رفتن به محتوای اصلی

ماراتن ۱۰۰ و اندی روز شیخ حسن= بالای ۳۰۰ نفر اعدام
15.11.2013 - 01:19

پایان ماراتن ۱۰۰ روزه شیخ حسن هم به پایان رسید و معجزه‌ای صورت نگرفت،بی‌چاره کسانی‌ که به وعده‌های این یارو دلخوش کرده بودند،و منتظر کاری انسانی‌ از جانب حکومتی فاشیست و ضدّ انسانی‌ بودند.(البته شرط انصاف نیست که نگوییم تا مدت‌ها رکوردی دست نیافتنی به نام دولت رو به قهوه‌ای شدن شیخ حسن با اعدام بالای ۳۰۰ نفر در ۱۰۰ روز ثبت شده است).

سخن را از اینجا آغاز می‌کنم،۳۴ سال است که از حیات ننگین رژیم کثیف اسلامی می‌گذرد،رژیمی‌ که بر موج انقلاب مردم سوار شد و با نام انقلاب اسلامی و سپس جمهوری اسلامی تحت لوای خمینی دجال با دروغ و دغل و خرافات  ٔبر مردم ایران تحمیل شد.

از همان ابتدا وعده‌های توخالی آسمانی که بماند،وعده‌های زمینی‌ که به مردم مثلا انقلاب کرده داده شده بود،هیچ کدام تا به همین امروز عملی‌ نشده و نخواهد شد,چرا که ماهیت حکومت‌های دیکتاتوری و اریستوکراسی همین است.

در هیچ  دوره ایاز دولت‌های رنگارنگ حکومت کثیف اسلامی،ذره‌ای از خواست‌های انسانی‌ مردم تحقق‌ نیافته،که هیچ،مانند برفی که در حال آب شدن هست،روز به روز در تمام زمینه‌ها عرصه ٔبر مردم تنگتر شده است.

در مورد دولت‌های قبلی‌ و جنایات آنها صحبت زیاد شده و تاریخ خود گویای این مهم می‌باشد،حتا دولت موسوی که امروز الگوی آزادی برای یک سری گول خورده هست، کشتار و اعدام‌های گروهی در گورهای دست جمعی‌ را در کارنامه خود دارد،که نه تنها اظهار ندامت از طرف سران و مزدوران فاعل آن صورت نگرفته بلکه از آن زمان به عنوان دوران طلائی یاد میشود،جنایاتی که امروز در محافل جهانی‌ با نام هولوکاست اسلام حکومتی از آنها یاد میشود.البته ناگفته نماند،که جمهوری کثیف اسلامی همیشه اعدام‌های خاموش را در کارنامه ننگین خود به همراه داشته و دارد.(مراد، زندانیان محروم از دارو درمان می‌باشد)

چیزی که دولت بنفش شیخ حسن را از دولت‌های قبلی‌ در عرصه بین المللی برجسته می‌کند،اینکه با کمال وقاحت در نیویورک، جهان و دولت‌ها را به پرهیز از خشونت دعوت کرد،اما غافل از اینکه در ایران شاهد ترویج خشونت در حد اعلای آن هستیم و مخالفین را به عناوین مختلف به دار میاویزند و اعدام میکنند،و در عرصه فرامرزی هم شاهد دسته گل‌های سپاه قدس  در کشتار مردم بیدفاع سوریه هستیم.(این یعنی‌ پرهیز از خشونت و دعوت همگان به انجام آن،البته از نوع اسلام حکومتی و جمهوری اسلامی).

 

به عقیده من در شو انتخاباتی که شیخ علی‌ با حمایت سپاه به راه انداخت،علیرغم میل باطنی خویش ،شیخ حسن را انتصاب کردند،چیزی که بیشتر شبیه به مضحکه انتخاباتی بود,چرا که می‌بایست خود را از ورطه شورش گرسنگان یا همان ۹۹%  ها نجات دهد،و این منوط به چراغ سبز غرب و آمریکا بود.

با توجه به عملکرد دولت بنفش شیخ حسن, ظرف ۱۰۰  و اندی روز گذشته پر مسلم است،که شیخ حسن فقط برای سیاست خارجه و فریب  مقطعی غرب و آزاد نمودن پولهای بلوکه شده نظام منصوب شده و اختیارتی در خصوص داخل به او داده نشده است،به بیان دیگر قدرت اجرایی یک سردار سپاهی از او بیشتر است.

البته غرب بنا ٔبر اظهارات خود شیخ حسن که در دوران دولت خاتمی زمامدار شورای امنیت ملی‌ بوده، و به صورت علنی ابراز نموده بیشترین سانتریفیوج در آن زمان راه اندازی شده و موفق به فریب همگان شده،مطمئنا دچار تکرار اشتباه نمی‌شود. 

در این بین حکومت کثیف اسلامی برای بقای خود از هیچ کاری در آمریکا و اروپا فروگذار نبوده و لابی ایران را در آمریکا و غرب اکتیو نموده است،تا آنجا که چوب حراج ٔبر ثروت ملی‌ ایرانیان زده و پیشنهاد‌های چرب و چیلی در جهت طولانی نمودن حیات ننگین خود مطرح و داده است.(اشاره به عملکرد زنگنه و دعوت از شرکت‌های نفتی‌ اروپایی).

موج اعدام‌های صورت گرفته و عدم واکنش شیخ حسن و دولت بنفش،اشاره به این دارد که کماکان حکومت کثیف اسلامی ٔبر جو خفقان و سرکوب پافشاری دارد، و با عدم نتیجه در مذاکرات هسته‌ای و تشدید مشکلات اقتصادی کسی‌ حق اعتراض ندارد،در واقع یا هویج یا چماق.

چیزی که در این بین جای نه اندکی‌، بلکه بسیار جای تعجب دارد،اینکه باز هم مردم(عده قلیلی) چشم به اصلاح این حکومت فاشیستی و ضدّ انسانی‌ دارند،چند بار قرار است تاریخ تکرار شود و از ۱ سوراخ چند بار میخواهند گزیده شوند...!؟

حتا ۱ نمونه وعده تحقق‌ یافته انسانی‌ در این رژیم پیدا نمی‌شود.(گشتم نبود،نگرد نیست)

قابل توجه کسانی‌ که احیانا بخواهند از عملکرد دولت در زمینه آزادی زندانیان سیاسی دفاع کنند،لازم به ذکر است که فقط چند زندانی منتقد نظام،که پایان دوره محکومیت خود را سپری میکردند آزاد شدند،آن هم نه برای احترام به خواست مردم،بلکه به خاطر فریب غرب.

واقع بین باشیم این سوال را از خود بپرسیم:

اگر خدای ناکرده، خدا راست بود و با دوز و دغل و خرافات و توسل به ائمه مکار، شیخ حسن در مذاکرات پیش روی، ۲دو سرّ باخت یا همان نرمش قهرمانانه(غلط کردن شیخ علی‌) به توافق با غرب نائل آمد ،آیا:

- اعدام لغو خواهد شد؟

زندانی سیاسی نخواهیم داشت؟

آپارتاید نژادی و جنسی‌ نخواهیم داشت؟

- حقوق زن و کودک به حساب آورده خواهد شد؟

بدون شک تا حکومت کثیف اسلامی و جمهوری اسلامی هست،اعمال ضدّ انسانی‌ و غیر انسانی‌ آن در تمامی‌ جوانب وجود خواهد داشت.

پس ۱ راه داریم،آن هم سرنگونی کامل و بیچون و چرای حکومت کثیف اسلامیست.

نا‌ن،آزادی،کرامت انسانی‌، در جامعه انسانی‌ حق همه انسانهاست.

زنده با د سوسیالیسم

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

کیانوش توکلی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.