رفتن به محتوای اصلی

جناب " یک ایرانی وطن دوست" ،1

جناب " یک ایرانی وطن دوست" ،1
آ. ائلیار

جناب " یک ایرانی وطن دوست" ،1- شما هنوز یاد نگرفته اید که «مخالف یک رژیم» دشمن مملکت خود نیست. و همین طور موافق آن. مخالفت یا موافقت با رژیم ربطی به وطن دوستی ندارد. چرا ذهن خود را این قدر منجمد کرده اید. این انجماد باعث یخبندان در کشور شده است؛ این را نمی دانید؟ وضع بد داخلی و جهانی رژیم ایران را که خودتان اشاره کرده اید. و دست به عبای روحانی شده اید. اما اشتباه میکنید. 2- از دست روحانی هیچ کاری در جهت بهبودی اوضاع ساخته نیست. نه قدرت دارد و نه امکان. اوضاع رژیم آنقدر خراب است که صدتا روحانی هم ول معطلند. 3- کاری کرده اید که سیل بیاید و همه چیزتان را ببرد. 4- از ما گفتن و از شما نشنیدن.5- چرا به رژیم دیکتاتور اسد چسبیده اید؟ خودتان در داخل دیکتاتوری میکنید -کافی نیست- در خارج هم پول مردم فقیر ایران را برای حفظ دیکتاتورها هدیه میکنید؟

- از رأی و انتخاب حرف میزنید، بدون حضور اپوزیسیون رأی و انتخاب چگونه می تواند «آزاد» باشد؟ در غرب کمونیستها هم آزاد اند و در انتخابات با احزاب خود شرکت میکنند؛ شماها چه کردید، مگر خاورانها نه ساختید و جایشان را هم ناپدید نکردید؟ با یکی دو سئوال مگر همه را کشتار نکردید؟ مگر جانشین خمینی صدایش درنیامد؟ چگونه توانستید افراد زیر 18 - به ویژه دختران را که گلهای مملکت و آینده ی جامعه بودند بیرحمانه بعد از تجاوز ( عقد زورکی و غیر قانونی) خونشان را بریزید؟ لطف کنید دلایل این اعمال ضد انسانی رژیم خودتان را برای ما بیان کنید.

رژیم شما حلقه به گوش صندوق و بانک جهانی پول نیست؟ و گوشی از سیستم جهانی برده داری نوین سرمایه داری نیست؟ رژیم شما از یک طرف برده دار است، از یک طرف دیکتاتور، از یک طرف بهمه اسیرانش در زندانها شکنجه ی روحی و جسمی میدهد و تجاوز میکند. کوچکترین مسایل خصوصی مردم را کنترول میکند. بگویید اعمال رژیم شما چه چیزش انسانی ست؟

شما با دخالت در سوریه باعث تشدید جنگ داخلی و مرگ هزاران انسان بیگناه شده اید. چرا چشمتان را باز نمی کنید؟ رژیم سوریه در کدام انتخابات دموکراتیک مشروعیت پیدا کرده؟ مگر زندانهایش پر از مخالفان سیاسی او نبود؟ مگر مردم به جان آمده و تحت تبعیض در نبود عدالت اجتماعی و رفاه و آزادی علیه او نشوریده اند؟ در نبود آزادی و دموکراسی رژیم سوریه چگونه میتواند مشروعیت داشته باشد؟ « تکفیری ها و وهابیان و سافی ها » که نوشته اید به علت اوضاع آشفته ای که رژیم شما و امثال آن در سوریه بوجود آورده اند آنجا جمع شده اند. هر زیانی از اینان باز متوجه دخالت گران است. و رژیم فقیه شما یکی از آنهاست.
منهم از شما میخواهم « سعی کتید منطقی و آزادمرد باشید و وجدان خودتان را در برابر خودتان قاضی کنید». سعی کنید این وجدان را در کشتار های 61 و 63 و غیره که از سوی رژیم ایران و مورد حمایت شما صورت گرفته بکاراندازید. متأسفم که هنوز خرد حمایت گران این رژیم در حد «اعدامهای خیانی» منجمد شده است. و هنوز درک نمی کند که «اعدام» راحل هیچ مشکلی نیست و ضد انسانی ست. به هر بهانه ای.

نوشته اید «ما با اطلاع از اوضاع سیاسی و اقتصادی کشورمان...» که واژه ی «بد» را از قلم انداخته اید. چرا شما ها - طرفداران حکومت اسلام سیاسی«اوضاع سیاسی و اقتصادی کشور» را به وضعیت« بدی» دچار ساخته اید؟ میدانید این وضعیت بد موجب چه صدمات سنگینی به مردم و مملکت شده است؟ و مسئولیتش با شما ها و حکومتتان است؟
چرا راه درستی انتخاب نکردید که گرفتار این وضعیت بد نشوید و مردم را به خاک سیاه و خونین نه نشانید؟ و چرا فقر و تنگدستی و اختناق و کشتار ها را توسعه دادید؟ مردم میدانند روحانی نمی تواند قدم مثبتی بردارد. اما خواستند به فقیه شما «نه!» بگویند که نشان دهند با سیاستهای او مخالف اند. همه چیز را با شمشیر دوست-دشمن دو نیمه نکنید-عاقبتش همین وضع بدی ست که می بینید- حل مسایل، خرد بالاتری از این -دو دو تا چهار تا - طلب میکند. ذهن منجمد خود را آپ دیت کنید. این ذهن دیگر کاربردی ندارد.