رفتن به محتوای اصلی

کشته شدن 200 هزار نفر و معلول شدن سیصد هزار نفر برای مردم ایران قابل تحمل است

کشته شدن 200 هزار نفر و معلول شدن سیصد هزار نفر برای مردم ایران قابل تحمل است

iran

آنسوی دیوانگی بشریت آگاه کجاست؟

بخشش سرلشکر رحیم صفوی از کیسه خلیفه ظرفیت کشته دادن ملت ایران بی کران است! فرمانده سابق سپاه پاسداران و مشاور نظامی و عالی کنونی رهبر "سرلشکر رحیم صفوی" در یک مراسم یاد بود، برای یکی از فرماندهان کشته شده بنام سرلشکر"بابائی"، طی سخنان عجیبی، عملا اعلام داشت که جان مردم در ایران آنقدر ارزش ندارد که مثلا در امریکا و یا اروپا دارد. او با زبان و ادبیاتی که در ادامه می خوانید، از جان مردم مایه گذاشته و ظرفیت ایران برای دادن قربانی در جنگ را بی کران اعلام داشت! این تعبیر، از سخنان سرلشکر صفوی که در زیر می خوانید کاملا استنباط می شود: « ظرفیت استقامت ملت ایران بی‌انتهاست، اما آیا دشمنان ما ظرفیت کشته شدن 4 تا پنج هزار نیرو را دارند؟ »

* فرمانده پیشین سپاه پاسداران، سرلشگر یحیی رحیم صفوی امروز فاش کرد که جمهوری اسلامی برای یک جنگ جدید ارزیابی می کند که صدها هزار نفر از مردم ایران کشته شوند- ولی گفت: این رقم ها برای ما چیزی نیست و مدعی شد «کشته شدن 200 هزار نفر و معلول شدن سیصد هزار نفر برای مردم ایران قابل تحمل است ولی این دشمن است که ظرفیت کشته شدن چهار تا پنج هزار نفر از نیروی خود را ندارد»! بچه ها وضع رژیم خیلی خرابه !مخالفان متحد شوید؟ يونسي: وزیر ساواما راهي جز تشكيل دولت وحدت ملي براي نجات كشور از وضعيت فعلي وجود ندارد !

++++

راه تشكيل "دولت وحدت ملي" تاكيد بر رفتارهاي دموكراتيك دولت‌‏مردان است ــ مصاحبه با آذر منصوری در ایلنا تیتر مقاله

جناب تبریزیان شماسئوالات خوبی در مورد "وحدت ملی"ازخانم منصوری نمودهاید که البته پاسخی قنع کننده دریافت نخواهید کرد. باین دلیل که چه این خانم وخانمها و حضرات دیگر از "دلسوزان نظام" صحبت میکنند و این معنایی جز" شهادت طلبی" خاتمی و"بشهادت خودش" برای نگهداری نظام ندارد .بنابراین هو و جنجال "دولت وحدت ملی" راه انداختن و از نو با کارت سوخته بازی کردن فقط مردم راابله انگاشتن و آنهارا باز هم ببیراهه کشاندنست

تمامی هواداران "دلسوزان نظام" بدانند که ما هوادار این باصطلاح دلسوزان نظام نیستیم / میدانیم که این امتحان پس داده ها/ شهادت طلب نظامی هستند که حکم اعدام را برای همان ملتی که میخواهنند "وحت ملی" اسلامی !! را بآو بیآموزند مثل شله زرد نذری خیرات میکنند /آخر اینها را چه باین گنده گویی ها وحدت ملی ؟! مگر اسلام دین جامع نیست واینها هم امت مسلمان؟ پس چرا کلمات و مفاهیم را بلجن میکشند یکبار برای همیشه بروند وگم شوند...

دلم خون است

خفاش مرگ قربانی دیگری گرفت!

از 30 نفرى که در تھران اعدام شدند٬ 2 نفرشان بلوچ بودند٬ من قبول دارم که خون آنھا نيز به ناحق ريخته شد٬ ولى سٸال اينجاست که حقوق بشر ايران کجا بود که حداقل در باره يعقوب مھرنھاد يک اعتاض بدھد٬ حداقل يک وکيل براى پيگيرى پرونده يعقوب بفرستد٬ ھمانطور که براى بعضى حتا غير روزنامه نگار وکيل ميگيرد و از آنھا در دادگاه دفاع ميکند. چندتا از اين اپوزيسيون خارج از کشور ايران از يعقوب مھرنھاد دفاع کردند؟ لطفأ يک نموه ندھيد؟ شما فارسھا اگر انحصار طلب و تبعيض گرا نيستيد و اعتقاد به تبعيض نداريد

چرا ثابت نميکنيد؟ جنگ شما فقط با اقليتھاى ملى ساکن ايران است؟ چرا به جنگ اين رژيم خونخوار ولايت فقيه نميرويد؟ چندتا از احزاب سياسى شما تا به حال از حقوق بلوچ دفاع کرده است؟ فقط يک نمونه بدھيد٬ کافيست. شما ھنوز ھم دموکراسى٬ حقوق شھروندى را نميشناسيد؟ حتا شما فرنگ نشينان فارس گرفتار توھمات اسلامى شيعه ھستيد٬ شما ھنوز ھم تقيه ميکنيد٬ اگر حرف مرا باور نداريد٬ به فعاليتھاى آقاى تريتا پارسى در امريکا که به نفع ولايت فقيه لابى ميکند نگاھى به اندازيد!!! به فعاليتھاى لاباى آقاى کريم سجادپود نگاه کنيد٬ به فعاليتھاى لابى دکتر عباس ملکى نگاه کنيد٬ به فعلايتھاى ولايى آقاى ھوشنگ امير احمدى٬ CASMII٬ محمد نواب٬ رودانه شفيعى٬ فرھاد عطايى٬ محمد محلاتی٬ عباس عدالت٬ رستم پورزال(توده اى بوده)٬اردسھير امانى٬ ببينيد. چشمھايتون را باز کنيد تا حقيقت را ببينيد.

کامران

مداد کج نقشه کش خاورمیانه!

خانم ناهید، واقعا دست مریزاد. شجاعت و صداقت شما در بیان نظرتان قابل ستایش است. ملیت ها خواهان تعیین سرنوشت خویش هستند. درک این مسئله کار سختی نیست، چه بسا رای به ماندن در همان چارچوبه موجود بدهند ولی شرکت آنان در این تصمیم گیری مهم است. موفق باشید.

حبیب تبریزیان

خفاش مرگ قربانی دیگری گرفت!

توضیح : من برخلاف نام فامیلی ام جد و آباداً فارس هستم و هرگز در عمرم هم به عنوان ایرانی کمترین احساس تفاوتی با هم وطنان ترک ، کرد ، ترکمن وبلوج وعرب نداشته ام و فکر میکنم این نفاوت گذاریها تا حدوی سرش به دستگاه های اطلاعاتی وصل است و قسمتی هم ناشی از آسیب شناسی غلط و تشخیص نادرست بیماری و مسائل ماست!

دوستان گفته ام و باز میگویم:

اگر این رژیم بماند ،همه ایران متلاشی شده و تجزیه میشود. آنگاه جنگ سالاران قومی ـ طایفه ای که همین حکومتی های امروز، آخوندهای محل، فرماندهان نظامی محل، خرپولها، فئودالها و متنفذین محلی خواهند بود نه شماها!

فعالین قومی و یا ملییت سازان امروز، اولین قربانیان آن حکومت های خود مختار و یا تجزیه شده خواهید بود. متنفذین محلی برای بالا بردن پرچم محلی و اتنیک، هم از شما زبل تر هستند و هم امکانات بیشتری دارند و هم بهتر تن به زدو بند با دولتهای هم قوم میدهند .

و در پایان بد نیست، دوستان بنشینند و قدری خود را جای مردم کرکوک بگذارند و بگویند آنان در این کشمکش هویتی چه باید بکنند ؟ و اگر امروز دویست هزار سربازان ائتلاف در عراق نبود این کشمش هویت شهری چند صد هزار قربانی بجا گذارده بود؟ آنها جزئی از ایالت فدرال کرد هستند ؟ ترکمن هستند ؟ شیعه هستند ؟ سنی هستند؟

دوستان ایران ما، هر شهرش کرکوک است...

گر در شهر کس است همین حرف بس است . و اگر برخی می خواهند مسئله بیفرینند و سر دیگران را گرم کنند بهتر است ما توی این تله نیافتیم.

Javat

مداد کج نقشه کش خاورمیانه!

1-از کجا معلوم این نقشه کشی جدید نیز کار دول خارجی نباشد؟ سخنان شارون وفیشر و... را شنیده اید؟ 2-"حق رای، حق تحصیل و کار ، حق آزادی بیان و انتخاب لباس و...را برای همگان " بغیر از ازادی بیان شما که همه را داشتید که انهم در سالهای56-57 فراهم شد.پس دردتان چه بود که انقلاب کردید؟ بغیر از اینکه دستور مقامات بالا به شما چپهای اردوگاهی-گولاگی برای ادامه تا سرنگونی بود.

1-از کجا معلوم این نقشه کشی جدید نیز کار دول خارجی نباشد؟ سخنان شارون وفیشر و... را شنیده اید؟

2-"حق رای، حق تحصیل و کار ، حق آزادی بیان و انتخاب لباس و...را برای همگان " بغیر از ازادی بیان شما که همه را داشتید که انهم در سالهای56-57 فراهم شد.پس دردتان چه بود که انقلاب کردید؟ بغیر از اینکه دستور مقامات بالا به شما چپهای اردوگاهی-گولاگی برای ادامه تا سرنگونی بود.

3- شما که حق رای را از بسیاری کشورهای پیشرفته زودتر گرفتید ولی در خرداد42 بدستور مقامات بالا طرف خمینی ضد زنان وحق رای انان را گرفتید. کتاب

«يك روز در زندگي ايوان دنيسوويچ» سولژنیتسین در 56 در ایران چاپ شده بود وکتاب ولایت فقیه رهبر فرهیخته حتی در زندان دست بدست میشد ولی هیچ کدامتان "اجازه" پذیرش وفهم انها را نداشتید!

ان از قبلتان که اجازه تفکر نداشتید واین از حالتان که تفکرتان هنوز سر در گولاگ دارد.

4- نمونه های وابستگی جریانات پان بسیارند وساده ترین ان مانند قارچ سبز شدن وب سایتهای پان هاست که فقط نمونه های پان ترکی ان چندین برابر کل سایتهای اپوزیسیون است!.وجالب انکه تعداد باز دیدکنندگان کل انها بسیار کمتر ازحتی یکی ازسایتهای اپوزیسیون است وبه همین دلیل به سایتهای پربیننده تر هجوم میاورند مانند ایران گلوبال.

5- اینگونه مطالب در بین مردم عادی وطبقه متوسط(بورژوای چپی )که تاثیر گذارندوباید رای به جدایی دهند ,خریداری ندارد وفراخوانهایتان نیزتحویل گرفته نمیشوند .

این نیز بگذردَ

شما نیز می گذرید

ناصر کرمی

nasser.karami@gmx.de

آنسوی دیوانگی

کشور و ملّت تاریخی ایران از باستان تا کنون موجب ثبات سیاسی و فرهنگ زایی در آسیای میانه و خاورمیانه بوده و خواهد بود، بزرگترین اشتباهِ کشور و ملّت اسرائیل است که به تحریکِ کشورهای نوپایِ در حال آموزش فرهنگِ سیاسی و روابطِ اجتماعی مانند تُرکیّه و اعراب، حمله ای نظامی ایی را بر علیه ملّتِ ایران آغاز کند...

رهبر انقلاب علی خامنه اي جنگ افروز و عامل بیگانه، نمایندهء اندیشه و نمادِ فرهنگِ صلح پرور ایرانی نبوده و نیست. حمله به ایران، حمله به درختِ و ساختار فرهنگ و تمدنِ در خاورمیانه از باستان تا کنون میباشد که به آنارشیسم و عقب ماندگی در ابعادی چند در منطقه دامن خواهد زد.

سیاست مداران اسرائیل باید بدانند متحدِ راستین دراز مدتِ مردم اسرائیل ملّتِ ایران هست، وظیفهء حکومت و ارتش اسرائیل نیست که به اهداف تُرک تباران و اعراب و در همین راستا به آرزو های علی خامنه ای که فروپاشی ایران هست جامهء عمل بپو شانند.

خَشایار رُخسانی

آنسوی دیوانگی

با درود به آقای شاهین فاطمی و سپاس از نوشتار کِرامند شما. پَژمَردِگی (خطر) جَنگ و آزَرَنگی (مُصیبتی) که این جنگ در پی خواهد آورد به اندازه ای سُهش (احساس) میشود که تنها آنها که سر در برف کرده اند ناآگاه از این پیشآمد بدشِگون (شوم) میباشند. این خویشکاریِ هر ایرانیِ میهن دوست میباشد که برایِ جلوگیری از آغاز آن همۀِ شایندگی هایِ (امکانات) دَمدست را بکار ببندد.

Iran Global (iranian futurist online magazine)

Tuesday 05 August 2008

آنها که توانایی نوشتن به زبان هایِ زنده جهان را دارند، میتوانند با نامه نگاری با دولت هایِ باختری و اسرائیل و همچنین بازتاب نامه هایِ سرگُشاده در روزنامه هایِ اروپایی رویکردِ مردم آزادۀِ کشورهای جهان را به این آزَرَنگ در پیش روی اندرکشند. اگر کسی این توانایی را داشته باشد ولی با این وجود دست روی دست بگذارد تا کسی دیگر به دنبال این کار مهین برود، خود را در برابر کودکان آینده ایران به بِزه مندی (خطا ) و دَغایِش ِ (خیانت) بُزرُگ آلوده است.

جایِ بسی افسوس است که مردم ِاسرائیل از یادۀِ (حافظه) زبون و سستی برخوردارند و این فَرهود (حقیقت) را نمی خواهند در یابند که آنها هستی خود را وامدار (مدیون) مردم ایران میباشند که آنها را از بردگی در کشور بابل نجات دادند و اینکه بدون وجود ایرانیان دین یهود و یهودیان امروز به افسانه های پیوسته بودند. یهودیان به پاس رهایی شان از بردگی به اندازه ای وامدار ایرانیان بودند که آنها کورش بزرگ را درخاستگاه پیامبر خود پذیرفته و ارج گذاشتند، و پوشش بهنجار (سُنتی) بختیاریان را پوشاک اَشُویی (مقدس) دینی خود کردند که امروز نیز برمیکنند. بجایِ همدردی با مردم ایران و کمک خرَرَدمندانه به ایرانیان برای رهایی یشان از اژیدهاک (ضحاک) زمان و بجاییکه دریابند که امروز ایرانیان از همان نِهید (وضع) اسفبار در رنجند که یهودیان در دوره بندگی گرفتار آن بودند ، تنها به نجات خود و آنهم از راه تازش اتمی به ایران میاندیشند. مردم ایران امروز گرفتار تبهکارترین حکومتی هستند که هنوز تاریخ در یاد خود بایگانی نکرده است، حکومتی که همچون آماس ِ چَنگار (ورم سرطانی) آشتی و آرامش ِجهان را پَتِست (تهدید) میکند. راه نابودی این آماس ِ چَنگار (ورم سرطانی) کُرپانی (قربانی) کردن مردم ایران و سوزاندن آنها با بمب اتمی نیست. شما اسرائیلی ها با آن همه توانایی های پولی و دَرآیِشی (تاثیری) که میتوانید بر باهَمان های (شرکت های) نفتی بگذارید، امروز باید وامداری خود را به مردم ایران از راه هَنایش (تاثیر) بر باهَمان های (شرکت های) نفتی نشان دهید و با این کار آنها را از خریداریِ نفت ایران بازدارید. شاید بهایِ نفت برایِ زمانی کوتاه بالا رود ولی این بالارفتن بهایِ نفت به زمانی بسیار کوتاه و برای چند هفته کرانمند (محدود) خواهد بود، که به از هم پاشیدگی سامان خودکامگی ملاها بستگی پیدا خواهد کرد. از آنجا که ملاها بدون درآمدهایِ نفتی توانایی اداره کشور را هتا برای یک ماه نخواهند داشت و زودبهنگام سرنگون خواهند شد، گرانی بهای نفت به یک دوره بسیا کوتاه کرانمند خواهد شد. اکنون باید که دولت اسرائیل ازخود پرسش کُند که آیا جان ملت ایران که یهودیان هستی خود را مدیون آن هستند کمتر از یک مُشت دُلار میباشد؟ مردم ایران همیشه دوست مردم اسرائیل بوده اند. آنها بیشتر از مردم اسرائیل از آخوندها بیزار میباشند. درگیری بین دو کشور ایران و اسرائیل درگیری بین مردم آنها نیست ونکه درگیری بین دو دولت دیوانه میباشد. زیرا سهم دولت های اسرائیل در گُهنامی (جهنمی) که امروز مردم ایران و خاورمیانه گرفتار آن هستند از سهم ملاها کمتر نیست. دولت های اسرائیلی پیشین نیز در پی ساستارهایِ (سیاست های) ستیزه جویانۀِ خود در بی گرایشی آنها به پس دادن بلندیهای جولان به سوریه، بر آتش این درگیری ها دمیدند. و بازده این بیخردی دولت های اسرئیلی در دوری جستن از برنامه های آشتی خواهانه با سوریه بود که به رستاخیز حزب الله و دیگر گروهای بُنیادگرای اسلامی و هتا چیره شدن نوادگان شیطان بر ایران کمک کرد. از این رو این درگیری، در گیری دو دولت دیوانه میباشد که کُرپانی آن مردم آشتی خواه ایران و اسرائیل خواهند بود. با وجود دوستی که بین این دو ملت وجود دارد، با این کابوس دَهشناکی که دولت اسرائیل برای مردم ایران دیده است، همانگونه که آقای فاطمی بازگو کردند، مردم ایران را به دشمنان جاودان ِ اسرائیل دگر خواهند کرد.

اکنون این گوی و این میدان

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

تصویر

تصویر

تصویر

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید