رفتن به محتوای اصلی

با بخش عمده نوشته اقای ائلیار

با بخش عمده نوشته اقای ائلیار
ناشناس

با بخش عمده نوشته اقای ائلیار موافقم و ان ها را صحیح می دانم . اما نکته ای را اصلاح می کنم البته ما در کشور نمی توانیم امار و ارقام را مبنای قضاوت در مسایل سیاسی قرار دهیم چون نظر سنجی بیطرفانه میسر نیست . ولی چون در داخل کشور هستم بر اساس مشاهدات خود می گویم بخشی از مردم به همان دلیلی که اقای ائلیار گفتند به اقای روحانی رای دادند چون فکر می کردند ایشان دورترین نظر و فاصله را با اقای خامنه ای در بین کاندیداهای موجود دارد . بخشی بزرگتری از مردم فکر می کردند و یا اعتقاد داشتند که چون ایشان برای اداره کشور از برنامه های اصلاح طلبان پیروی و از نیروهای ان ها برای اداره کشور استفاده خواهد کرد که چنین نیز شد امکان حل مشکلات اقتصادی مردم بسیار افزایش می یابد . انها و حتی روستائیان که تصور می شد پایگاه احمدی نژادند به درستی به فاجعه امیز بودن شیوه اداره کشور به روش احمدی نژاد پی برده بودند

و با توجه به اظهارات خود اقای روحانی انتظار داشتند تنش هسته ای با غرب حل و تحریم رفع و را بطه با دنیای غرب عادی شود و یا بدان سمت حرکت کند . به این دلایل رای بخش بزرگتر مردم به اقای روحانی تعلق گرفت . ضمن انکه این احتمال را می دادند با توجه حجم عظیم مشکلات اقای خامنه ای تا حدودی دست اصلاح طلبان را در پیشبرد سیاست های منطبق بر منافع ملی و نزدیکی به غرب باز بگذارد .
ان چیزی که طرفدار ولایت فقیه گفته صرفا بر اساس همان طرفداری گفته نه تحقیق مستقل برای درک حقیقت و بیان ان . تا انجایی که به یاد دارم نظر وکیل خانم و حقوق دانهای مستقل و حتی بیانات منعکس در مطبوعات ان زمان عمدتا دال بر بی گناهی خانم مذکور بوده است .