رفتن به محتوای اصلی

چرا کرمانشاه پست از دسترس خارج شده است ؟

چرا کرمانشاه پست از دسترس خارج شده است ؟

فرزاد پورمرادی - همانگونه که همگان می دانند چند روزی بیش تارنمای خبری کرمانشاه پست از دسترس خارج شده است . این مسأله نگرانی بسیاری در میان خوانندگان این تارنمای استانی بوجود آورده و از راههای مختلف آنرا نسبت به فضای اطلاع رسانی و عملکرد کرمانشاه پست ابراز نموده اند . 

 موج پیگیری خوانندگان عزیز ؛  ما را بر آن داشت که برخلاف خواست واقعی و پرهیز از هر گونه بزرگ پنداری تمام ماجرا را برایتان از طریق بلاگفا منتشر کنیم . 

 باطلاع می رسد این مسأله بر می گردد به وضعیت اعمال تحریم های دولت ایالات متحده آمریکا علیه کشورمان ایران . مطابق قوانین وزارت خزانه داری آمریکا هر گونه تجارت و ارائه خدمات با کشورهای کوبا ؛ ایران ؛ کره شمالی ؛ میانمار ؛ سودان و سوریه منع شده است . از آنجا که شرکت پشتیبان این تارنما بنام Bluehost در آمریکا قرار دارد لذا مطابق قانون اخیر این دولت ؛ کرمانشاه پست نیز مشمول این قانون شده است . در تأیید این موضوع عین نامه این شرکت را برای آگاهی خوانندگان خود منتشر می کنیم :

 

Important Notice for farzad: 
 
Your web hosting account for kermanshahpost.ir has been deactivated, as of 10/24/2012. This measure is in accordance with the Office of Foreign Assets Control (OFAC) of the United States Department of Treasury. 
 
Under U.S. Federal Law, we are prohibited from providing services to residents and businesses located in Cuba, Iran, Myanmar, North Korea, Sudan or Syria. According to our records, you are currently living in one of these nations, and as a result, we are required by law to deactivate your account. 
 
This means that your website is not currently accessible to visitors

 

در همین راستا تمام تلاش بر اینست هرچه زودتر به جمع جامعه خبری و اطلاع رسانی بر گردیم و برای این مهم کوتاهی نخواهیم کرد . 

همچنین همگان می توانند با ارسال نامه به ایمیل legal@bluehost.com نسبت به اقدام شرکت بلوهاست اعتراض کنند . 

در پایان از تمام خوانندگان همیشگی خود سپاسگزاریم که ما را در این فضا تنها نگذاشته و همچنان امیدوارم به ارسال اخبار و مطالب می پردازند . ما نیز به آنها می گوییم حتما بزودی باز خواهیم گشت . 

پایدار و پیروز باشید 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

منبع:
http://kermanshahpost.blogfa.com/

تصویر

تصویر

تصویر

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید