رفتن به محتوای اصلی

در رابطه با مقالهء :

در رابطه با مقالهء :
ناصر کرمی

در رابطه با مقالهء : راسیونالیسم نه ناسیونالیسم (جعل جاعلیت)، نویسنده ف - آزاد
تاریخ مستند گذشته از صفویان تا قاجاریان، بیانگر یک واقعیّت انکار ناپذیر است که مردمان تُرک مهاجر به ایران هیچگاه ایران دوست نبوده و نیستند. آنها تا زمانی به ظاهر ایران دوست هستند، که منابع و سرمایه های ملّی ایران را به چپاول و غارت برند و ایرانیان هم برای آنها دست بزنند و هورا بکشند و بنوازند، و خود باختگان بخشی از جغرافیای ایران این مردم تُرک مهاجر را سرو گوش و دل ایران بدانند، تا این مردم با همان افکار عشیره گری و تعصب بیجای برخاسته از فرهنگ تُرک تباری و با منشی سبک دست به سبیل بکشند و مستانه در سرزمین و تاریخ ایران میدان داری کنند...

اگر احمد کسروی با نوشتن چند کلامی و چند سطری منطقی نوشت، و ایران دوست شد، تا آذربایجان را بزرگ و برجسته کند، اگر احمد شاملو چند بار شلغم و چغندری را پخت و بهم آمیخت و آنرا ادبیّات و شعر و شاعری نام نهاد و پس از آن به ایران و چهره های نمادین آن حمله کرد،
اگر ستارخان و باقر خان در خواب و خیال در جاده ای خاکی با تمرین اسب سواری گرد و خاکی بپا کردند، و بنادرستی و بنا حق انقلاب مشروطه را در وسط آن گرد و خاک نهادند، و این دو روستایی بیسواد را سردار ملّی نام نهادند، اگر یک فرد به قیمت ارزان خود فروخته ای بنام پیشه وری نوکری و بردگی تزار روسی در لباس سوسیالیسم پذیرفته را نماد اندیشه ورزی سوسیالیسم علمی و عدالت اجتماعی بنامند، و تازه آنرا پیشتاز دمکراسی در ایران بنامند،
امّا این فرد ف – آزاد هیچ کاره و بدون محصولی با نوشدن لیوان آبی هارای هارای من تُرکم، و زوز ه های گرگهای خاکستری بی رمق را از خود نشان میدهد، تا تاریخ و چهره های نمادین آنرا شاید خدشه دار کند.

میدانستنم که این آقای ف- آزاد که در مقالهء قبلی خود ایران دوست شده بود، مانند گذشتگان و هم تباران خود دروغ میگوید ، در مقالهء خود ایران دوست شده بود تا در مقالهء امروز خود ایران و چهره های نمادین را به باد کج دهنی بگیرد. این روش روباه صفتی تُرک تباران را ما سالهاست که بخوبی میدانیم.
در جواب مقاله قبلی شما که نوشته اید: " ایران ملک پدری هیچکس نیست"، با صراحت تمام میگویم که ایران ملک پدری ما ایرانیان است و واژهء ایران یعنی: (سرزمین آریایی ها، آنجا که آریایی ها سکونت دارند ) ایران ملک پدری همه ایرانیان از هر تیره و تبار هست، بجز شما مردم تُرک مهاجر و بجز اقلیّت عرب مهاجر به ایران.

ایران به افرادی مانند شما و امثال شما احتیاجی ندارد تا از تجزیه آن جلو گیری و از تمامیّت ارضی آن دفاع کند، شما اگر هنری و توانی دارید در بهبود و سطح فرهنگ و بینش هم تباران تُرک خود در ایران و در جاهای دیگر بپردازید.

هشیار باشید که با نوشیدن یک آبجو فرهنگ بی بند و بار و بی پرنسیپ خود را به نمایش نگذارید و خودتان را کم مقدار و لخت و مجانی به میدان سایت ایران گلوبال پرتاب نکیند و از سخن پراکنی و توهین به ایران و چهره های نمادین آن خودداری کنید.