رفتن به محتوای اصلی

محکومیت اعدام چهار زنداني سياسي کورد وهشدار درباره موج اعدام های جدید در اهواز
31.01.2024 - 18:03

ملت عرب الاهواز ملت های به جان آمده از جنایات رژیم ولایت فقیه

اززمان چپاول قدرت توسط رژیم ولایت فقیه پس از انقلاب مردمی ایران در سال ۱۳۵۷ و تا به کنون، این رژیم در راستای به کرسی نشاندن سیاست‌های اهریمنی خود، از اتکا به احکام ناعادلانه به ویژه اعدام ها دست برنداشته، و بدون داشتن کوچکترین دغدغه ای برای ارزش های اسلامی خود که شب و روز از آنها دم می زند و ارتش ها و شبه نظامیان زیادی را به خاطر آنها بسیج کرده، « حرمت جان انسان‌ها » را بازیچه خود قرار داده و از آنها پیامی محض برای تهدید و هشدار به مخالفان خود ساخته است.

این امر پیش از هرچیز خود بیانگر حالت «سادیستی» این رژیم است که با خوی بزدلانه از ریختن خون بیگناهان لذت می‌برد و با تکرار این جنایات سعی در تضمین بقا خود دارد.

بدین‌سان ما در حزب تضامن دموکراتیک اهواز با دقت اخباری را که از اهواز، مبنی بر صدور موج جدیدی از اعدام‌ها علیه فعالان سیاسی ومدنی به ویژه احکام صادره علیه آقایان مالک موسوی وعلی عبیداوی و تصویب مجدد حکم اعدام عباس دریس، شاهد زنده و سند انکارناپذیر جنایت رژیم ولایت فقیه در کشتار خونین معشور را دنبال می‌کنیم.

این خبر در حالی است که صبح روز دوشنبه ۲۹ ژانویه ماه جاری، حکم اعدام چهار فعال از حزب كومله به بهانه های واهی، اجرا گردید. ما در حزب تضامن دموکراتیک اهواز، ضمن اعلام همبستگی خود با ملت دلاور کورد، به روح شهدای والا مقام آنها درود می فرستیم و مانند همیشه با آنان تجدید عهد می‌کنیم که راهشان را تا تحقق عدالت و از بین رفتن کل نظام ولایت فقیه ادامه دهیم. همچنین جا دارد نگرانی عمیق خود را نسبت به سرنوشت فعالان آزاده ملت خود ابراز داریم. از این روی باری دیگر در برابر ملت عرب اهواز متعهد می شویم که صدای رسای آنان در مجامع بین المللی مرتبط با حقوق بشر باشیم تا از وقوع این جنایت شنیع جلوگیری کنیم. همچنین از ملت خود می خواهیم در این مقطع حساس از حیات رژیم، برنامه های سنجیده ای را برای مرحله بعدی تدارک ببینند، به ویژه این که مطمئن هستیم که روزها آتی در ایران پر اتفاق و سرنوشت‌ساز خواهد بود.

زنده باد ملت عرب اهواز

زنده باد اتحاد ملت های ستمدیده در ایران

رحمت و جاودانگی برای شهدای دلاور ما و آزادی برای تمام مبارزان در بند

حزب تضامن دموکراتیک اهواز

 بهمن ماه 1402

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

یاسین اهوازی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.