رفتن به محتوای اصلی

انفجارها و عملیات تروریستی در کرمان را محکوم می کنیم
08.01.2024 - 06:46

انفجارها و عملیات تروریستی در کرمان را محکوم می کنیم 

اقدامات تروریستی وحشیانه‌ای در روز چهارشنبه ۱۳ دی ماه ۱۴۰۲ در شهر کرمان ایران در سالگرد کشته شدن قاسم سلیمانی رخ داد که منجر به کشتن بیش از 100 نفر و زخمی شدن 283 نفر گردید . حال بسیاری از صدمه دیدگان که در مراقبت ویژه هستند وخیم است و ممکن است که تعداد کشته شدگان بالا رود . می توان گفت که بیشترین کشته شدگان و مصدومین از مردمان عادی و محروم  جامعه بودند که شاید برای دسترسی به لقمه نانی در این مراسم شرکت کرده بودند. بسیار جای شگفتی و سوال برانگیز است که سردمداران رژیم، فرماندهان سپاه پاسداران و حامیان  و حتی خانواده "قاسم سلیمانی" در این مراسم شرکت نکرده اند ؟ آیا آنها از این عمل تروریستی آگاه بودند؟  

بیشترین کشورهای جهان این عمل تروریستی را محکوم کرده اند و از آمار بالای کشته شدگان و  کشته شدن کودکان ابراز تاسف کردند و شورای امنیت سازمان ملل بیانیه ای در این مورد منتشر کرد . در این بیانیه تاکید  شده که"تروریسم در همه اشکال و مظاهر آن یکی از جدی‌ترین تهدیدها برای صلح و امنیت بین‌المللی است".و هم چنین "بر لزوم پاسخگویی عاملان، سازمان‌دهندگان، تأمین‌کنندگان مالی و حامیان این اقدامات مذموم تروریستی و محاکمه آنان" تاکید گردید. 

حزب آزادی و رفاه ایرانیان(آرا) و همگرایان سوسیال دموکرات ایران ضمن تسلیت به خانواده های داغدار و بهبودی سریع برای زخمی شدگان، این اقدام و هر گونه فعالیت تروریستی را بشدت محکوم می کند. کشور ها و یا گروه هایی که این چنین عمل میکنند بایست در  دادگاه های بین المللی محاکمه گردند . 

ما براین باوریم که این اقدام که جان های بیگناهی را  از بین برد تنها به سود رژیم اسلامی ایران که خود مشوق ترور و نهادهای تروریستی است می باشد. رژیم که در مخمصه بحران های اقتصادی و بسیاری از بحران های دیگر گیر کرده است از این اقدامات  به نفع خود استفاده کرده و با متهم کردن افراد بیگناه برای طناب دار خود گردن می یابد تا ارعاب را بیشتر در میان مردم ایجاد کند و چند صباحی به عمر ننگین خود بیفزاید.  

پیروز باد مبارزات مردمان ایران  

زن، زندگی، آزادی  

حزب آزادی و رفاه ایرانیان(آرا)   

همگرایان سوسیال دموکرات ایران 

۱۸ دی ۱۴۰۲ | 08-01-2024 

hezbara@gmail.com 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

هوشنگ اسدی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.