رفتن به محتوای اصلی

هیچ گونه دگرگونی نیکو هر چند کوچک در رژیم ولایت فقیه شدنی نیست

هیچ گونه دگرگونی نیکو هر چند کوچک در رژیم ولایت فقیه شدنی نیست

- آیا به نظر شما انتخابات 92  رویداد مهم و نقطه عطفی در تحولات سیاسی ایران محسوب می شود و یا همانند سایر انتخابات، نمایشی سیاسی از سوی بیت رهبری بود؟ 

انتخابات ریاست جمهوری فرمایشی و نمایشی رژیم ولایت فقیه در سال ١٣۹۲ هیچ گونه نقطه عطف و تحول و رویداد مهم و ..... در دوزخی به نام ایران نبوده و تنها نمایشی مانند همه نمایش های رژیم آخوندی بود.

- از دید شما آیا تحقق تغییرات مثبت کوچک در جمهوری اسلامی امکان پذیر است؟ فکر می کنید با رأی به تغییرات کوچک، مردم همچنان خواستار تغییرات اساسی در جامعه و زندگی خود هستند و این دو مکمل یکدیگرند؟ 

هیچ گونه دگرگونی نیکو هر چند کوچک در رژیم گندیده و پوسیده ولایت فقیه شدنی نیست و هنگامی که حتی دگرگونی کوچکی هم در یک سرزمین نتواند رخ دهد چگونه می توان سخن از مکمل بودن تغییرات کوچک و بزرگ گفت؟

- با توجه به حمایت هاشمی رفسنجانی و خاتمی از حسن روحانی، وضعیت اصلاح طلبان درون حکومت در داخل ایران چگونه خواهد شد و در این شرایط اپوزیسیون سکولار- دمکرات چه موضعی را باید اتخاذ نماید؟

اصلاح طلبان درون حکومت همچنان فلج و درمانده خواهند ماند و اپوزیسیون سکولار – دموکرات با قطع امید از همه جناح های رژیم تنها باید در اندیشه براندازی رژیم آخوندی باشد.

- اصلاح طلبان بیرون حکومت و از جمله اصلاح طلبانی که از حاکمیت به بیرون پرتاب شده و در خارج از ایران به سر می برند در شرایط سخت تصمیم گیری قرار گرفته اند؛ به نظر شما، انتخاب روحانی به معنی شکست اصلاح طلبان و اصلاح طلبی در نظام جمهوری اسلامی است؟

اصلاح طلبان برون از رژیم که در فرامرز به سر می برند باید با خردورزی تنها و تنها خواستار براندازی رژیم ولایت فقیه شده و از امید بی جا و بیهوده برای اصلاح رژیم دست بردارند و به روی کار آمدن حسن فریدون معروف به حسن روحانی که از هواداران سرسخت ولایت فقیه است برابر با شکست اصلاح طلبان نیست و شکست اصلاح طلبان از زمان رد صلاحیت های گسترده اصلاح طلبان در انتخابات مجلس هفتم آغاز شد و در کودتای انتخاباتی سال ١٣٨٨ به پایان رسید!

-  در پایان اگر توضیح دیگری را لازم می دانید بعنوان اخرین پرسش  در این قسمت به آن پاسخ  دهید.

نابودی رژیم با شعار: "باهمی، پیکار، پیروزی" و در سایه خردورزی و داشتن برنامه برای کشورداری پس از نابودی رژیم آخوندی شدنی است و به هر روی هم اکنون باید از رژیم و همه جناح ها و گردانندگان آن قطع امید کرد. 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

تصویر

تصویر

تصویر

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید