رفتن به محتوای اصلی

تتلو به تهران رسید+ انتشار اولین تصویر از او+ویدئو

تتلو به تهران رسید+ انتشار اولین تصویر از او+ویدئو

ناصر عتباتی رئیس‌کل دادگستری آذربایجان‌غربی از تحویل امیرحسین مقصودلو به مقامات قضایی شهرستان تهران‌ خبر داد

اعتمادآنلاین | ناصر عتباتی رئیس‌کل دادگستری آذربایجان‌غربی از تحویل امیرحسین مقصودلو به مقامات قضایی شهرستان تهران‌ خبر داد.

به گزارش فارس، به گفته عتباتی از روز گذشته و تحویل تتلو به مقامات و ضابطان قضایی مستقر در مرز بازرگان، وی پس از تفهیم اتهام و صدور قرار قانونی و اقدامات قضایی لازم تحت الحفظ به تهران منتقل و تحویل مقامات قضایی ذی‌صلاح شد.

پرونده‌های سنگین تتلو را به اعدام می‌کشاند!

بنا به گفته محمد مهاجری، وکیل پایه یک دادگستری تتلو طیف وسیعی از پرونده‌ها را با عناوین مختلف دارد که می‌تواند مجازات آن اعدام باشد.

رویداد۲۴ همشهری آنلاین نوشت: شاکیان خصوصی از امیر تتلو شکایت‌های متعددی در دستگاه قضایی ثبت کرده‌اند؛ اما یکی از مهم‌ترین اقدامات تتلو گسترش فساد و فحشا و فراخوان برای حضور نوجوانان زیر ۱۸ سال در محل زندگی‌اش در استانبول بود. حالا این سوال مطرح است که آیا حکم اعدام در انتظار این خواننده شیطانی است؟

محمد مهاجری، وکیل پایه یک دادگستری گفت: جرم‌هایی که تتلو در ترکیه مرتکب شده است در ایران قابل پیگیری است و نیاز به شاکی خصوصی ندارد.

مهاجری عنوان کرد: از نوع ظاهر، رفتار‌ها و موسیقی‌های امیر تتلو می‌توانیم بگوییم که او نیاز دارد به لحاظ روانشناسی بررسی شود، اما دلیلی بر تبرئه وی نمی‌شود. وجود هر مشکل روانی به معنای مجنون بودن فرد نیست.

Image removed.ترکیه تتلو را تحویل ایران داد، انتشار اولین تصویر از او در خاک کشور

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ ارگان رسانه‌ای قوه قضائیه با اشاره به «بازداشت تتلو‌ به علت شکایت شاکی‌های خصوصی متعدد و اقدامات گسترده غیراخلاقی در سوء استفاده از نوجوانان زیر ۱۸ سال در ترکیه» نوشت: امیرحسین مقصودلو ملقب به تتلو که چند سال اخیر در استانبول ترکیه زندگی می‌کرد دقایقی پیش توسط پلیس ترکیه در مرز بازرگان تحویل ایران با دستور قضایی بازداشت شد.

این خبرگزاری نوشت: لحظاتی پس از بازداشت مقام قضایی در استان آذربایجان غربی در خصوص تحقیق از اتهامات انتسابی متهم را تفهیم اتهام و در جهت تکمیل تحقیقات تحویل ضابط قضایی داد.

اولین تصویر از تتلو در خاک ایران پس از بازداشت

Image removed.به گفته قوه قضائیه یکی از مهم‌ترین اقدامات تتلو در گسترش فساد و فحشا فراخوان برای حضور نوجوانان زیر ۱۸ سال در محل زندگی‌اش در استانبول بوده است.

شکات خصوصی این خواننده غیرمجاز شکایت‌های‌ متعددی در دستگاه قضایی علیه وی ثبت کرده بودند. مهم‌ترین شکات این فرد نوجوانان زیر ۱۸ سال و خانواده‌هایشان هستند.

تتلو به همین علت در حال حاضر شکات زیادی در داخل ایران دارد که شکایت علیه وی ثبت کرده‌اند.

تصویر

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

تصویر

تصویر

تصویر

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید