رفتن به محتوای اصلی

اطلاعیه سیامک نادری: اقدام مشکوک و پرسش برانگیر کانال کوچه -
05.07.2022 - 23:24

 

دیشب ساعت ۲۲۳۰با کانال شبکه جهانی کانال ۲(  آقای رضا ضرابی» برنامه لایو اینستاگرامی داشتیم. کانال کوچه بر اساس همین لایو  اینستا گرامی  و مصاحبه من ، امروز برنامه ای تحت عنوان« افشاگری های یک عضو مجاهدین خلق از پشت پرده مخوف این سازمان!!!» را در  کانال یوتیوپ کوچه گذاشته و تا این ساعت بیش از ۳۱۰۰۰بازدید کننده داشته است.

لینک کانال کوچه:

کانال کوچه در این برنامه حدوداً ۹۰ در صد از گفتگوی لایو اینستاگرامی من  استفاده کرده است، و سپس  در ادامه برنامه عنوان می کند:« حرفهای سیامک نادری را،  اما اکثر جداشدگان از مجاهدین خلق « بگونه ای» تکرار می کنند» سپس ویدئو سه تن از زنان جداشده که با انجمن نجات و ایران اینتر لینک مسعود خدابند و ابراهیم خدابنده( مسئول انجمن نجات و وصل به وزارت اطلاعات رژیم جمهوری اسلامی) و همچنین حسن حیرانی جداشده در آلبانی که چندین ماه است انجمن آسیلا را در تیرانا- آلبانی راه اندازی کرده و در ارتباط با انجمن نجات تهران ( وزارت اطلاعات) همکاری می کنند را پخش می کند.

تصویر

 

تصویر

 

به طبع از خلال همین برنامه فوق می توان فهمید که کانال کوچه افراد بی دانش و بی  اطلاع  و ناآگاهی نبوده  و بخوبی سوابق افراد فوق را می دانند و حتی با یک سرچ ساده در اینترنت عکس ها و ویدئو های و مصاحبه ها و … افراد فوق موجود و قابل دسترسی است.

کانال کوچه آگاهانه  با نمایش دادن عکس سایت مجاهدین خلق و انتشار کتاب« سیامک نادری مأمور وزارت اطلاعات، کتاب رونمایی از یک بریده مزدور» سعی دارد با نمایش این کتاب و اتهام زنی های شناخبته شده فرقه رجوی، زمینه سازی لازم را انجام داده، تا افراد که با انجمن نجات( وزارت اطلاعات ) همکاری می کردند را سفید سازی کرده و در این ویدئو آنها را در کنار لایو اینستا گرامی من  ارائه دهد. به همین سبب پس از معرفی کتاب فرقه رجوی برعیله من … بلافاصله  ویدئو سه تن از زنان جداشده که یکی از آنها هم اینک در ایران زندگی می کند و در ادامه ویدئو حسین حیرانی فرد شناخته شده از جداشدگان فرقه رجوی در آلبانی  که با انجمن نجات و … فعالیت می کند به نمایش در می آید، تا چنین القا شود که گویی این افراد نیز وضعیت مشابه سیامک نادری دارند و این مجاهدین هستند به آنها اتهام زده اند ؟

تصویر

به همین جهت اقدام کانال کوچه چیزی جز مخدوش سازی مرز بندی با رژیم پلید جمهوری  اسلامی و سفید سازی جداگانی که هر یک بنوعی در ارتباط با رژیم بودند نبوده و نیست، زیرا جداشدگانی که با رژیم جمهوری اسلامی که دشمن اصلی مردم ایران است هیچ مرزی نداشته و از تریبون رژیم  و بسود رژیم  برعلیه فرقه مجاهدین خلق موضعگیری می کنند، نمی تواند اصالت و اعتباری داشته باشند. خیانت، جنایت و فساد فرقه مجاهدین خلق توجیه کننده این نیست که با رژیم پلید جمهوری اسلامی به همکاری پرداخت. بلحاظ انسان برای من قابل درک است که این دست از جداشدگان قربانیان فرقه مجاهدین و رهبری آن هستند که بسا سختی و زجر کشیده اند. اما توجیه کننده آن نیست که در ضدیت با رجوی بسوی دشمن مردم ایران و رژیم جنایتکار جمهوری اسلامی بروند.  یا از جنایت رجوی بگویند و در باره رژیم سکوت پیشه کنند؟

 

از آنجا که من نیز نمی خواهیم بدون سند و مدرک و مشابه رژیم جمهوری اسلامی  و وزارت اطلاعات و همچنین  روش های شناخته شده  فرقه مجاهدین در اتهام زنی که همان الگوی های وزارت اطلاعات است،  کانال کوچه را به رژیم و وزارت اطلاعات منتسب سازم بدینوسیله بر طبق اصول و چهارچوب کار رسانه ها و از جمله کانال کوچه دو راه حل را پیش پای آنها می گذارم و هر دو راه حل یک محتوا را در بر دارد:

۱) قسمت  مصاحبه  و لایو  نگارنده ( سیامک نادری) از این برنامه حذف شود.  می توانند مصاحبه با جداشدگانی که با رژیم جمهوری اسلامی مرزی ندارند و سوابق آنها در اینترنت موجود است در یوتیوپ باقی بماند.

۲) قسمت پایانی ویدئو کانال کوچه و افرادی که فوقاً اشارت رفت، حذف شده و صرفا  سخنان لایو اینستا گرامی نگارنده ( سیامک نادری ) باقی بماند.

از آنجا که مسئولین کانال کوچه بصورت رسمی خود را معرفی نکرده ند و  آدرس، ایمیلی و شماره تلفن آنها جهت ارتباط با کانال کوچه در دسترس عموم نیست، این اطلاعیه را پیشاپیش برای فیسبوک کانال کوچه ارسال می کنم و در صورت عدم رسیدگی و پاسخگویی، متن اطلاعیه را برای افکار عمومی انتشار میدهم.

 

تصویر

عکس ارسال اطلاعیه به فیسبوک کانال کوچه از طریق مسنجر فیسبوک

توضیح ضروری:

نگارنده( سیامک نادری)  بسته با موضوع مصاحبه ( درمورد مجاهدین خلق) با رسانه ها  یا خبرنگاران  همواره شرایط و چهارچوبهای مصاحبه خود را عنوان می کردم که به هیچوجه در هر نوع  مصاحبه،  چه  تصویری، صوتی و متنی، حاضر نیسیتم در کنار کسانی قرار بگیرم که با رژیم جمهوری اسلامی مرزی نداشته و در کنار آنان قرار می گیرند،  و یا جداشدگان از تشکیلات فرقه مجاهدن که با رژیم جمهوری اسلامی  و انجمن نجات و ایران اینتر لینک و… و یا سایت های وابسته و شناخته شده آنها همکاری می کنند در کنار من قرار گرفته و یا حتی یک جمله از آنها بعنوان نقل قول و … بیاید.

سال گذشته دوست گرامی آقای حنیف حیدر نژاد نیز در دو مورد شاهد این موضع بودند، زیرا در صورت عدم توافق مصاحبه ای انجام نخواهم داد و یا درصورت عدم پایبندی بهنگام  انتشار مصاحبه، رسما خواهان حرف مصاحبه خود خواهم شد.

در صورتی که کانال کوچه درخواست اصولی و حقوق قانونی من سر بازند به طبع حق پیگیری و شکایت و ارسال اطلاعیه  به کانال یوتیوپ و … محفوظ خواهد بود.

لینک لایو اینستاگرام با کانال شبکه جهانی کانال ۲(  آقای رضا ضرابی):

https://www.instagram.com/tv/CfmzQfNlDwj/?igshid=YzAyZWRlMzg

 

 

سیامک نادری

سه شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۱ / Tuesday 5th July 2022

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

کیانوش توکلی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.