خود بیان کرده است.

وی در اظهاراتی کنایه‌آمیز خطاب به رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفته است: «بهتر است اگر آقای هاشمی مدارکی در این خصوص دارند در اختیار اوباما قرار دهند تا از سردرگمی بیرون آمده و بتواند به سوریه حمله کند.»

زاکانی افزوده این اقدام هاشمی «حتما اسباب تشکر» آمریکا و اوباما را در پی خواهد داشت.

وب‌سایت محلی «بلاغ» در روزهای گذشته خبر و فایل صوتی را منتشر کرده و مدعی شده آقای هاشمی در مراسم دوازدهمین سالگرد درگذشت اسماعیل صالحی مازندرانی در «سواد کوه» دولت سوریه را عامل استفاده از سلاح شیمیایی علیه مردم این کشور معرفی کرده است.

بلاغ به نقل از هاشمی نوشته که «شرایط بدی بر مردم و جامعه سوریه حاکم شده است از یک طرف زیر بمباران شیمیایی دولتشان قرار دارند و از سوی دیگر منتظر بمباران آمریکا بر این کشور هستند.»

مهم‌ترین گزاره‌های اظهارات زاکانی:
● با کمال تعجب صوتی منصوب به آقای هاشمی رفسنجانی ریاست محترم مجمع تشخیص مصلح نظام منتشر شده است که حرف‌های بسیار نادرست و خطرناکی را بیان داشته‌اند.

● از دو حال خارج نیست اول اینکه این صوت ساختگی و جعلی است که در این صورت همه ما از این موضوع خوشحال خواهیم شد چرا که هیچ علاقه‌ای به آسیب خوردن به آقای هاشمی را نداریم.

● هر کسی در مقابل اسلام بایستد به آتش قهر الهی خواهد سوخت٬ لذا بی‌صبرانه منتظر متن تکذیب آقای هاشمی و اعلام مواضع صریح و درست از سوی ایشان هستیم.

● از وزارت اطلاعات نیز می‌خواهیم موضوع را بررسی و اصل آن را به اطلاع مردم برساند.

● در صورت دوم {فایل صوتی} واقعی {و} این حرف‌های نادرست را جناب آقای هاشمی زده است که از سه صورت خارج نیست. اول اینکه ایشان بنای تضعیف جبهه مقاومت مقابل نظام سلطه را دارند که البته این صورت نزد بنده منتفی است.

● دوم اینکه یا اطلاعات غلط به جناب آقای هاشمی داده شده است یا ایشان برداشت غلط از اطلاعات کرده‌اند که در صورت صحت نوار منتشر شده بنده این دو صورت را محتمل می‌دانم.

● موضوع شیمیایی سوریه چیزی نیست که ما با اغماض با آن برخورد کنیم. البته فرصت محدود است و حرف‌هایی از این دست بسیار. ما متاسفیم چرا آقایان به اسلام ظلم می‌کنند و به انقلاب اسلامی و مسلمانان جفا می‌دارند و این گونه با مصالح اسلام و امت اسلامی بازی می‌نمایند.

● ما توصیه می‌کنیم کسانی که خود را صاحب‌نظر در مسائل بین المللی می‌دانند و مدارکی در استفاده از مواد شیمیایی در ارتش سوریه دارند این مدارک را در اختیار آمریکا و اوباما قرار دهند و آن‌ها را از سردرگمی ادعا بی‌دلیلشان در آورند که حتما اسباب تشکر آن‌ها و زمینه حمله به سوریه را فراهم خواهند کرد.

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

منبع:
دیگربان

تصویر

تصویر

تصویر

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید