رفتن به محتوای اصلی

حمله پلیس به کاپیتان استقلال پس از در آغوش گرفتن جیمی‌جامپ زن ایرانی و حمایت تماشاگران

حمله پلیس به کاپیتان استقلال پس از در آغوش گرفتن جیمی‌جامپ زن ایرانی و حمایت تماشاگران

 

در پایان بازی فوتبال تیم‌های استقلال و آلومینیوم، دو هوادار زن تیم استقلال وارد زمین شدند. جیمی‌جامپ اول، با گذشتن از ماموران ورزشگاه، خود را به حسین حسینی، کاپیتان تیم استقلال رساند. کاپیتان تیم استقلال این زن جوان را برای لحظات کوتاهی در آغوش گرفت اما نیروهای پلیس به او حمله کردند. هواداران تیم استقلال با فریاد «بی‌شرف، بی‌شرف» و پرتاب کردن بطری‌های آب به این اقدام نیروی انتظامی واکنش نشان دادند. جیمی‌جامپ دوم نیز موفق شد پیراهن امید حامدی‌فر، هافبک دفاعی استقلال را هدیه بگیرد. او با تشویق هواداران به جایگاه بازگشت. حسین حسینی، پس از خروج از زمین به خبرنگاران گفت: «جیمی‌جامپ خانم و آقا ندارد، ناخواسته این اتفاق افتاد و منظور خاصی نداشتیم.»

 

 

اینجا ایران است ؛ دو دختر هوادار تیم استقلال وارد زمین می شوند و کاپیتان تیم دختر را بغل می کند که مورد هجوم پلیس قرار می گیرد و جمعیت یکصد ا فریاد می زند « بیشرف بیشرف» 

 

دو دختر هوادار تیم استقلال وارد زمین می شوند و کاپیتان تیم دختر را بغل می کند که مورد هجوم پلیس قرار می گیرد و جمعیت یکصد ا فریاد می زند « بیشرف بیشرف»

دروازه‌بان استقلال چرا از فاصله دور خود را به این تماشاگر زن نزدیک کرده و در میان دیدگان همه … با ورود زنان به ورزشگاه های فوتبال، اولین جیمی جامپ زن در لیگ فوتبال ایران هم پیدا شد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ در پایان بازی امشب آلومینیوم-استقلال در اراک، پس از این که سیدحسین حسینی کاپیتان استقلال، یک جیمی‌جامپ زن را برای لحظاتی در آغوش گرفت، یکی از پلیس‌های حاضر در ورزشگاه اراک به او حمله کرد.این حرکت هوادار زن و پاسخ عجیب دروازه‌بان استقلال می‌تواند ضربه بزرگی به حق ورود بانوان به ورزشگاه های کشور که به تازگی داده شده، وارد کند و بسیاری از زنان و دختران نجیب را از رفتن به استادیوم و تماشای بازی تیم محبوب خود، محروم سازد.حرکت عضو تیم انتظامی بازی با حمایت سایر نیروهای پلیس و تلاش اعضای تیم استقلال برای جدا کردن این زن از دروازه‌بان تیم‌شان همراه شد.

در ادامه مهرداد محمدی، خالدآبادی گلر ذخیره استقلال و چند عضو دیگر باشگاه تهرانی با نیروهای انتظامی استان مرکزی درگیر شدند که صحنه های نامطلوبی برجای گذاشت. تماشاگران استقلالی حاضر در ورزشگاه به این اقدام نیروهای انتظامی، با شعار « بیشرف بیشرف»  واکنش نشان دادند. 

 

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

انتشار از:

ایران گلوبال

تصویر

تصویر

تصویر

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید