رفتن به محتوای اصلی

سرداران "انقلابی‌" با زنان بی‌ حجاب حال میکنند، ولی‌ زنان جوان ما را بخاطر یک تار مو به قتل میرسانند

سرداران "انقلابی‌" با زنان بی‌ حجاب حال میکنند، ولی‌ زنان جوان ما را بخاطر یک تار مو به قتل میرسانند

رستم قاسمی یکی‌ از بدترین چهره‌های نظامی-سیاسی جمهوری اسلامی است. او که زمانی‌ فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا بود، در دولت دوم محمود احمدی‌نژاد وزیر نفت بود. در دوران او بود که بابک زنجانی ۲ میلیون تن نفت را از وزارت نفت تحویل گرفت تا بفروشد و پول آنرا، دو میلیارد و هشصد میلیون دلار، به خزانه کشور برگرداند، ولی‌ پول را بالا کشید. جالب اینجا بود که زنجانی محاکمه شد، ولی‌ حتی یکبار نامی‌ از قاسمی مطرح نشد. به قول یکی‌ از دوستان قدیم که در وزارت نفت کار میکرد، "همه در وزارتخانه میدانند این فساد کار رستم است،" ولی‌ خوب وقتی‌ به س... وصل باشند، امنیت آهنین دارند.

همچنین، در دوران وزارت او، دو دکل نفت از خارج خریداری شدند و پول آنها، خیلی‌ بیشتر از ارزش آنها [دکل‌ها دسته دوم بودند]، پرداخته شد، که قسمتی‌ را دلال‌ها بالا کشیدند، ولی‌ دکل‌ها به ایران نیامدند، و به کشور دیگری اجاره داده شدند. او حالا وزیر راه و شهرسازی در دولت ابراهیم رئیسی است، ولی‌ چشمش هنوز به دنبال وزارت نفت است، چون میداند "نون" آنجاست.

تصاویر زیر [به همراه تصاویر دیگر] از رستم قاسمی با یک خانم بی‌ حجاب است که در مالزی گرفته شده اند. این "سرداران انقلابی‌" و "مومن" برای خود هرکاری را مباح دانسته، و به قول معروف حال میکنند، و در همان زمان عربده‌های اینها در باره حجاب گوش فلک را کار می‌کند. مرحوم مهسا امینی، دختر جوان ۲۲ ساله، بخاطر چند تار موی خود دستگیر و سپس جان باخت، و آنچه که روشن است این است که حاکمیت مسول مرگ مظلومانه ایشان است، چون آنچه که مسللم است این است که ایشان در دوران بازداشت توسط حاکمیت از دنیا رفتند و بنا بر این حاکمیت مسول قتل ایشان است.

مرحوم مادرم بارها درباره قاتلان برادر جوانم به من گفت، "دنیا همینجور نمی‌‌مونه. اینها تقاص پس خواهند داد." خوشبختانه تا هنوز چشم او بر دنیا باز بود، دو نفر از مسئولین قتل برادرم مجازات خودرا تجربه کردند. حال نیز به قول مادر مرحومم، "دنیا همینجور نمی‌‌مونه" و این قاتلان نیز مجازات خودرا تجربه خواهند کرد.

انشا الله، و به امید آنروز.

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

برگرفته از:
فیسبوک نویسنده

تصویر

تصویر

تصویر

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید