رفتن به محتوای اصلی

آنچه مریم رجوی برای دختر جوان رقم زد از زندان، شکنجه و رها کردن در مرز و تجاوز گروهی تا امین آباد

آنچه مریم رجوی برای دختر جوان رقم زد از زندان، شکنجه و رها کردن در مرز و تجاوز گروهی تا امین آباد
تهیه و تنظیم:
سیامک نادری

پادزهر اپوزیسیون- شماره ۸

گفتگوی سیامک نادری با حمید چاهه

حمید چاهه یکی از اعضای پیشین فرقه مجاهدین با ۱۲ سال سابقه در تشکیلات ( از سال ۱۳۸۰ تا سال ۱۳۹۲) پس از ۱۰ سال سکوت از سرنوشت هولناک خواهر جوان ۲۳ ساله اش بنام معصومه چاهه سخن گفته و به دادخواهی پرداخته است. معصومه در سال ۱۳۸۰ خواهان جدایی از تشکیلات  بود و به همین دلیل توسط مسئولان تحت فرمان مسعود و مریم رجوی در قرارگاه اشرف واقع در عراق  مورد اذیت و آزار و فحاشی  در نشست های جمعی قرار گرفت و زندانی و  شکنجه شد و سپس معصومه را به لب مرز ایران و عراق فرستادند.

 معصومه آنچنان که خود می گوید در مرز  مورد تجاوز گروهی از مردان جوان سیاه چُرده قرار گرفته است:« تعدادی جوان که چهره هاشان سیاه بود دنبالم می دویدند و من فرار میکردم از دست آنها ... و بعد رسیدند و ... بعد افتادند رو من...»معصومه پس از تجاوز گروهی... با بدنی خونین ودست های زخمی شده ناشی از سیم خاردارهای  مرز ایران و عراق و میادین مین...  با لباسهایی پاره شده خود را به خانه یکی از فامیل های خود در «شهر ری» می رساند و در حالیکه شوکه شده بود و قدرت تکلم نداشت بصورت  پراکنده حقایق زندان و شکنجه توسط مجاهدین در قرارگاه اشرف و سپس تجاوزگروهی واذیت و آزار قرار گرفتن خود  سخن میگفت.

 معصومه دختر جوان ۲۳ ساله  بر اثر این شرایط هولناک... و فجایعی که مریم رجوی و رهبری عقیدتی مجاهدین، تعادل روانی خود را از دست داده و مدت۲۱ سال است که تاکنون در بیمارستانهای روانی و ازجمله در « امین آباد» بستری است. عکسها و ویدئو ها معصومه در بیمارستانهای بخش روانی و همچنین سخنان خودش ضمیمه ویدئو است

مریم رجوی به کرّات از« شیطان سازی» بر علیه مجاهدین می گوید اما جداشدگان بسیاری هستند که همراه با انقلاب زن- زندگی- آزادی بر علیه رژیم جمهوری اسلامی فعالیت میکنند و روز به روز بر تعداد این جداشدگان افزوده میشود.

حمید چاه همچنین به حقایق دیگری از تشکیلات فرقه مجاهدین می پردازد؛ از سرکوب هولناک خود و دیگر اعضا در نشست های جمعی تحت عنوان « دیگ» سخن میگوید. دیگ اصطلاحی در تشکیلات فرقه مجاهدین است که فردی را در نشست های جمعی سوژه می کنند یعنی داخل دیگ می اندازند و آتش  شعله های دیگ را زیاد می کنند ( منظور با فحاشی کردن، تهدید و توهین و تهمت زدن و تُف باران کردن و داد زدن های مستمر سایرن بر سر سوژه ای که برای ساعتهای متمادی در درون دیگ قرار داد ... تا سوژه از پای در بیاید و هر آنچه مسئولین فرقه مجاهدین می خواهند اعتراف کرده و سرسپار مطلق تشکیلات و مسئولین فرقه رجوی باشد و سوژه در این دیگ هیچ راه گریزی ندارد جز تن دادن به مسئول نشست که منویّات پلید رهبری عقیدتی برای ارعاب هرچه بیشتر اعضا  را دنبال میکنند )

حمید چاه از خودکشی یکی از اعضا( احمد رازانی- زندانی سیاسی دهه ۶۰ در زندانهای خمینی ) که در سال۱۳۸۹ در مرکز ۱۲ خود را از پنکه سقفی آویزان کرده بود سخن میگوید واز قضا حمید چاهه  خود نیز می خواسته خودکشی کند...؛ در ادامه وی از جشن و شادی و رقص و پایکوبی در نشست مسعود و مریم رجوی بهنگام  عملیات تروریستی ۱۱ سپتامبر توسط بن لادن و القاعده سخن گفته و در ادامه بر جهان بسته درون مجاهدین تآکید میکند: « نه هیچ ارتباطی با جهان خارج از کمپ نداشتیم، تلفن نداشتیم حق تماس نداشتیم با خانواده ، حق دیدن برنامه آزاد تلویزیون نداشتیم رسانه ای نداشتیم و در همان ورود به پذیرش به ما گفته بودند که با کسی صحبت نکنید! محفل شعبه سپاه پاسدارن است! » آقای چاهه پس از جداشدن از تشکیلات بدلیل اینکه هزینه ماهیانه زندگی در آلبانی توسط فرقه مجاهدین پرداخت می شد از او می خواستند هوادار مجاهدین باقی بماند و برای مجاهدین  با استفاده از چندین اکانت های جعلی درحمایت از مریم رجوی توئیت بزند...

 

تصویر
تصویر
زندان و شکنجه معصومه چاهه ۲۳ ساله در مجاهدین و فرستادن به لب مرز و تجاوز گروهی و روانی شدن و ...

 

تصویر

 

تصویر
زندان و شکنجه معصومه چاهه ۲۳ ساله در مجاهدین و فرستادن به لب مرز و تجاوز گروهی و روانی شدن و ...

 

تصویر
جنایت مریم رجوی، از زندان و شکنجه معصومه۲۳ ساله تا فرستادن به لب مرز و تجاوز گروهی و روانی شدن

 

تصویر

 

تصویر
جنایت مریم رجوی، از زندان و شکنجه معصومه۲۳ ساله تا فرستادن به لب مرز و تجاوز گروهی و روانی شدن

 

تصویر

 

تصویر

 

تصویر
مینا خیابانی یکی از ۱۴۲ شکنجه گر شورای ملی مقاومت( مجاهدین خلق) به حمید چاهه گفته بود:« خواهرت را با یک کانال مطمئن سالم فرستادیم ایران»

 

تصویر

 

تصویر

 

تصویر
از خودکشی یکی از اعضا( احمد رازانی- زندانی سیاسی دهه ۶۰ در زندانهای خمینی ) که در سال۱۳۸۹ در مرکز ۱۲ خود را از پنکه سقفی آویزان کرده بود سخن میگوید واز قضا حمید چاهه  خود نیز می خواسته خودکشی کند...

 

تصویر
عکس اختصاصی از سنگ مزار احمد رازانی در قرارگاه اشرف

 

تصویر

 

تصویر

 

تصویر

 

تصویر

 

تصویر

 

تصویر

 

تصویر

 

تصویر

 

تصویر

 

نشریه مجاهد شماره ۷۴  - ۵ خرداد ۱۳۵۹ در سرمقاله خود که شخص مسعود رجوی آنرا نوشته است:  راه عادلانه بون و صحت یک دادرسی، علنی کردن آن و قرار دادنش در معرض دیدگان و قضاوت عمومی خلق است. آری این است اسلام و این است اسلام تشیع علوی!. والا چه بساکه پای مصالح ومنافع غیرمکتبی و مخفی نگه داشتن حقایق  و پرده پوشی ض

تنها عف ها و انحرافات و کینه توزی های خودی نیز به جریان دادرسی و محاکمه کشیده شود

خاتمه دادن به داگاههای در بسته نظامی پیوسته یکی از شعار های مردمی از آغاز انقلاب بود... اولین سوالی در قبال چنین وضعیتی به ذهن متبدادر میشود این است که اگر ریگی به کفش ندارید! چرا از علنی کردن دادگاهها می گریزید؟»

مسعود رجوی خود ریاست دادگاه احمد رازانی را در سال ۱۳۷۴ بعهده داشت در سال ۱۳۷۳ در پروژه ربع ابهام به بهانه « ترور رجوی» ۷۰۰ تن از اعضا دستگیر، زندانی و بیش از ۱۰۰ تن بطور وحشیانه شکنجه شدند در این میان ۷ تن زیر شکنجه یا... کشته شدند احمد رازانی و نگارنده ( سیامک نادری) در زندانهای سال ۷۳ در یک اتاق زندانی بودیم. احمد بدلیل سرکوب و فساد تشکیلات و مشخصا شخص مسعود و مریم رجوی خودکشی کرد. تمام دادگاه و محاکمات فرقه مجاهدین نه تنها سر بسته است بلکه متهم( اعضا) حتی در دادگاه هیچ حقی ندارند و مورد تهدید و تمسخر قرار می گیرند.

تصویر

 سری مصاحبه های پادزهر اپوزیسیون با جداشدگان از فرقه مجاهدین که بخشی از تاریخ شفاهی میهن ما است را در کانال یوتیوپی حقیقت مانا دنبال کنید:

 

کانال یوتیوپ:

Haghighate Maanaa

https://www.youtube.com/@haghighatemaanaa428

تصویر

 

 

 

شکنجه سفید" در زندانهای مریم رجوی، در انفرادی لخت مادرزادم کردند...گفتگو با جابر طایی سمیرمی( آرش)"

https://www.youtube.com/watch?v=SYo6GNwRz7s&t=2579s

ناگفته های عصمت وطن پرست، از بستگان یازده جانباخته، در نقد خمینی و رجوی

https://www.youtube.com/watch?v=0Bp6bm_H2Zs&t=145s

و...
 
از کانال یوتیوپ حقیقت مانا دنبال کنید:
 
Haghighate Maanaa

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

برگرفته از:
سایت حقیقت مانا

تصویر

تصویر

تصویر

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید