رفتن به محتوای اصلی

استخدام 4 هزار آخوند در شرکت ملی گاز ایران
19.04.2014 - 12:30

به گزارش خبرنگار فارس از کرمانشاه، محمد‌مهدی هادی‌زاده در آیین اختتامیه شانزدهمین دوره مسابقات قرآن و نهج‌البلاغه "بهار در بهار" شرکت ملی گاز ایران که در هتل پارسیان کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: شرکت ملی گاز به عنوان شرکتی خدمت‌رسان کار گازرسانی به خانواده‌های ایرانی و تامین انرژی در کشور را برعهده دارد.

هادی‌زاده تصریح کرد:‌ 16 هزار نیروی رسمی وظیفه خدمت‌رسانی در شرکت گاز را بر عهده دارند، بنابراین مسئولان نظام باید به مباحث فرهنگی این قشر توجه داشته باشند.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های شرکت گاز در عرصه‌های فرهنگی و قرآنی مطرح است، افزود: قرآن به عنوان اصلی‌ترین رکن و الگو در زندگی است و ترویج فرهنگ قرآنی برای شرکت گاز ایران افتخار است.

رئیس شورای فرهنگی شرکت ملی گاز ایران گفت: جنگ امروز دشمن جنگ نرم است لذا با برنامه‌ریزی در سطح گسترده از نونهالان تا جوانان با توجه به تهاجمات فرهنگی می‌توان در این جنگ نیز پیروز شد.

وی ادامه داد: اگر قرآن که باعث بصریت و آگاهی است در بین جوانان و نوجوانان نهادینه شود خود به خود از ناهنجاری‌ها و غفلت‌هایی که وجود دارد کاسته خواهد شد بنابراین آموزش مباحث قرآنی باید افزایش داده شود و عرصه‌های فرهنگی و قرآنی ترویج شود.

وی با اشاره به اینکه امروز در شرکت ملی گاز ایران 4 هزار روحانی فعالیت‌های قرآنی را ترویج و آموزش می‌دهند، گفت: امروز افتخاری است که صنعت گاز ایران به عنوان صنعتی خدمات‌رسان، بالنده و پیشتاز در عرصه فرهنگی است و به عنوان یک دستگاه برتر در عرصه قرآنی شناخته شده است.

وی در پایان با ابراز امیدواری از اینکه صنعت گاز ایران به عنوان یک جامعه قرآنی معرفی شود، از شرکت گاز استان کرمانشاه به خاطر میزبانی خوب تقدیر و تشکر کرد.

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

اقبال اقبالی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.