رفتن به محتوای اصلی

آقای ایرانی وطن دوست:

آقای ایرانی وطن دوست:
اقبال اقبالی

آقای ایرانی وطن دوست:
لازم می دانم که در پاسخ به شما به چند مورد اشاره کنم:
1-شما می توانید در ایرانگلوبال نظرتان را طرح کنید؛ پرسش اینست که رژیم اسلامی این شهامت را دارد تا تریبون های علنی را در دست اپوزیسیون قرار دهد و آزادی ملت در تعیین سرنوشت خود را برسمیت بشناسد؟
2- نوشتید که "رای ملت شریف ایران از روی آگاهی کامل است". در کشوری که تمامی تریبون ها در دست شبکه های مافیائی روحانیت شیعه قرار دارد و هیچکدام از اقشار و طبقات اجتماعی امکان مداخله گری سیاسی و اجتماعی نداشته، و شهروندان نیز از حق دمکراتیک آشنائی با سیاست ها، برنامه ها و مطالبات احزاب سیاسی محروم اند، چگونه از آگاهی کامل ملت حرف می زنید؟ ملت همیشه تشخیصش درست نیست، حتی اگر 99 درصد به جلادی چون خمینی رای دهند! ملت آلمان اشتباه تاریخی پشتیبانی از فاشیسم هیتلری را پست سر دارد و ملت ایران تجربه حمایت از رژیم اسلامی را.

آنچه را که شما بنام آگاهی از آن نام می برید، عین ارتجاع، عقب ماندگی و تسلیم پذیری در برابر استبداد دینی می باشد. آگاهی که سلطه اسلامگرایان را بر ایران و ایرانیان برسمیت می شناسد، تبعیض نسبت به ادیان، زنان، اقوام و ... مشروع می داند ناآگاهی محض است.
3- در سوریه مردم علیه دیکتاتور بپا خاستند و جهانیان از عزیمتگاههای مختلف در کنار قیام مردم ویا در همسوئی، همکاری با اسد و حتی شرکت در قتل عام شهروندان سوری قرار گرفتند. جمهوری اسلامی دستش بخون شهروندان سوری آغشته است و از این لحاظ مایه شرمساری هر ایرانی ست که قدمی و یا قلمی برای بقاء این رژیم جنایتکار برداشته است.
4- آقای ایرانی وطن دوست؛
اگر من و شما در باره ایران و وطن سخن بگویم؛ متوجه خواهی شد که ما دو دنیای متفاوت داریم. ایران شما ایرانی ست که در آن ملاها با تکیه بر سرنیزه اسلام حکمروائی می کنند و کشوری اسلامزده در قهر تاریخ 1400 سال پیش در عربستان است که سراسر آن آثار آئین کشی، فرهنگ کشی و ایرانی کشی هویداست و از آنچه انسانی و ایرانی ست تهی گشته است. و ایران من کشوری ست که دستاوردهای تاریخی یک ملت را ارج گذاشته و چشم بفردائی بهتر برای ساکنان این سرزمین دارد. ایران من به آئین و حکومت تبعیض بنیاد، آزادی کش و انسان ستیز شما نه می گوید و بهترین شرایط دمکراتیک را برای آزادی همگانی شهروندان کشور تدارک می بیند.
5- در پایان حکومت اسد در سوریه همانقدر مشروعیت دارد که جمهوری ملاها در ایران! اگر غیر از اینست؛ خود را در انتخاباتی آزاد و دمکراتیک به قضاوت ملت ایران بگذارید!!!