رفتن به محتوای اصلی

بیانیه401
نظرات رسیده
11.06.2022 - 08:34

بیانیه401 ‍ اعلام حمایت جمعی از زندانیان و فعالین سیاسی داخل ایران از #شاهزاده_رضا_پهلوی شاهزاده رضاپهلوی! پیام جنابعالی در ۱۳ خرداد ماه بسیار مسرت بخش و امیدآفرین بود.

بیانیه401

‍ اعلام حمایت جمعی از زندانیان و فعالین سیاسی داخل ایران از #شاهزاده_رضا_پهلوی

شاهزاده رضاپهلوی!

پیام جنابعالی در ۱۳ خرداد ماه بسیار مسرت بخش و امیدآفرین بود.
در این پیام صداقت و صمیمیت همیشگی شما با قاطعیت و صلابت همراه گردید و جایگاه جنابعالی را به عنوان پیشاهنگ خیزش همگانی ملت ایران در مقابل استبداد و ستم حاکمان جمهوری اسلامی تثبیت کرد.
تحلیل شما از شرایط کنونی کشور واقع بینانه و رهنمودهایتان بر فعالان داخل و خارج از کشور رهگشاست.
پاسخ طنزآمیزی که شما به پرسش شیطنت آمیز استمرار طلبان در مورد توانمندی نظام جایگزین جمهوری اسلامی میدهید جالب و روشنگر است ؛ آنجا که میگویید آیا تصور میشود که کشور بزرگ ایران با هشتادوپنج میلیون جمعیت جایگزینی برای کسانی که شغل اول و آخرشان روضه خوانیست ندارند؟!؟ حتما دارند...
همانطور که بدرستی اشاره کردید، نبود سازوکار تصمیم گیری برای هماهنگ سازی اعتراضات و فراخوانها، مبارزات را با چالش مواجه ساخته است .
از اینرو، ضرورت وجود یک هماهنگ کننده ارشد که بتواند این سازوکار را به شور بگذارد و در نهایت به تصمیمات پراکنده انسجام بخشد انکارناپذیر است . از سوی دیگر، اعتماد بی شائبه ایی که به راستی ملت ایران به جنابعالی ابراز میدارد و نیز محبوبیتی که شما بخصوص در چهار دهه گذشته بواسطه خیراندیشی ، مهرورزی و خشونت پرهیزی و رعایت جانب ادب و انصاف بدان دست یافته اید شما را در جایگاه ویژه ایی نشانده است.
ما امضاکنندگان این بیانیه حمایت خود را از جنابعالی بعنوان هماهنگ کننده ، رهنما و سخنگوی جنبش اعلام میداریم و از هم میهنان و بخصوص جریانهای سیاسی انتظار داریم در اجماعی گسترده با اعلام پشتیبانی و حمایت از نقش هدایت گرانه شما زمینه ایجاد اتحادی فراگیر را فراهم آورند ، چرا که اتحاد امروز ما ضامن آزادی فردای ماست.

۲۰ خرداد ۱۴۰۱
رونوشت:
➖ ملت شریف ایران

➖ شاهزاده رضاپهلوی

➖ فعالین و جریانهای سیاسی درون و برون مرز

اسامی امضاکنندگان بیانیه:
#فاطمه_سپهری
#محمد_حسین_سپهری
#مرتضی_قاسمی
#برزان_محمدی
#عبدالرسول_مرتضوی
#مهدی_مسکین_نواز
#علی_موسی_نژاد_فرکوش
#رسول_ابوترابی_گودرزی
#فریبااسدی
#رضا_صلواتی
#حجت_اله_رافعی
#حامد_وظیفه
#گابریل_وظیفه
#مسعود_وظیفه
#وحید_سرخ_گل
#سامان_رضایی
#زهرا_زارع_سراجی
#مصطفی_خسروی
#مهدی_مشهدی
#رضا_رها
#سینا_بهشتی
#سهراب_حسن_خانی
#علی_اصغر_حسنی_راد
#میثم_غلامی
#حسین_قشقایی
#میلاد_ارسنجانی
#شهاب_سلطانیان
#محمد_ترکمانی

جهت همگرایی با دیگر جریانها
لیست برای امضای هم میهنان باز است