رفتن به محتوای اصلی

نه بزرگ به انتخابات اطلاعیه: حزب تضامن دمکراتیک اهواز
25.02.2024 - 23:22

زنان و مردان مبارز اقلیم اهواز

ای آزادی خواهان وطن عزیزمان

برکسی پوشیده نیست که رژیم ولایت فقیه پس از خیزش (زن، زندگی، آزادی) در افول مشروعیت خود و مسیر تاریکش گام برمیدارد. و انتخابات پیش رو را در پرتوی تحولات بین المللی، و شرایط منطقه آیی و داخلی، "بمثابه طناب نجات" قلمداد می‌کند. چرا که ورای آن می‌تواند این پیام را به جهانیان مخابره کند که هنوز در داخل کشور مشروعیت و طرفدارانی دارد که ان را تاکنون نماینده خود می دانند. استفاده ابزاری از حضور مردم به عنوان پوششی برای خطرناک ترین نقطه عطف تاریخ جمهوری اسلامی ایران، با ایجاد اقلیتی خودی و مطیع که خواهان کنترل بر مهم ترین مرکز قدرت سیاسی یعنی دو مجلس خبرگان و مجلس شورا هستد در جریان است. این در حالی است که عملا جزیی از این پروژه از طریق به ریاست رسیدن ابراهیم ریسی اجرا گردید.

مردم آگاه و بیدار ما :

حضور شما به هر نحو در این انتخابات سرنوشت ساز ، نه تنها جنایت، نفی خون شهدا و نفی و انکار رنج مجروحان و بازداشت شدگان محسوب می شود، بلکه به استقرار عمیق‌تر پایه‌های دیکتاتوری می‌انجامد و زمینه را برای « حلقه مشهد» ودو چهره معروف آن یعنی ملا احمد علم الهدی و دامادش ابراهیم رئیسی،هموار می‌کند. نیک می‌دانیم که علی خامنه‌ای نیز با این ترفند به حذف همه مخالفان از طریق قتل، بازداشت وتبعید چندین دهه بر کشور حکومت می‌کند و عقاید افراطی خود را بر جنبه‌های دولتی و سیاست خارجی اعمال و از برای آن به دستاوردهای مالی هنگفت می‌رسد.

ما در حزب تضامن دموکراتیک اهواز و با رصد دقیق اوضاع ایران و به ویژه اهواز می دانیم که انتخابات آتی هیچ رمقی نخواهد داشت و می دانیم که ترفندهای رژیم با ایجاد اختلافات قبیله ای در روستاها و شهرهای کوچک اهواز دیگر نمی‌تواند برای اقبال رای دهندگان به شرکت در انتخابات کافی باشد، اما با این وجود برای آنانی که هنوز فریب این رژیم را می خورند تاکید می کنیم، شرکت شما در این دوره انتخاباتی (که حتی اصلاح طلبان نیز حاظر به مشارکت در آن نیستند)بمثابه کمک به رژیمی است که برای احیای مشروعیت داخلی و بین المللی خود تلاش می‌کند ، و همچنین آنها را برای اجرای پروژه های خطرناک خود در انتقال سرشاخه‌های کارون و کرخه، مصادره اراضی، خشک کردن هور و پیشبرد اعدام، دستگیری، سیاست فارسی سازی منطقه و تغییر دیموگرافیک ( بافت جمعیتی) یاری می‌سازد.

نه بزرگ به انتخابات

آری به تحریم انتخابات و مشروعیت زدایی از نظام ولایت فقیه.

حزب تضامن دموکراتیک اهواز

اسفند ۱۴۰۲

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

یاسین اهوازی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.