رفتن به محتوای اصلی

امید دانا ؛ تو کوزه افتاد و سخنگوی ستاد امر به معروف , خواهان ترور او شد؛ آما چرا؟
30.11.2022 - 13:43

 

 

سخنگوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر حجت الاسلام والمسلمین سیدعلی خان محمدیبیان داشت: بنا به نظر همه فقهای عظام قطعا حکم افراد مسلمانی که از اسلام بازگشته و به مقدسات اسلامی، نبی اکرم(صلی الله علیه و آله و سلم) و اهل بیت(علیهم السلام) اهانت می کنند، ارتداد است و این فرد معلوم الحال نیز تمام این شرایط را داراست، یعنی وضعیت او همانند وضعیت سلمان رشدی است.
وی ادامه داد: البته هرچند جسارت های این فرد به مراتب وقیح تر از کتاب آیات شیطانی سلمان رشدی است ولی مناسب است مشابه همان جایزه ای که بنیاد ۱۵ خرداد برای سلمان رشدی مشخص نمود برای این شخص نیز تعیین گردد. البته به میزان خیلی کمتری این جایزه را باید قرار داد، چون خیلی حقیرتر از آن جریان می باشد.
حجت الاسلام والمسلمین خان محمدی تأکید کرد: انقلابیون و میهن دوستان اسلامی که زمانی دشمن دشمن را دوست موقت می دانستند، امروز باید دشمن دینشان را مطرود و منکوب اعلام نمایند و حساب خود را از این نماد وقاحت و بیشرمی کاملا جدا و اعلام برائت نمایند.

######

بنابر نوشته سایت امر به معروف  :حجت الاسلام والمسلمین سیدعلی خان محمدی، در پاسخ به این پرسش که اخیرا فردی موسوم به امید دانا علیه اصل امر به معروف و نهی از منکر و مسؤولین این ستاد مواضع تند و هنجار شکنانه ای را اتخاذ کرده و متأسفانه برخی از افراد انقلابی هم با وی همراه شدند، نظرتان چیست، گفت: از ثمرات فتنه و اغتشاش‌های آخرالزمان براساس روایات معصومین(علیهم‌السلام) این است که نفاق جوهره و ذات خود را عیان می کند و مرزهای حق و باطل روشن تر و شفاف تر می گردد. یکی از افرادی که درون خود را نمایان کرد همین آقای مایوس نادان بود.
وی افزود: این فرد معلوم الحال صریحا به پیامبراکرم(صلی الله علیه و آله) و ائمه معصومین(علیهم‌السلام) توهین می کند؛ علنی، عالماً و عامداً به قرآن کریم جسارت نموده و حتی لگدپرانی به مقدسات خانواده خود را افتخار می داند. فردیست که مردم را دعوت به شورش و تاکید به تهاجم به بانوان محجبه و آمران به معروف و ناهیان از منکر می کند.
سخنگوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر در پاسخ به این پرسش که از نظر شرع مقدس اهانت به مقدسات اسلامی سبب ارتداد فرد می شود، آیا او هم همین مسیر را طی می کند، بیان داشت: بنا به نظر همه فقهای عظام قطعا حکم افراد مسلمانی که از اسلام بازگشته و به مقدسات اسلامی، نبی اکرم(صلی الله علیه و آله و سلم) و اهل بیت(علیهم السلام) اهانت می کنند، ارتداد است و این فرد معلوم الحال نیز تمام این شرایط را داراست، یعنی وضعیت او همانند وضعیت سلمان رشدی است.
وی ادامه داد: البته هرچند جسارت های این فرد به مراتب وقیح تر از کتاب آیات شیطانی سلمان رشدی است ولی مناسب است مشابه همان جایزه ای که بنیاد ۱۵ خرداد برای سلمان رشدی مشخص نمود برای این شخص نیز تعیین گردد. البته به میزان خیلی کمتری این جایزه را باید قرار داد، چون خیلی حقیرتر از آن جریان می باشد.
حجت الاسلام والمسلمین خان محمدی تأکید کرد: انقلابیون و میهن دوستان اسلامی که زمانی دشمن دشمن را دوست موقت می دانستند، امروز باید دشمن دینشان را مطرود و منکوب اعلام نمایند و حساب خود را از این نماد وقاحت و بیشرمی کاملا جدا و اعلام برائت نمایند.
وی افزود: آنچه بسیار عجیب و جای سؤال است اینکه چرا آن دسته از شیعیان که به خاطر کوچکترین بی مهری نسبت مقدسات شیعه برافروخته شده و آن دسته از اهل تسنن که نسبت به پیامبر عظیم الشان اسلام بسیار اظهار تعصب می کنند، در قبال این اوج وقاحت موضع گیری نمی کنند.
سخنگوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور یادآور شد: چرا افرادی همچون جنابان مولوی عبدالحمید و صادق شیرازی با این شدت حساسیت ها در مقابل چنین جسارت هایی سکوت می کنند و در منکوب چنین افراد و جریاناتی پیشتاز مواضع مشترک در صیانت از حریم مقدسات نمی باشند تا بی حرمتی به ساحت رسول گرامی اسلام(صلی الله علیه وآله) و ائمه اطهار (علیهم السلام) را نتوانند عادی سازی کنند.
حجت الاسلام والمسلمین خان محمدی در پایان سخنان حمایت قاطع و کامل از آمرین به معروف و ناهیان از منکری که به وظیفه قانونی و شرعی خود عمل می کنند را جزو وظایف ذاتی ستاد امر به معروف و نهی از منکر برشمرد.
انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

انتشار از:

کیانوش توکلی
برگرفته از:
ایرانگلوبال

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

دیدگاه‌ها

تبریزی

در اصل‏ سی و ششم قانون اساسی رژیم ولایت فقیه آمده است: "حکم‏ به‏ مجازات‏ و اجرای آن‏ باید تنها از طریق‏ دادگاه‏ صالح‏ و به‏ موجب‏ قانون‏ باشد." آشکارا دیده می شود حتی قانون اساسی رژیم دوزخی ولایت فقیه نیز به کسی حق نداده است که فرمان مرگ کسی دیگر را بدهد! سلمان رشدی، رافق تقی و اکنون هم امید دانا در کدام دادگاه حتی دادگاه آخوندی و حتی در محاکمه ای غیابی محاکمه شدند که فرمان مرگ آنها صادر شده است؟ برای آن که سخن به درازا نکشد به بخشی از نوشتاری در لینک زیر با تیتر: "قانون ما می فرمائیم!" نگاه کنید

http://iranglobal.info/node/184572

پ., 01.12.2022 - 15:59 پیوند ثابت
نظرات رسیده

جناب توکلی گرامی در مورد مرتضی محیط چه فکری میکنید ،آیا همسو با حشمت رئیسی و علیزاده ووو هست .

 به این دلیل سوال کردم که صحبت های مرتضی محیط در بخشی از بچه های  سابق حزب و سازمان اکثریت در ایران خیلی طرفدار داره و هر از گاهی گفته های تصویریش را از داخل برایم میفرستند.

چ., 30.11.2022 - 19:31 پیوند ثابت
کیانوش توکلی

متاسفانه اپوزیسیون تمایلی نداشت و ندارد  به کالبد شکافی در باره جریانی  شامل گروهها و‌اشخاصی از چپ تا راست. که   دارای پایگاه اجتماعی است ؛ صحبت کند .
اما مشخصات این ها عبارتند از
۱-
همه اینها از سیاست خارجی جمهوری اسلامی دفاع می کنند این  ها از کمونیست ها ( مرتضی محیط ، حشمت رییسی و علی علیزاده ) تا اردشیر زاهدای ، امید دانا ، رعنا رحیم پور را شامل می شود
۲- مشخصه دو م - همه اینها بشدت علیه اصلاح طلبان  هستند و آنها را  غرب گرا می نامند و با فالانژترین  جریان اصولگرا همسو هستند
۳-همه اینها در مسایل داخلی چشمان خود را بر حجاب اجباری و گشت ارشاد می بستند
۴- اینها    غربی ها  را مقصر وضع موجود در ایران  می دانند
اما امید دانا از آغاز انقلاب ژینا ؛  با  همان استراتژی حمایت از سیاست خارجی جمهوری اسلامی : بشدت علیه  حجاب اجباری موضع قاطعی  گرفته و علیه « خر مذهبی ها » افشا گری می کند
۵- در همه این  کم و یا بیش نوعی نژاد پرستی ویا پانیرانیسم  آریایی موجود است

چ., 30.11.2022 - 19:28 پیوند ثابت

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.