رفتن به محتوای اصلی

حسن غفاری مرندی، ابر بدهکار بانکی در جمهوری اسلامی؛ در کانادا
05.03.2024 - 05:19

میرا نصیری در توئیتر نوشت:

زنی که در این ویدئو ناسزاگویی می کند؛ همسرِ آقای حسنِ غفاریِ مرندی است؛ نخستین ابر بدهکار بانکی در جمهوری اسلامی در دهه ی هشتاد! وی، ده ها میلیون دلار بابت کارخانه ی فولاد، و مشارکت با بانک صنعت و معدن وام گرفته، به کانادا گریخته، و پول ها را در زمینه ی ملک سرمایه گذاری کرد! خانم در این فیلم اذعان می کنند که مال مولانا هستند!!! منظورشان عضویت ایشان در کلاس های کوهپایه ی الغدیر است. آری! خانم مرندی در مسجد الغدیر تردد می کنند و حقیقتشان را هم در اینجا با تکیه بر اسناد موجود و اثبات شده، برای شما افشا کرده ام!

همانطور که می بینید؛ همسر، ثروت ملی را چپاول می کنند و خانم هم در ونکوور، با خیالی آسوده به ماساژ می روند!

از سویی، خانمی که کلاه سپید بر سر گذاشته بود، پس از خروج از اتاق ماساژ، بدون کلاه و حجاب در سالن ماساژ، حضور داشت؛ سالنی که پر بود از آقایانی غیر ایرانی در سنین مختلف. موهایش کوتاه و قرمز رنگ بود. پیش از خروج از سالن، کلاه را بر سر گذاشته و از آنجا خارج شد.

در پارکینگ با آن ها رو به رو شدم و مکالمه ای که مشاهده می کنید، بین ما رقم خورد. باید اشاره کنم که تعدادی از موسسین، و سرمایه گذاران اصلی مسجد الغدیر در نورث ونکوور، از وابستگان و عاملین جمهوری اسلامی اند که نام برخی از آن ها پیشتر افشا شده است. جا دارد در اینجا اشاره ای داشته باشیم به خانم معصومه (یاسی) حسینی؛ مدیر سابق دبیرستان دخترانه بوعلی در یوسف آباد تهران که یکی از اعضای فعال مسجد الغدیر بوده و بزرگ‌ترین مناسک اسلامی را در این شهر برگزار کرده است. اما با وجود مشغولیتِ چندین ساله به تدریس دینی، مدیریت مدارس دخترانه در ایران، زهر کردنِ زندگی‌ به کام دختران دانش آموز، و رفت و آمد به مسجد الغدیر؛ امروز بدون حجاب و آزادانه به زندگی در ونکوور مشغول است.

میرا نصیری سوم مارس ۲۰۲۴

*دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این ویدئو، نظر تهیه کننده بوده و الزاماً بازتاب دیدگاه خبرنامه گویا نیست، خبرنامه گویا از صحت یا سقم محتوای این ویدئو اطلاعی ندارد

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

انتشار از:

ایران گلوبال

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.