رفتن به محتوای اصلی

رو دست به وزارت اطلاعات ورود نازنین زرین کلاه به خاک سوئد

رو دست به وزارت اطلاعات ورود نازنین زرین کلاه به خاک سوئد

امروز هواپیما همسر من نازنین زرین کلاه در خاک سوئد فرود آمد.

آری تمام شد تمام استرس ها و رنج ها به پایان رسید و همسرم عزیزم امروز پس از ماجراهای بس طولانی و منفی که وزارت اطلاعات حکومت اسلامی برای من و ایشان درست کرد و ایشان را ممنوع الخروج کردند و کلی آزارمان دادند ، توسط دوستان ایرانمان و حکومت پادشاهی سوئد وارد خاک سوئد شد.

Image removed.

ممنوع الخروج کردند همسرم توسط وزارت اطلاعات و تحت فشار قرار دادن ایشان مبنی بر گرفتن طلاق از من از سوی بازجویانم یک حرکت غیر اخلاقی و کاملا اسلامی به حساب می آمد و به عبارتی دیگر میتوان نامش را گروگان گیری خفیف نهاد.

در مدت حضور من در کشور سوئد وزارت اطلاعات از راه های مختلف تلاش کرده من را فریب دهد تا به ایران بازگردم و تا بتواند به اهداف انیرانی خویش برسد و زمانی که دید من پیمان خویش را با ایرانم بسته ام و نمیتواند این پیمان را خدشه دار کند و تمام ترفندهای سربازان امام زمانش بی نتیجه مانده است از طریق همسرم اقدام نمود تا بتواند ضربه ای سخت بر پیکرم وارد کند ، اما زهی خیال باطل زیرا نازنین یک شیر زن ایرانی است که در طول دوسالی که در زندان بودم با ترفندهایی که بلد بود ( بابت مسائل امنیتی نمیتوانم بازگو کنم اما دوستان در بند و آزادشدگان میدانند چه میگویم ) بیشترین ضربات ممکنه را به دستگاه امنیتی رژیم وارد کرد ، نازنین همانگونه که در طول این سالیان با من پیمان بسته بود جانش را برای ایران اهدا میکرد و تا آخر راه وفادار به باورهایمان ایستاد و زمانی که بازجویان دریافتند از سوی نازنین نمیتوانند کاری انجام دهند ، ایشان را ممنوع الخروج کردند.

پس از ممنوع الخروج کردن ایشان، تصمیم به درج خبر در سایتهای حقوق بشری و رسانه های گرفتیم و با هماهنگی همسرم اخبار را منتشر کردیم، اما پیش از آن همسرم از محل کارش (بانک پارسیان) به مدت یک هفته مرخصی گرفت و به خانه یکی از دوستان وفادارمان بدون اطلاع کسی نقل مکان کرد ، تا واکنش وزارت اطلاعات در ارتباط با رسانه ای شدن نازنین را بررسی کنیم .

سه روز از درج اخبار منتشره در ارتباط با ممنوع الخروج شدن نازنین در رسانه ها نمی گذشت که، بازجویان من با وحشیگری هر چه تمام تر به خانه همسرم که مادرش برای سر زدن رفته بود یوروش بردند و خانه ایشان را به مانند مسلمانان صدر اسلام مورد تفتیش قرار دادند و کتابها ، دست نوشته های ایشان را با خود بردند و برگه بازداشت همسرم را به مادرش نشان دادند .

زمانی که وقاحت وزارت اطلاعات را دیدیم با همسرم مصمم شدیم تا بی آبرویی بزرگی برای رژیم رقم بزنیم ( امروز بامداد این بی آبرویی رقم  خورد) و نشان دهیم به مردم ایران که سربازان گمنام امام زمان تا چه حد دست و پا چلفتی تشریف دارند و اینان که مدعی میباشند عبدلمالک ریگی را از آسمانها به زیر کشاندند توان پیدا کردن نازنین را ندارند.

پس از ده روز از اعلام خبر هجوم به منزل همسرم، ایشان با لباسهای مبدل و با تغییر چهره از مرزهای زمینی ایران به کشور ترکیه خروج کردند (بابت مسائل امنیتی و باز ماندن راه خروج برای دیگر یارانمان معذور از بازگو کردن جزئیات میباشم).

با ورود نازنین زرین کلاه به کشور ترکیه مقدمات آمدن ایشان به کشور سوئد از طریق دولت سوئد آغاز شد ، (البته یاریهای فرشاد ورهرام دوست و همسنگر عزیزمان در روند کاری بسیار تاثیر گذار بود) و در زمانی که اقدامات اداری برای دریافت اقامت و اخذ پاسپورت صورت میگرفت ، نازنین برای امنیت بیشتر به شهرهای مختلف ترکیه سفر میکرد و هر چند روز را در خانه ای زندگی میکرد تا ردیابهای وزارت اطلاعت نتوانند رد ایشان را بزنند .

در نهایت ۲۰ نوامبر ۲۰۱۲ سفارت سوئد در ترکیه پاسپورت موقتی برای ورود ایشان به خاک سوئد صادر میکند و فردا آنروز همسر من بلیط هواپیما میگیرد و به قصد سوئد از فرودگاه آتاترک استانبول فصد ورود به سوئد را دارد که با کار شکنی اداره  پلیس ترکیه اجازه خروج به ایشان داده نمیشود و در عرض یک هفته با پیگیریهای همسرم و دوست مبارزمان فرشاد ورهرام امروز ۲۸ نوامبر مشکلات برطرف و ایشان وارد خاک سوئد شدند ، که با پخش عکسهایمان در فرودگاه آب سردی بر پیکر بازجویان و سربازان گمنام امام زمان ریخته شد،  سربازانی امام زمانی که بیش از سه سال است خون من و همسرم و مادرهایمان را در شیشه کردند و بسیار ما را آزار دادند اما امروز نوبت ما هست که با نشان دادن بی کفایتی دستگاه امنیتی جمهوری اسلامی به آنان لبخندی از روی تمسخر بزنیم.

ورود نازنین زرین کلاه به سوئد نشانگر بی کفایتی دستگاه امنیتی وزارت اطلاعات میباشد که حتا به خانواده فعالین سیاسی رحم نمیکند و از طریق خانواده ها قصد ساکت کردند دگر اندیشان فعال را دارد و برای مقصود پلیدشان اقدام به گروگانگیری می کنند، اما با ورود همسرم به سوئد گروگان گیران اسلامی درمی یاند ، هستند مبارزین سیاسی که اینگونه رژیم را سنگ روی یخ کنند و نشان دهند که تا چه حد دستگاه امنیتی رژیم محمدی ضعیف میباشد و در واقع طبلی تو خالی بیش نیست.

بازجویان من اصرار در طلاق همسرم از من را داشتند اما حال میتوانند مشاهده کنند نازنین با وجود زندگی مرفه در ایران اما عشقش را با تمام سختی ها و زندانها انتخاب کرد و این مسیر سخت سه ساله را پیمود. حال از شما سربازان گمنام امام زمان میپرسم اگر همسران شما جای نازنین من باشند حاضرند برای باورهای پوسیده شما این همه فداکاری کنند؟؟؟

حکومت اسلامی با ممنوع الخروج کردن همسرم و اقدام برای دستگیری ایشان تنها خودش را بیش از پیش بی اعتبار نشان داد ، و آبروی نداشته اش را در برابر اندک هواداران جیره خوارش که میپندارند حکومت اسلامی دارای دستگاه امنیتی نیرومند و پیچیده ای است برد .

در نهایت از تمام کسانی که در خروج همسرم از ایران به ترکیه یاری رساندند و کسانی که همسر من در خانه هایشان سکونت داشته سپاسگذاری ویژه ای میکنم و امید دارم که بزودی همه یاران به ایران اهورایی برگردند .

اما سپاسگذاری ویژه ای دارم از دوست مبارز و اندیشمندم فرشاد ورهرام که از زمان آمدنم به سوئد بدون هیچ چشم داشتی به من یاری رساندند و با وجود این همه حاشیه های رنگارنگی که جمهوری اسلامی و بی وطنهای قرمز پوش و حسودان خودی برای من درست کردند ایستاده و هیچگاه نگذاشته نبودش را حس کنم و همیشه در بدترین شرایط یارو یاور من بوده و در مبارزه سیاسی به من بسیار درس آموخته ، وجود ایشان در رسیدن همسرم بسیار تاثیر گذار بوده و شاید نبودن ایشان زمانی بس طولانی تری را برای رسیدن نازنین به خاک سوئد موجب میشد و از این طریق بخشی بزرگی از موفقیت ناکامی دستگاه امنیتی جمهوری اسلامی را وامدار ایشان هستم .

امشب من و همسر عزیزم که مهمترین حادثه زندگی من به حساب می آید از ته دل به بلندی همه جهان به تمامیت دستگاه های امنیتی و سربازان امام زمان و اسلام محمدیشان خواهیم خندید و از این پس در کنار هم برای نابودی کلیت اسلامی و بر قراری سامانه شاهنشاهی و زدودن اسلام اهریمنی از میهن اهوراییمان مبارزه خواهیم کرد.

امید دانا

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

تصویر

تصویر

تصویر

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید