رفتن به محتوای اصلی

تیم ملی چگونه دل شریعتمداری را بدست خواهد آورد؟
11.10.2011 - 18:39

تیم ملی فوتبال ایران امروز مقابل بحرين از مرحله اول رقابت‌های گروهی برای راهيابی به جام جهانی ۲۰۱۴، به برتری ۶-۰ دست یافت.

آیا باردیگر حسین شریعتمداری از پیروزی تیم ملی ایران انتقاد خواهد کرد؟

حکومت اسلامی تاکنون در تاریخ 33 ساله اش ،همه ارزش های ملی ،مادی ،معنوی ایرانی ها را در راه بدست آوردن حکومت جهانی برباد داده است.

حاتم بخشی تئورسین های جمهوری اسلامی ،این بار به سراغ حراج ورزش نیز سرایت کرده است.

شاید این بار حسین شریعتمداری استدلال نماید ، حالا که اکثریت مردم شیعه بحرین در حال بر انداختن حکومت سنی مذهب برخاسته اند پس از پیروزی تیم ملی فوتبال ایران در برابر بحرین نباید خرسند بود!

اینک معلوم نیست که تیم ملی فوتبال ایران چگونه دل شریعتمداری را برای حفظ وصدور دستاورد های انقلاب اسلامی بدست خواهد آورد؟

همه حرکات ایرانی ها در همه عرصه ها چه هنری ،ورزشی ،فرهنگی باید در خدمت انقلاب اسلامی در آیدتا ولی امر مسلمین جهان یعنی آقای خامنه ای راضی گردد!

پیروزی تیم ملی فوتبال ایران در برابر فلسطین ـ شریعتمداری را بسیار ناخشنود کرد تا آنجائیکه به یکباره از «پوریا ولی »یاد کرد و در همان یاداشت شیوه پهلوانی اورا سرمشق تیم ملی فوتبال ایران قرار داد!

وقتی جوانان بی گناه در زندانهای جمهوری اسلامی ،شکنجه و اعدام می شوند ـ آیا آقای شریعتمداری از راه و رسم جوانمردی « پوریا ولی » نیز یاد می کند؟

انتقاد شريعتمداري از جشنواره گل مقابل تيم‌ملي فلسطين!

http://rajanews.com/detail.asp?id=103993

"حسين شريعتمداري در يادداشت امروز روزنامه كيهان از جشنواره گل مقابل تيم ملي فلسطين انتقاد كرد و نوشت:

گفته اند «پهلوانان نمي ميرند» كه بايد گفت؛ پهلوانان هم مي ميرند. مي گويند؛ منظور آن است كه ياد و خاطره پهلوانان هميشه زنده مي ماند. اين گزاره نيز مخدوش است و چه بسيار پهلواناني كه آمده اند و رفته اند و امروزه يادي از آنها در خاطر هيچكس باقي نيست".

33 سال هست که تیم های ورزشی ایران در مصاف با اسرائیل ، بدستور رهبران رژیم اسلامی ـ میدان های ورزشی را با آبرو ریزی خالی کرده اند ونام و حیثیت ورزش ایرانیان را به زیر سئوال برده اند وهمواره شرمساری ملی به بار آمده است !

بخاطر زور گوئی ها و رفتار های ناشایست رهبران حاکم بر ایران که با جامعه اهل ورزش بعمل آمده است ،دسته دسته از ورزشکاران ایرانی به کشورهای پیشرفته جهان پناهنده شده اند و مدال هائی که می توانستند برای سربلندی ایران زیبنده سازند اما اینک در خدمت کشورهای میزبان قرار داده اند!

آری ،جمهوری اسلامی ـ فقط اقتصاد ایران را به تاراج نبرده است ،بلکه ورزش را با مدیریت فرقه ای به آلت دست خود در آورده است به نیات گلید خود دست یابد!

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

ایران گلوبال

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.