رفتن به محتوای اصلی

یک کشته چند بازداشت حاصل نزاع گروهی ورزشکاران و قهرمانان گیلانی پاورلیفتینگ ایران و آسیا

یک کشته چند بازداشت حاصل نزاع گروهی ورزشکاران و قهرمانان گیلانی پاورلیفتینگ ایران و آسیا

 بنا بر گزارش ” کمپین صلح فعالان در تبعید” ؛ طی حضور داشتند؛  یک قهرمان رشته کیوکوشین به قتل رسید و قهرمان پاورلیفتینگ آسیا و چند قهرمان پاورلیفتینگ ایران در بازداشت به سر می برند.

در حالیکه  ذات پرور رییس هیئت بدن سازی و پرورش اندام گیلان ؛ از این موضوع اظهار بی اطلاعی می کند اما متاسفانه باید گفت؛ این قتل رخ داده است و پای بسیاری از ورزشکاران گیلانی در آن گیر است.

سرهنگ عبادالله کریمی ؛ رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان گیلان ضمن تایید این درگیری منجر به قتل ؛ می گوید: تماس تلفنی یکی از شهروندان با پلیس 110 در ساعت 23:45 دقیقه پانزدهم مهر ماه جاری خبر از درگیری خونینی در مسیر جاده انزلی به خمام بین چند نفر جوان داشت که بلافاصله عوامل گشت فرماندهی بخش خمام به محل اعزام شدند.

وی افزود: در تحقیقات اولیه از شاهدین، مامورین ما متوجه درگیری سرنشینان یک دستگاه خودرو پژو پارس سفید و دو دستگاه خودرو دیگر در محل شدند، ظواهر امر و اظهارات اهالی حکایت از آشنایی قبلی این دو گروه داشت، برابر گفته شاهدان عینی دو گروه که به نظر می رسید با قرار قبلی در محل حاضر شده اند با چوب و چماق و چاقو با یکدیگر درگیر شده اند.

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان گیلان ادامه داد: با توجه به مجروحیت شدید یک نفر از این افراد، مامورین جهت بررسی وضعیت وی به بیمارستان مراجعه که متوجه می شوند یاد شده با هویت آرش. د (آرش درگاهی از قهرمانان رزمی، اهل شفت و دانشجوی سال آخر رشته تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت و همچنین فرزند شهید) 27 ساله فوت نموده، لذا تحقیقات بیشتر توسط پرسنل پلیس آگاهی و کلانتری خمام آغاز شد و مشخص گردید یکی از دوستان مقتول (بهرام. ز ، اهل رشت و قهرمان پاورلیفتینگ آسیا و و دانشجوی رشته تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت) هفته گذشته (بخاطر یک دختر) در رستوران شب نشین با افرادی درگیر و مورد ایراد ضرب و جرح قرار می گیرد به همین دلیل این شخص به همراه مقتول و تنی چند با خودرو پژو پارس سفید و به همراه داشتن ادوات نزاع از جمله چوب دستی، چماق و قمه روبه روی رستوران تشریفات در جاده خمام به انزلی حاضر شده و با دو دستگاه خودرو از جمله یک دستگاه پژو 405 مواجه می شوند.

وی گفت: با توجه به سابقه درگیری هفته قبل، دو گروه با یکدیگر درگیر و راننده خودرو 405 (مجید غ اهل انزلی و از ورزشکاران پاورلیفتینگ) اقدام به زیر گرفتن مقتول و یکی از دوستانش (امید ش اهل رشت و از ورزشکاران پاورلیفتینگ) نموده و در ادامه این درگیری یکی از حاضرین (علیرضا ر 26 ساله اهل انزلی) که عامل اصلی درگیری نیز بوده با چاقو به مقتول حمله ور گردیده و وی را از ناحیه قفسه سینه مود اصابت ضربات چاقو قرار داده و از محل متواری می شود.

سرهنگ کریمی تاکید کرد: با عنایت به اینکه از هر دو طرف چند نفر مصدوم و مجروح گردیده بودند بلافاصله کلیه مراکز درمانی شهرستانهای رشت و انزلی و خمام مورد مراقبت و بررسی قرار می گیرند و در ادامه اقدامات پلیسی تعدادی از افراد دو طرف که به مراکز درمانی مراجعه نموده بودند از جمله ضارب اصلی به هویت علیرضا .ر 26 ساله دستگیر شدند و علیرغم انکار اولیه با توجه به اطلاعات جمع آوری شده از شاهدین و ارائه سایر دلایل و مستندات جمع آوری شده متهم اصلی به جرم خود اقرار و به اتهام قتل به همراه تعدادی دیگر به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در این راستا چند نفر دیگر از جمله بهرام.ز ، امید. ش و مجید. غ نیز در بازداشت به سر می برند.

البته بهرام. ز که از قهرمانان پاورلیفتینگ اسیا به شمار می رود در حال حاضر به قید ضمانت آزاد است، همچنین پرونده این قتل در دادگستری خمام در حال پیگیری است.

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

منبع:
فعالان در تبعید

تصویر

تصویر

تصویر

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید