رفتن به محتوای اصلی

دروغ های بزرگ پان ایرانیست ها در باره کورش و بنیان گذاران امریکا

دروغ های بزرگ پان ایرانیست ها در باره کورش و بنیان گذاران امریکا
چنگیز خان الهام بخش عقاید توماس جفرسون

چنگیز خان

نوشته ای از تحقیقات Jack Weatherford

https://www.youtube.com/watch?v=FtymGMRc91E

چند روزی است که در ایران گلوبال مقاله ای به عنوان (( آیا کوروش کبیر واقعا الهام‌بخش بنیانگذارن آمریکا بوده؟ ))  از خشیار جنیدی دیده میشود.  این مقاله مرا به یاد یک برنامه رادیویی NPR در کالیفرنیا انداخت که چند سال پیش پخش شد. در این برنامه Jack Weatherford که یک پژوهشگر معتبر امریکایی است , شرکت داشت. ایشان بعد از 12 سال تحقیق در باره توماس جفرسون به این نتیجه رسید که توماس جفرسون قوانین تولارانس عقاید دینی و مذهبی را از « چنــــگیـــر خـــان » به الهام گرفته است و نه شخص دیگر و نه از کورش.

از کورش پرستان یک سوال داریم . بنا تحریف سازان تاریخ ایران بوسیله انگلستان, استوانه کورش  که در آن در باره آزادی اسیران و برده گان هیچ خبری نیست  ولی به وسیله باستان گرایان در کتاب ها و مجلات  اضافه شده است , در سال 1879 میلادی کشف شد ولی اعلامیه استقلال امریکا در سال 1776 میلادی نوشته و به تصویب امضاء کننده گان  رسید. شما با کدام منظق و عقل باور میکنید که توماس جفرسون 103  قبل از این  استوانه ( کشف ) شود , با  کوروش آشنایی داشت؟  دروغ پردازان پان ایرانیست ها درست عین دروغ های آخوند ها می ماند .

اگراین دروغ بزرگ یعنی توماس جفرسون از کورش الهام گرفته است را قبول بکنیم , در آن صورت  بایستی قبول بکنیم که آقای خامنه ای هم در موقع زایمان و موقعی که نصف بدنش در شکم مادر بود ( یا علی یا علی ) داد میزد. دوستانی که علاقه دارند تا از تحقیقات Jack Weatherford بیشتر اطلاع حاصل بکنند می توانند  کتاب Genghis Khan and the Quest for God را مطالعه بکنند و یا با لینک ویدیو بالائی با تحقیقات ایشان آشنا بشوند. ایشان در کانال های یوتیوب در باره چنگیز خان گزارش های بیشماری دارد که بعضی ها به مدت 6 ساعت هم ادامه دارد. و اما در باره خشیار جنیدی..

یاد آوری بکنم که اسم آقای  (( خشیار جنیدی ))  مرا به یاد یک پان ایرانیست دو آتشه به اسم ( آقای فریدون جنیدی ) , مدیر « بنیاد نیشابور » انداخت. همانطور که خودشان ادعا میکنند, بیش از 30 سال است که شاهنامه فردوسی را (( تصحیح )) میکنند. در سایت بنیاد نیشابور این نوشته را میخواندیم که خوشبختانه بعد از چند اعتراض , این نوشته برداشته شد. ایشان نوشته بودند که ""   به نظر من فردوسی از آسمان نازل شد و با تنها  زبانی که لیاقت  مردم زمین است , شاهنامه را سرود و بعد به آسمان پرواز کرد. ". اگر این ادعا ها درست باشد بایستی قبول بکنیم که خوک ها هم پرواز میکنند. اهورا مزدا پشت وپناه آریائیان باشد. 

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

تصویر

تصویر

تصویر

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید