رفتن به محتوای اصلی

پیام مشترک چند چهره شاخص از مخالفان حکومت ایران برای سال نوی میلادی: «سال ۲۰۲۳ سال تحقق آزادی و عدالت در ایران خواهد بود»

پیام مشترک چند چهره شاخص از مخالفان حکومت ایران برای سال نوی میلادی: «سال ۲۰۲۳ سال تحقق آزادی و عدالت در ایران خواهد بود»
آخرین اخبار جنبش انقلابی ایران

 

پیام مشترک چند چهره شاخص از مخالفان حکومت ایران برای سال نوی میلادی: «سال ۲۰۲۳ سال تحقق آزادی و عدالت در ایران خواهد بود»

تصویر

با آغاز سال نو میلادی در ایران عده‌ای از چهره‌های شاخص اپوزیسیون خارج از کشور، با انتشار پیام مشترک و همزمان در حساب‌های شبکه‌های اجتماعی خود سال ۲۰۲۳ میلادی را «سال تحقق آزادی و عدالت» در ایران خوانده‌اند.

حامد اسماعیلیون، نازنین بنیادی، شاهزاده رضا پهلوی، مسیح علی‌نژاد، گلشیفته فراهانی، علی کریمی، عمار ملکی و زر میرابراهیمی در پست‌های جداگانه با محتوای مشترک همزمان در حساب‌های خود نوشته‌اند که سال گذشته سال «شکوه همبستگی ایرانیان با هر باور و زبان و گرایش» بوده است و با همبستگی و سازماندهی سال میلادی پیش‌رو سال «تحقق آزادی و عدالت در ایران» خواهد بود.

 

تیراندازی یک مامور در اعتراضات جوانرود به معترضان

در ویدیویی که از اعتراضات امروز ۱۰ دی در جوانرود منتشر شده است دیده می‌شود که یکی از ماموران به سمت یک کوچه تیراندازی می‌کند که به نظر می‌رسد لحظه تیراندازی گاز اشک‌آور باشد.

 

 

مزدوران رژیم برهان_الیاسی⁩  ‏در مراسم چهلم هفت نفر از کشته‌شدگان در جوانرود را به قتل رساند

‏امروز دهم دی، در مراسم چهلم هفت نفر از کشته‌شدگان در جوانرود، جمهوری‌اسلامی‌بار دیگر مردم این شهر را به رگبار بست و ⁧ #برهان_الیاسی⁩ ۲۲ ساله را به قتل رساند.

تصویر

 

 

تعطیلی مغازه‌ها در بازار کفاش‌های تهران

ویدیوهایی از تعطیلی امروز دهم دی مغازه‌ها در بازار کفاش‌های تهران در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است.در این ویدیو از درگیری شدید در محدوده میدان ۱۵ خرداد تهران خبر داده می شود.امروز به دنبال فراخوان از پیش اعلام شده، تجمع اعتراضی در بازار تهران برگزار شد. تصاویری از تلاش نیروهای امنیتی برای برهم زدن این تجمع نیز منتشر شد.

 

شعاردهی و به آتش کشیدن نمادهای جمهوری اسلامی

خیزش انقلابی مردم ایران علاوه بر زاهدان در سایر شهرهای کشور ادامه یافت و مردم با تجمع در مراسم یادبود کشته شدگان، شعاردهی، شعارنویسی، آتش زدن نمادهای جمهوری اسلامی و فراخوان اعترضات بیشتر و سایر شیوه‌های نافرمانی مدنی، خشم خود را نسبت به جمهوری اسلامی به نمایش گذاشتند.

جمعه علاوه بر برگزاری سیزدهمین تظاهرات گسترده ضد حکومتی در زاهدان، شهرهای دیگر کشور نیز عرصه خیزش انقلابی مردم بود.

ویدیوی رسیده  نشان می‌دهد مردم ایذه در پی تحویل داده نشدن پیکر محمود احمدی که توسط سپاه و نیروی انتظامی در حمله به روستای پَرسوراخ در نزدیکی ایذه کشته شد، روز جمعه نهم دی‌ماه لباس او را خاکسپاری کردند.

 

 

 

تشییع نمادین محمود احمدی در اعتراض به ربودن پیکر او توسط حکومت

 

 

 

 

انتقاد تند مهدی طارمی از وضعیت اقتصادی ایران: «کمر ملت خم شده»

مهدی طارمی، مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در یک استوری در اینستاگرام از وضعیت اقتصادی در ایران انتقاد کرده و گفته است «کمر ملت خم شده زیر فشار اقتصادی.»

او در این پست نوشته «میدونید چی به روز مردم اومده؟ بگید دقیقا منتظر چی هستید؟ نکنه منتظرید با معجزه مشکلات حل بشه؟ اگه فهمیدید که سفره‌ها چقدر خالیه و کاری از دستتون برنمیاد و اگه وجدان دارید، پس چرا هنوز سر کار هستین؟ خیلی از خانواده ها انقدر از خط فقر پایین‌تر رفتن که دیگه این خط براشون قابل مشاهده نیست!»

آقای طارمی در ادامه نوشته «دقیقا منتظر چی هستید؟ نکنه منتظر معجزه‌اید؟ میدونید چی به روز مردم اومده؟ چرا عذرخواهی نمی‌کنید و استعفا نمی‌دهید؟»

فرجام‌خواهی سهند نورمحمدزاده، از دستگیرشدگان اعتراضات اخیر پذیرفته شد

دیوان عالی ایران گفته است فرجام خواهی سهند نور محمدزاده، از دستگیرشدگان اعتراضات اخیر که به اعدام محکوم شده، پذیرفته شده و پرونده برای رسیدگی به شعبه هم عرض دادگاه انقلاب ارجاع شده است.

آقای محمدزاده که به محاربه متهم شده، در زمان برگزاری دادگاه، اتهامات وارده را رد کرده و گفته بود تجمع اعتراضی در برابر محل کسب او در یکی از خیابان های تهران رخ داده و او قصد «اغتشاش» در برابر محل کار خود را نداشته است.

قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران سهند نور محمدزاده، را بابت آنچه آتش زدن سطل زباله و لاستیک خواند، به «محاربه» متهم کرد.

مستنداتی که قوه قضاییه درباره «محاربه» سهند نورمحمدزاده منتشر کرد، شامل ویدئوهایی بود که به نظر می‌رسید او را در میان معترضانی که خیابان را بسته‌اند نشان می‌دهد.

قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران تاکنون برای شماری از معترضان دستگیر شده حکم اعدام صادر کرده است.

 به یاد شهید راه آزادی میهن حمیدرضا روحی نصب عکس و گذاشتن شمع جلو خانه حمیدرضا روحی توسط یکی از دوستانش

 

 

دختران ایرانی تلویزیون دانمارک را تسخیر کردند…با آهنگ برای.به خوانندگی سمارا بهرامی

 

جديد ترين شعار جنبش انقلابي كه فقط در يك جا شنيده شد

 

دختري روسري انداخت 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

تصویر

تصویر

تصویر

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید