رفتن به محتوای اصلی

دوستان گرامی، راست گراترین
تبریزی
12.06.2022 - 12:36
عنوان مقاله:
زنده باد کمونیسم

دوستان گرامی، راست گراترین راست گراهای جهان ناسیونالیست ها هستند و شما اگر به سخنانی که پیروان پان های رنگارنگ ناسیونالیستی پیاپی می گویند و می نویسند نگاه کنید خواهید دید که .....

..... پان آریاها، پان ترک ها، پان کردها، پان عرب ها و ..... با آن که گاهی مانند سگ و گربه به جان هم می افتند و باهم در کشمکش هستند در یک نکته هیچ اختلافی نداشته و با یکدیگر صد درصد هماوازند و آن هم دشمنی با کمونیست هاست!

چنان که پان آریاها از زمان پیدایش آریاپرستی در زمان محمدرضا پهلوی تا کنون از سرسخت ترین دشمنان کمونیست ها بوده اند! چون همه پان آریاها وابسته به بورژوازی و سرمایه داری هستند و تا کنون دیده نشده است که یک پان آریا بیل و کلنگ و داس و چکش به دست گرفته و کار کند و یا دستان پینه بسته و چهره آفتاب سوخته داشته باشد!

تا کنون حتی یک بار دیده نشده است که یک پان آریا از گرانی و نداری و بی پولی و بیکاری و گرسنگی نالان باشد و چنین کسانی حتی در میان خرده پولداران (خرده بورژواها) نیز دیده نمی شوند چون اینان وابسته به سرمایه داران و زرسالاران دانه درشت کاخ نشین هستند و خوراک اینان خاویار طلائی و بوقلمون سرخ کرده و کباب گوشت گوزن است!

دوستان گرامی، آیا حتی یک تن از مردم ندار و بی پول و گرسنه و بی نان مانده و پابرهنه ایران هم در میان پان آریاهائی که از بس خورده و نوشیده اند که از سیری دارند می ترکند دیده می شود؟ نه! و هرگز آریاپرستی در میان کارگران و رنجبران و دهقانان (پرولتاریا) جائی نداشته و ندارد!

دوستان گرامی، به چه درد کارگران و برزگران و مردم گرسنه و تشنه و کارتن خواب های بی خانمان ایران می خورد که بدانند آریائی ها از کدام جهنم دره ای به ایران آمده اند و یا کورش دوهزار و پانصد سال پیش چه غلطی کرده است؟ و آیا اگر یک پان آریا این سخنان صد من یک غاز و بی سر و ته را برای مردم دردمند و درمانده و گرسنه ایران بگوید برای او کف می زنند و یا سنگ بارانش می کنند؟

دوستان گرامی، هم اکنون پیروان همه پان های رنگارنگ ناسیونالیستی گذشته از آن که دشمن تشنه به خون کمونیست ها هستند در راه نابودی رژیم دژخیمان و شکنجه گران سنگ اندازی می کنند که در این باره نگاه کردن به نوشتاری در لینک زیر سودمند است

http://iranglobal.info/node/57922