رفتن به محتوای اصلی

انتشار فایل صوتی یک مقام وزارت اطلاعات: در آخرین مراحل اعتراضات «اجنه شیطانی» فعال شدند

انتشار فایل صوتی یک مقام وزارت اطلاعات: در آخرین مراحل اعتراضات «اجنه شیطانی» فعال شدند

یک مقام وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی اعلام کرد در اعتراضات ایران «اجنه شیطانی» فعال شدند که دستورالعمل مقابله، از جمله «جمع‌آوری ماهواره» و «پخش اذان، قرآن و روضه» در شور با روحانیون شاخص تهیه شده است. او از تلاش ایالت‌های آمریکا برای استقلال و فروپاشی نزدیک ایالات متحده خبر داد.

این مقام وزارت اطلاعات در یک سخنرانی که فایل صوتی آن از سوی «دیگربان» منتشر شد، ادعا کرد آمریکا طرح‌های مختلفی را برای پیشبرد اعتراضات در ایران اجرا کرده که خنثی شده‌اند.

او دلیل این «برنامه‌ریزی‌های آمریکا» را تلاش ایالت‌های این کشور برای استقلال دانست و مدعی شد قصد واشینگتن فرافکنی است و به همین دلیل فاصله اعتراضات گسترده در ایران از ۱۰ سال یک بار به دو-سه سال یک بار رسیده است.

این فرد که به نظر می‌رسد در جمع زنان و مردان طلبه یا بسیجی سخنرانی می‌کند، در بخش پایانی صحبت‌هایش گفت: «همه این‌ها یک طرف اما در این فتنه ما شاهد بروز و ظهور اجنه شیطانی بودیم.»

این مقام امنیتی که «دیگربان» او را یک مدیر ارشد وزارت اطلاعات معرفی کرده است، گفت: «ما در تاریخ، روایات و در قرآن داریم که اجنه شیطانی زمانی به صورت مستقیم وارد حمله می‌شوند و در مقابل حضرت سلیمان نیز به صورت مستقیم وارد عمل شدند.»

او این سخنان خود را به فیلم «ملک سلیمان» مستند کرد که در ایران پخش شده و افزود: «محققین ما در فیلم ملک سلیمان این موضوع (مقابله اجنه با سلیمان) را به صورت دقیق ارائه کردند.»

Image removed.

این مدیر ارشد وزارت اطلاعات اضافه کرد: «در این فیلم می‌بینیم یک لکه‌های سیاهی در افراد سست ایمان حلول می‌کنند و حضرت سلیمان هر یک از افراد را می‌گیرد و با ذکر لا اله الا الله (خدایی جز خدای واحد نیست) شیطان را از وجود آنان خارج می‌کند.»

مقام وزارت اطلاعات در سخنرانی خود با اشاره به دیالوگ انتهایی این فیلم گفت: «حضرت سلیمان می‌گوید ما اجنه را فراری دادیم و این‌ها یک بار دیگر در آخر‌الزمان می‌آیند و نزاع جدی آن‌جاست. ما این مطلب را به صورت جدی می‌بینیم.»

او همچنین مدعی شد اقدامات برخی از بازداشت‌شدگان ناشی از «حلول اجنه در آنان» بوده است.

این مقام وزارت اطلاعات مدعی شد یکی از بازداشت‌شدگان در اعترافات گفته است او فردی نبوده که پلیس را بکشد: «وقتی پلیس را کشتم و تمام شد اصلا نمی‌دانستم چه کار می‌کنم. یعنی نمی‌گویم این افراد حق دارند. می‌خواهم بگویم یک جماعتی می‌گویند نمی‌دانستیم چه می‌کنیم.»

او به تاکید گفت که جمهوری اسلامی باید برای مبارزه با «اجنه شیطانی» برنامه داشته باشد چون از این به بعد «جنگ با آن‌ها» جدی خواهد شد.

این مدیر ارشد امنیتی خبر داد جلساتی نیز با برخی روحانیون شاخص برای تهیه «دستورالعمل مقابله با اجنه شیطانی» برگزار شده است.

او همچنین گفت: «صدای اذان، قرآن، روضه و نماز شب بسیار موثر است و اجنه را فراری می‌دهد و باید در خانه‌ها روضه رایج شود.»

این سخنران تاکید کرد که «ماهواره‌ها نیز باید جمع‌آوری شوند» چون «باعث تردد اجنه شیطانی» می‌شوند.

او همچنین با یادآوری این که علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی، برای مقابله با کرونا خواستار خوانده شدن خطبه هفتم صحیفه سجادیه شده بود، مدعی شد که «معلوم است در این خطبه اسراری وجود دارد».

موضوع نقش اجنه اما پیش از این نیز از سوی مقام‌های جمهوری اسلامی بارها مطرح شده است. از جمله خامنه‌ای در سال ۹۹ گفت: «هم دشمنان جنّی هم دشمنان انسی وجود دارند و این‌ها به هم کمک هم می‌کنند. سیستم‌های اطلاعاتی خیلی از کشورها علیه ما با همدیگر همکاری می‌کنند.»

اضمحلال تمدن غرب و ایجاد تمدن اسلامی

این مقام وزارت اطلاعات در ابتدا و پایان سخنانش همچنین گفت: «باید اضمحلال تمدن غرب را سرعت ببخشیم و تمدن بعدی نیز تمدن اسلامی است و حوزه‌های علمیه باید باور کنند در آستانه تمدن اسلامی هستیم.»

او چنین ادعا کرد که در تمدن اسلام، «نظام بانکی سرمایه‌داری، نظام آموزشی "بی‌خود" فعلی، نظام بهداشت فعلی و نظام سبک زندگی و معماری ایران، قطعا تغییر خواهد کرد.»

این مدیر ارشد وزارت اطلاعات که نام و هویتش روشن نیست همچنین مدعی شد که «ساخت تمدن اسلامی جدید با حوزه علمیه است» و باید تمدن فعلی را مهندسی معکوس کرد تا حوزه علمیه بداند چه جایگاهی در ساخت تمدن جدید دارد.

Image removed.

طرح‌های ادعایی مقام وزارت اطلاعات درباره اعتراضات

این مقام وزارت اطلاعات در بخش دیگری از سخنان خود مدعی شد: «در طول ۴۴ سال اخیر هیچ فتنه‌ای از این فتنه جامع‌تر و کامل‌تر نبود. ۵۴ کشور از رییس‌جمهوری تا وکیل و سفیر، از این اغتشاشات حمایت کردند؛ در حالی که در جنگ با عراق ۳۶ کشور مقابل ما بودند.»

او در ادامه ادعاهای خود همچنین گفت که ۵۸ سلبریتی مشهور وارد میدان شدند و مردم را به میدان کشیدند».

آمریکا، اروپا و اسرائیل همچنان در حال فروپاشی

این مقام وزارت اطلاعات با اشاره به سخنان دیگری از خامنه‌ای مدعی شد که آمریکا، اروپا و اسرائیل «در حال فروپاشی» هستند و برای جلوگیری از فروپاشی خود، دست به هر ریسمانی می‌زنند: «به همین دلیل فاصله فتنه‌ها علیه جمهوری اسلامی نیز از ۱۰ سال کاهش یافته و هر دو-سه سال، یک فتنه جدید ایجاد می‌کنند.»

او خطاب به حاضران گفت: «سال گذشته ۱۰ عملیات علیه جمهوری اسلامی انجام شده که شما تنها نصف عملیات را شنیده‌اید و من ۹/۵ عملیات دیگر را برای شما توضیح می‌دهم.»

این مقامات وزارت اطلاعات ضمن بازگشت به سرکوب اعتراضات آبان ۹۸ در ایران، مدعی شد که چون لیدرهای اعتراضات ۹۸ شناسایی شدند، دیگر امکان استفاده از آنان نبود: «به همین دلیل دخترها و پسرهای ۲۰ و چند ساله را در کانال‌های معترضان آموزش دادند و افراد ویژه را از بین آنان انتخاب کردند و به کانال‌های خصوصی بردند و به آنان آموزش جنگ شهری دادند و به طور مثال گفتند که نارنجک بساز و فیلمش را برای من بفرست.»

او اضافه کرد: «از میان این افراد ویژه هم باز افراد ویژه‌تر را انتخاب کردند و به پادگان‌های آمریکا در اردن، ترکیه و اربیل بردند و به آنان آموزش دادند.»

این مقام وزارت اطلاعات در ادامه سناریوی خود پادگان آمریکا در ترکیه را پادگان جنگ نرم خواند و گفت: «یعنی افراد سلبریتی و افراد رسانه‌ای که دنبال کننده داشتند را به بهانه گردشگری در آنتالیا به پادگان آمریکا بردند و توافق کردند و قرارداد یورو و دلار بستند و به کشور بازگشتند.»

او اضافه کرد: «افرادی که باید در جنگ شهری شرکت می‌کردند را نیز در اردن آموزش دادند و به آنان کد رمز "دو ضرب" را آموزش دادند.»

این مقام وزارت اطلاعات در توضیح «کد رمز دو ضرب» نیز مدعی شد: «این کد رمز دو ضرب یعنی برای کشتن فرد گردن او را می‌گیری و ضربه دوم باید به شاهرگ بخورد. در اولین کشته ما در مشهد، در صحن امام رضا اولین ضربه به شاهرگ زده شده بود.»

او توضیح بیشتری درباره این ماجرا نداد اما اشاره او می‌تواند حمله به سه روحانی در صحن مقبره امام هشتم شیعیان باشد که حدود شش ماه پیش از خیزش انقلابی مردم ایران علیه جمهوری اسلامی رخ داد.

Image removed.

ادعای مقام امنیتی: یگان پنج‌ نفره

این مقام وزارت اطلاعات همچنین مدعی شد که «جلسات آموزشی» این افراد در پایگاه‌های آمریکا «مختلط بوده و جذابیت‌های جنسی، مواد مخدر و مشروبات الکلی» برای آن‌ها فراهم شده است.

او تاکید کرد: «در تجمعات شهرها ۲۰۰ نفر بودند که در واقع ۱۹۵ نفر بودند به علاوه پنج نفر که این پنج نفر افراد آموزش دیده به وسیله آمریکا بودند. در یگان‌های پنج نفره یک نفر شعار می‌داد، یک نفر مردم را جمع می‌کرد، یک نفر نیروهای امنیتی را می‌کشت، یک نفر هم یک جا را آتش می‌زد و یک نفره هم به صورت زنده در اینترنشنال و بی‌بی‌سی پخش می‌کرد.»

سخنان او درباره پخش زنده اعتراضات در ایران اینترنشنال و بی‌بی‌سی فارسی در حالی بیان شد که با بالا گرفتن جنبش «زن، زندگی، آزادی» پس از کشته شدن ژینا (مهسا) امینی در بازداشتگاه گشت ارشاد در اواخر شهریور ماه ۱۴۰۱، اینترنت به شکل پیوسته و مدام قطع بود و اساسا این شبکه‌های تلویزیونی پخش زنده‌ای از داخل ایران نداشتند.

این مقام وزارت اطلاعات همچنین مدعی شد که قرار بوده در کردستان نیز «۱۷ هزار زن و مرد آموزش دیده دموکرات و کومله» به پنج شهر در این استان حمله کنند.

این سخنان در حالی بیان شده که احزاب کرد اعلام کرده بودند پیشمرگه‌های آن‌ها در اعتراضات حضور ندارند.

این مقام وزارت اطلاعات همچنین مدعی شد: «جبهه خلق عرب هم هنوز نیروهای مسلحی دارد و قرار بوده این جبهه نیز قیام مسلحانه کند و به شهر اهواز حمله کند.»

او اضافه کرد: «پروژه چهارم، قیام جیش‌العدل بود و توان نظامی جیش‌العدل در توان جنگ نرم مولوی عبدالحمید ضرب شد و او خود را رو کرد و اخیرا هم از بهائی‌ها حمایت کرده است.»

این مقام وزارت اطلاعات ادعا کرد که معترضان در زاهدان به دنبال «جمهوری خودمختار» بودند و افزود: «دشمنان سال‌ها روی پان‌ کردیسم، پان ترکیسم، پان عربیسم و پان بلوچیسم، کار کردند.»

این سخنان پس از افشای دستور خامنه‌ای برای حملات علیه مولوی عبدالحمید اسماعیل‌زهی، امام جمعه اهل سنت زاهدان بیان شده است.

پیش از این گروه هکری بلک‌ریوارد اسنادی را از بولتن خبرگزاری فارس در اختیار ایران‌اینترنشنال قرار داد که در بخشی از آن به توصیه علی خامنه‌ای، جمهوری اسلامی قصد داشت برای مقابله با مولوی عبدالحمید، او را نه بازداشت که «بی‌آبرو» کند.

Image removed.

در بخشی از این بولتن درباره کشتار معترضان در زاهدان و حمایت عبدالحمید اسماعیل‌زهی از مردم آمده است: «رهبر انقلاب به شورای عالی امنیت ملی و نیروی انتظامی که جمع‌بندیشان دستگیری مولوی عبدالحمید بود، دستور داده‌اند در جریان بررسی موضوع اغتشاشات در زاهدان، مولوی عبدالحمید نباید بازداشت شود بلکه باید بی‌آبرو شود.»

ادعاهایی علیه جمهوری آذربایجان

این مقام وزارت اطلاعات در ادامه سخنان خود گفت: « ۷۰۰ متر از ریل قطار تهران به تبریز را درآوردند تا قطار از ریل خارج شود و افرادی کشته شوند و قیام "پان‌ترکیسم‌"ها ایجاد شود که گوشه‌ای در اردبیل نشان داده شد که علی دایی یک اشتباه بزرگی کرد و حمایت کرد.»

او همچنین مدعی شد که «جمهوری آذربایجان قصد حمله به ارمنستان و تصرف ۴۴ کیلومتر از مرز ایران و ارمنستان و قطع صادرات ایران به اروپا را داشت که از این منطقه (مرز ایران و ارمنستان) انجام می‌شود.»

این مقام وزارت اطلاعات اعلام کرد که جمهوری اسلامی چنین پیغامی به الهام علی‌اف داده است: «اگر بخواهی به ارمنستان حمله کنی با ما طرف هستی!»

او در ادامه گفت: «قرارگاه ثامن در این منطقه مستقر شد و اعلام کرد که اگر کسی تردد کند، می‌زنیم.»

این مدیر ارشد وزارت اطلاعات همچنین ادعا کرد: «قرار بود چهار هزار نیروی داعش که زیر سایه الهام علی‌اف و در جمهوری آذربایجان هستند به آذربایجان ایران حمله کنند.»

این سخنان در حالی بیان شده که جمهوری اسلامی پیش از این مدعی بی‌طرفی در جنگ بین جمهوری ارمنستان و جمهوری آذربایجان شده بود.

جمهوری آذربایجان نیز یکی از دلایل حمله به سفارت این کشور در تهران را کمپین تبلیغات علیه این کشور از سوی جمهوری اسلامی دانسته است.

سه طالبان در افغانستان

این مقام وزارت اطلاعات در ادامه توضیح سناریوی خود گفت: «ما در افغانستان سه طالبان داریم: طالبان شمالی، طالبان مرکزی و طالبان جنوبی. طالبان شمالی ذیل داعش هستند. طالبان مرکزی خود یک دولت اسلامی مستقل است. طالبان جنوبی هم پشتون هستند و خودشان را ذیل عربستان [سعودی] می‌دانند.»

او مدعی شد که قرار بوده «طالبان شمالی که خود را ذیل داعش می‌داند، به ایران حمله کند.»

این مقام وزارت اطلاعات همچنین گفت: «خانه‌های تیمی را در شهرهای ایران مستقر کرده بودند و چهار هزار و ۳۲۲ سلاح و کلی فشنگ کشف شده است و پروژه آنان این بود که هم‌زمان با حمله نظامی در اطراف ایران، این افراد مسلح در داخل کشور کشتار کنند.»

او در ادعایی بزرگ‌تر گفت که قرار بوده پس از این اتفاقات «ناتو» به ایران حمله کند: «ناتو در کشورهای اطراف ایران ۷۴ پایگاه دارد و سازماندهی پشت پرده این بود که وقتی کشور دچار حمله نظامی و اعتراضات داخلی شد، حمله ناتو به کشور اتفاق بیفتد و براندازی نهایی شود.»

این مقام وزارت اطلاعات در بخش دیگر سخنان خود مدعی شد که نهادهای امنیتی موفق به شناسایی لیدرها «از طریق دوربین‌های مداربسته و پهپاد» شدند.

او حمله به پایگاه‌های احزاب کرد ایرانی در اقلیم کردستان عراق را از دیگر اقدامات برای مقابله با اعتراضات ذکر کرد و گفت: «سپاه خوزستان سران خلق عرب را جمع‌آوری کرد و آنان در مهمانسرا بدون موبایل و تلفن مهمان ما بودند.»

این مقام اطلاعاتی همچنین گفت که نیروهای قرارگاه قدس سپاه در استان سیستان و بلوچستان «نیروهای جیش‌العدل را جمع‌آوری کردند و این‌ها مهمان بودند و به پاکستان گفتیم که یا خودت نیروهای جیش‌العدل را جمع می‌کنی، یا کاری که در کردستان عراق پیاده کردیم، این‌جا هم انجام می‌دهیم.»

او اضافه کرد: «به دولت عراق گفتیم پایگاه‌های (احزاب کرد) را جمع می‌کنی یا ما لودر می‌اندازیم و جمع می‌کنیم و همه پایگاه‌های احزاب کرد ایرانی در عراق جمع شده است.»

این سخنان در حالی بیان شده که احزاب کرد ایرانی در اقلیم کردستان عراق همچنان فعالیت دارند و به کارشان ادامه می‌دهند.

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

برگرفته از:
ایران اینترنشال

تصویر

تصویر

تصویر

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید