رفتن به محتوای اصلی

صدای انتشار صدای محمود مهرابی از داخل زندان اصفهان از داخل زندان اصفهان

صدای انتشار صدای محمود مهرابی از داخل زندان اصفهان از داخل زندان اصفهان

 

‌محمود مهرابی، زندانی سیاسی از زندان اصفهان در یک تماس تلفنی خبر داد که بازداشت موقت او پس از ۱۷۰روز بار دیگر تمدید شده است. ‌او در این تماس تلفنی گفته است که بازپرس شعبه دو مبارکه اصفهان قرار بازداشت او را تمدید کرده است. ‌آقای مهرابی می‌گوید چهار ماه در انفرادی بوده است بدون اینکه اجازه ملاقات و تماس با کسی داشته باشد، توسط وزارت اطلاعات شکنجه شده است. ‌او گفته است که بر اثر این شکنجه‌ها دچار پارگی فتق شده است و نیاز به جراحی دارد اما مسئولان زندان علی‌رغم نظر پزشک متخصص زندان اجازه عمل جراحی را به او نمی‌دهند.

 انتشار صدای محمود مهرابی از داخل زندان اصفهان
‌محمود مهرابی، زندانی سیاسی از زندان اصفهان در یک تماس تلفنی خبر داد که بازداشت موقت او پس از ۱۷۰روز بار دیگر تمدید شده است. ‌او در این تماس تلفنی گفته است که بازپرس شعبه دو مبارکه اصفهان قرار بازداشت او را تمدید کرده است. ‌آقای مهرابی می‌گوید چهار ماه در انفرادی بوده است بدون اینکه اجازه ملاقات و تماس با کسی داشته باشد، توسط وزارت اطلاعات شکنجه شده است. ‌او گفته است که بر اثر این شکنجه‌ها دچار پارگی فتق شده است و نیاز به جراحی دارد اما مسئولان زندان علی‌رغم نظر پزشک متخصص زندان اجازه عمل جراحی را به او نمی‌دهند. ‌
خانواده محمود مهرابی می‌گویند برای او از سال ۹۶ پرونده سازی کرده‌اند. ‌به گزارش وب‌سایت اطلس زندان‌های ایران، آقای محمود مهرابی «در سال ۹۶ هنگامی که در شهر مبارکه که کارمند شهرداری بود و با کراوات سر کار می‌رفت با شکایت گروهی از همکارانش که با افراد با نفوذ حکومت در ارتباط بودند به دلیل اینکه حامی ارزش‌های شرعی نبود، بازداشت شد و از آن زمان به بعد تهدیدها و بازداشت‌های مکرر او و خانواده‌اش آغاز شد. در نهایت او به چندین سال زندان و شلاق محکوم شد. » ‌بر اساس این گزارش آقای مهرابی آخرین بار در «۲۵ اسفند بازداشت شد و ۴ ماه را در سلول انفرادی در بند الف طا و تحت شکنجه برای اعتراف‌گیری گذراند. »‌خواهران او ماه گذشته گفته بودند که آقای مهرابی به تازگی از بند الف طا به بندی با جرایم خشن منتقل شده است و به درمان پزشکی نیاز دارد.

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

تصویر

تصویر

تصویر

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید